Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Součastky soutěžních vozů a jejich funkčnost
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MICHAL Martin





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 848
Bydliště: Klatovy

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hele a jak to jezdi? Ta klavesnice. Shocked

_________________
REVO eTEAM KLATOVY Marta_CZ
Příspěvek Zaslal: út listopad 28, 2006 19:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Litvínov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No tak jsem taky vyzkoušel smazat ty mapy a ponechat svornost a nevim nevim.Je fakt že když jsem se s Lancerem rozjizdel tak, že byly 2 kola na trávě a 2 na asfaltu, tak se to rozjelo jak se špérou.Pak jsem ale vyjel z trati a na tom nerovnym povrchu jsem se dostal do situace, že 3 kola byly normalne na zemi, ale jedno bylo ve vzduchu.Dupnul jsem na plyn a ono odlehcene kolo se vesele tocilo a ostatni se ani nehly.Tak teda nevim
Příspěvek Zaslal: út listopad 28, 2006 19:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jojo, tak to jsme na tom stejně. Akorát teda nevím jak jsi zjistil že se ti točí zrovna to jedno kolo. Já sem zkoušel replaye a všechno možné, ale nikde sem to průkazně neviděl.

To MICHAL Martin: S klávesnicí je výhoda v tom, že je řízení naprosto v klidu, takže se můžu více soustředit na přesnost, která je ovšem s klávesnicí velmi problematická a proto je to např. na asfaltu opravdu těžké. Navíc si musím filtry řízení nastavit tak aby to bylo co nejvíce plynulé a aby to nereagovalo zas tak moc okamžitě, protože by to nešlo uřídit. Potom zase ztrácím právě pomalejší reakcí. Myslím že na asfaltu je to dost poznat. Tratě s horší přilnavostí jsou pro mne výhodnější, tam o tu přesnost zase tak nejde.

Dnes jdu ale testovat jízdu s volantem a tam se uvidí.

Mj. při testech diferů s vymazanou mapou je na šotolině auto klávesnicí řiditelné velmi problematicky. Kola totiž nedrží určité natočení, ale díky klávesnici se jejich natočí pořád mění. Na to dif. reaguje střídavým sepínáním a vypínáním a to je opravdu nepříjemné.
Příspěvek Zaslal: út listopad 28, 2006 22:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Litvínov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak přímo jsem to kolo opravdu neviděl, viděl jsem pouze odlétavající trávu nebo co to má bejt.Ale myslim že ve výsledku to je stejně jedno ne?Když by to opravdu fungovalo jako pasivy tak by auto mělo bez problému vyjet nebo by aspoň hrabaly všechny 4 kola.
Příspěvek Zaslal: st listopad 29, 2006 15:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, tak by to mělo fungovat. Je otázka, jakým způsobem to RBR počítá. To bohužel prozatím nikdo neví.
Příspěvek Zaslal: čt listopad 30, 2006 12:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme