Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro pasivy pro prvních 10 ve WRC? |
Ano |
|
33% |
[ 22 ] |
Ne |
|
66% |
[ 43 ] |
|
Celkem hlasů : 65 |
|
Autor |
Zpráva |
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
NEMEC Michal napsal: |
A nebude to tim ze kdyz mas mapou nastaveno 0vou svornost bez plynu a jeste pro rychlost na nulu tak tam bude vzdycky diferencial, ale kdyz pak budes postupovat jak rikas tak budes uzavirat diferencial tudiz kola se budou tocit stejne tudis pojedes rovne tady to neni rizene elektronikou. |
Mapa rychlosti je tam pro případ že hodnota na plynu a brzdě je menší než hodnota na rychlosti a použije se právě tato hodnota ... je to předpětí difu .. konstantní hodnota která se nemení a pri nulovém plynu a brzdě je to nejmenší možná síla tření .. bez této mapy(nula) se řídí pouze prokluz kol a řídí se progresivně .. |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 15:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
tak jsem asi natvrdlej, ale co je predpeti difu?To mi v RBR nastavovat muzem pomoci mapy pro ryhlost a je v % max svornosti?Jak se srovnava jestli je hodnota plynu/brzdy mensi nez ryhlosti kdyz je to uplne v jinejsch hodnotach? nemuzu srovnat polohu plyne dejmetomu v % a udaj rychlosti nebo se pletu?Jestli ano tak jak to je?kdyz je mapa rychlosti tak co znamena ze se ridi prokluz progresivne? |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: út listopad 21, 2006 15:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
To ano ale bavíte se tu pánové pouze o funkčnosti pasivního diferencialu. Komu se při jízdě v RBR mění SVORNOSTI diferencialů pomocí řídící jednotky a hydrauliky ??? hmmmm ?? Nikdo?? To je zajímavé pak asi máte jako ja pasivní diferencial . |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 15:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hrouda
Založen: 24. 03. 2005 Příspěvky: 899 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Mam tak trochu pocit, ze se tu rozjela debata, ktere pamatuju z minuleho rocniku MCR, a rekl bych, ze to uz patri i jinam : Součastky soutěžních vozů a jejich funkčnost
A k hlasovani. Myslim, ze by se nemel nikdo omezovat a jiny zvyhodnovat. Jednak nikdo neni schopny urcit, kdo ze soucasne startovky patri mezi tech deset a na zaklade ucasti v minulem rocniku...... To bychom mohli tem poslednim deseti zase pridat a novackum dat lepsi fiziku A az budu tyto jezdce porazet, tak z toho ani nebudu mit radost, kdyz budu ve vyhode |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60 Bydliště: Litvínov
|
Předmět: |
|
|
Takže podle toho co tu píšete a z různých článcích na netu jsem si tak nějak odvodil toto:
pasivní diferenciál = mechanický diferenciál
aktivní diferenciál - pomocí tlaku oleje mění svornost během jízdy podle map
Takže já si myslim, že v RBR je v podstatě aktivní diferenciál, ale bohužel se tam neřeší různé otáčky kol, natočení kol a co já vim co ještě,takže bych řek, že je to zjednodušenej aktiv oproti reálu.
A WRCa v reálu teda maj přední a zadní dify mechanický, takže myslim že současný předpisy od Mika to takhle řeší.Nevim jestli je to správný řešení někoho takhle znevýhodňovat, ale myslim si že zas tak velká časová ztráta to pro ty dotyčné nebude.Ostatně v reálu jsou taky někteří jezdci tímto znevýhodněni a nevypadá to, že by nějak výrazně ztráceli. |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Milý Lukáši, chápu tvůj názor, protože tebe se to omezení netýká ALE TADY NEJSME V REÁLU!!!!! Nemůžeme tady splnit omezení týkající se M2 v reálu, čumíme na 2d placku a řídíme v trenkách bez bot |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Trochu jsem se nasral, takže opakuju, přibližujme se realitě (to slovo už mě začíná pomalu srát) kde je to v mezích a rozumné, ale na za každou cenu a všude! (startovné jednotné=podmínky rovnocenné)
Jestli jsem někoho nasral s těma trenkama, tak sorry, ale já tak jezdím a nemám sparco pod prdelou) |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hrouda
Založen: 24. 03. 2005 Příspěvky: 899 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Ja jezdim v teplakach a omezeni v REALE a M2 sem netahejte. To melo slouzit ke snizeni nakladu a ne k omezovani jezdcu. RBR nema ten potrebny POTENCIAL byt REALNE. Nova oblibena slova
Snad nebude problem, ze chci jet se Subaru na Pirelkach |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEPANEK Jakub
Založen: 19. 04. 2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Klášterec nad Ohří
|
Předmět: |
|
|
Souhlasim s Pavlem,píše to už po xté a má pravdu.Je nesmysl prvních 10 lidí nějak poškodit před startem nového MCR.Myslím si,že je naopak na ostatních aby se k téhle 10 lidí dokázali co nejvíce přiblížit a dostat se třeba mezi ně, ale za naprosto stejných podmínek. |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60 Bydliště: Litvínov
|
Předmět: |
|
|
A zkoušel někdo z vás jakej je rozdíl v s/km s tim omezenim a bez něj?? |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
@ Hrouda
No od pristi sezony budou jen Micheliny tak nevim ale asi bude problem a kdyby si jel na Pirelkach tak to nebude REALNE ale naproti tomu stejne staly za hovno a nevyuzil si na nich plnej POTENCIAL vozu;) |
Naposledy upravil NEMEC Michal dne út listopad 21, 2006 16:58, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
VALENTA Lukas napsal: |
A zkoušel někdo z vás jakej je rozdíl v s/km s tim omezenim a bez něj?? |
Ano zkousel.NA nekterych tratich neni problem.Ale na vecine je. |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: út listopad 21, 2006 16:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60 Bydliště: Litvínov
|
Předmět: |
|
|
Já jen když jsem čet rozhovory s různými jezdci tak tam řikali, že na šotolině ten rozdíl moc znát neni, spíš na asfaltu, že to je těžší a že to spíš nahrává jízdě smykem než "po kolejích".Nevim no já když jsem přešel z Fabie WRC na Lancera tak mi to nijak zvlášť horší nepřišlo.I když určo záleží na stylu jízdy.Nevim už je mi to fuk,hlavně už se ňák dohodněte a sezóna už by mohla začít co nejdřív |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 17:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hrouda
Založen: 24. 03. 2005 Příspěvky: 899 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Lukine, me se to netyka, ale jde o princip. Proc nekoho znevyhodnovat ? |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 17:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60 Bydliště: Litvínov
|
Předmět: |
|
|
To se zeptej spíš Mirka, já s tim nepřišel
Ale pokud má bejt MČR co nejblíž MS tak by to tak asi mělo bejt. |
|
|
Zaslal: út listopad 21, 2006 17:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|