Právě je ne červen 16, 2024 0:00
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jaké délky převodovek byste chtěli v RBR mít? |
Podle defaultu |
|
9% |
[ 7 ] |
Podle skutecnosti |
|
88% |
[ 66 ] |
Je mi to jedno |
|
2% |
[ 2 ] |
|
Celkem hlasů : 75 |
|
Autor |
Zpráva |
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Souhlasim s Mirkem.To že někoho nebavi jezdit v omezovaci je uz jeho vec.Kdyz je v realu to a to a jde to udelat i do RBR tak proc ne.Nereknu kdyby neslo ale ono to jde. |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: ne březen 25, 2007 17:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
To Mirek: Ty argumenty co jsi mi napsal o homologaci a převodech od výrobce - jen tak dál , konečně dobrý argument a ne jen "to je nesmysl".
Pokud to takto zdůvodníš tak jo, beru to.
V takovém případě bych s tebou souhlasil se zavedením reálných převodů. Nicméně bych si dal pozor na to, jak moc se ty převody uplatní v RBR. U S1600 a 2000 jak jsem napsal to může být celkem v pořádku, protože tam motory uhlídáme. U turbomotorů bych si dal větší pozor, protože např. převody eNek můžeme získat z homologačních listů, nicméně nevím nakolik jim věřit (jde o sériové data) a druhak není zcela přesně jasný výsledný průběh motoru již v RBR, takže tyto věci chce odladit a ne striktně nasadit reálná data (dá se trošku aspoň řídit skutečnou maximálkou) |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne po březen 26, 2007 14:46, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: ne březen 25, 2007 17:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Významné info pro všechny jezdce S1600, tradaaaaa
Peugeot 206 S1600 má tři stálé převody a jednu skříň (tedy jinak než S2000). Maximálky jsou 159, 169 a 180 km/h. Nyní to chce zkusit, jestli motor v RBR přežije krátkou skříň na Joux Plane |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po březen 26, 2007 12:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
Významné info pro všechny jezdce S1600, tradaaaaa
Peugeot 206 S1600 má tři stálé převody a jednu skříň (tedy jinak než S2000). Maximálky jsou 159, 169 a 180 km/h. Nyní to chce zkusit, jestli motor v RBR přežije krátkou skříň na Joux Plane |
jak chceš srovnat na plane někoho kdo pojede s MG s maximálkou 232 s peugeotem který má 180 ???
neberu argument že s defaultem stejně nikdo nejezdí ..... jistě se někdo najde kdo s tím pojede ..... |
|
|
Zaslal: po březen 26, 2007 15:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mirku, já ti ale vážně nerozumím. Proč bychom měli srovnávat vedle sebe takovéto dvě auta ?? Možné řešení je klidně také předělat převody na defaultních autech a bylo by to vyřešené. |
|
|
Zaslal: po březen 26, 2007 15:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Tak jelikož jsem přesně toto čekal, tak jsem to otestoval
S1600 nejsou WRC a rozhodně u nich neplatí, že nejdelší převodovka je nejrychlejší. Porovnával jsem P206 S1600 s převodovkou s maximálkou 155 km/h a MG default na nejdelší skříň. Oboje na realistické poškození na Joux Plane. MG je pomalejší o cca 4 sekundy na mezičas. Má sice obrovskou maximálku, ale neutáhne jí. Do kopce vysloveně nejede. Za celé Plane je jen jedno jediné místo, kde jde zařadit šestka!!! Ta převodovka je tak velký nesmysl, že nedává ani žádnou výhodu. Na rovinách, kde Peugeot dosáhne omezovač, což je asi 6 x za první půlku Plane, tak MG s jedinou vyjímkou ani těch 150 nevytáhne.
Tímto argument, že větší maximálka u S1600 je výhoda, definitvně padá. Výhoda to není. Auto je totiž úplně mrtvé. Taková převodovka je blbost a fakt si nemyslím, že by bylo dobré "ku**it" ostatní S1600 takovým nesmyslem |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po březen 26, 2007 15:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
PANCOCHA Jaroslav napsal: |
Mirku, já ti ale vážně nerozumím. Proč bychom měli srovnávat vedle sebe takovéto dvě auta ?? Možné řešení je klidně také předělat převody na defaultních autech a bylo by to vyřešené. |
proč srovnávat ??
protože jsou ve stejné třídě ... a do defaultů rozhodně zasahovat nehodlám ...
oni tvůrci RBR jistě měli k tomu důvod to udělat právě tak jak to je |
|
|
Zaslal: po březen 26, 2007 15:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
A jaky meli duvod udelat u vsech WRC krom 206 stejny motor? A odflaknout temer vsechno? Ta prevodovka je odflakla stejne jako vsechno ostatni. Promin, ale to neni argument Klidne si to nech do MCR, ale na zbytku pluginu nech realne prevody. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po březen 26, 2007 15:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HARAZIM Jan
Založen: 21. 03. 2006 Příspěvky: 400 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Ted mi to tu opravdu připadá jak někde na dvorečku u b.... Nevim, možná tu nemam do toho co kecat, S1600 nejezdim, ale pokud se to bude týkat i S2000 (začánaj se mi líbit), tak jsem také pro převodovky co nejvíc real, jak jen to půjde...Opravdu mi připadá zcestný snažit se se udělat fyziky podle default MG - to bych opravdu nechtěl... V tomhle musím souhlasit s Mirkem Fricem...A hlasoval jsem tedy pro druhou možnost.. |
|
_________________
|
Zaslal: po březen 26, 2007 15:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Tak ještě jedna věc... provedl jsem zátěžové testy takto krátké převodovky a po 35 kilometrech (na vysvětlenou, dá se jezdit i zpět, že? ) odježděných naráz na realistické poškození s odhadem tak jednou minutou v omezovači nebyl u motoru žádný pozorovatelný úbytek výkonu.
Honza Harazím: Když jsi hlasoval, tak jsi ještě nevěděl, že vyhrajem 5:2, co? |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po březen 26, 2007 20:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Možná jsem out, ale chce tady někdo naznačit, že je schopen udělat skříň podle reálu? T.j. podle technických dat reálného závodního auta? Pak nemám co dodat a souhlasím s tím, aby byla každá skříň jiná a ne je "optimalizovat" podle defaultního auta. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: po březen 26, 2007 20:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HARAZIM Jan
Založen: 21. 03. 2006 Příspěvky: 400 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
OT
@ Mirek F : ne, to opravdu ne.. je to škoda, ale nedá se nic dělat. Prohráli jsme si to defacto sami..Hloupý chyby a o tý třetí třetině ani nemluvim...Tolik vyloučení jsem už dlouho neviděl Snad to ještě přivezem k nám, do BA ... A snad bude Koukal v pohodě, nepřál bych mu slepotu na to levý oko A ve středu 3:2 pro nás
GL s fyzikama! Už se nějak dohodněte, kluci |
|
_________________
|
Zaslal: po březen 26, 2007 23:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Testování s MG |
|
|
Výsledek důkladného testu převodovek MG
Včera jsem testoval na asfaltu různé převodovky pro default MG a zde jsou výsledky. S default převodovkou (krátkou, střední a dlouhou) jsem projel Cote d'Arbroz a s krátkou a dlouhou Joux Plane. Potom jsem převody zkrátil podle výše uvedeného P206 S1600 a na krátkou a střední projel Cote a na krátkou a dlouhou Joux Plane.
Cote d'Arbroz
Krátká nová (max. 159) - 1:15.69, 2:04.92, 2:56.70
Střední nová (max. 167) - 1:15.90, 2:05.08, 2:56.84
Krátká default (max. 207) - 1:17.97, 2:07.29, 2:58.72
Střední default (max. 217) - 1:18.23, 2:08.08, 3:01.01
Dlouhá default (max. 234) - 1:19.09, 2:08.05, 3:00.04
Joux Plane
Krátká nová (max. 159) - 2:08.83, 3:54.09, 6:01.71
Dlouhá nová (max. 180) - 2:08.78, 3:55.05, 6:02.89
Krátká default (max. 207) - 2:10.33, 3:55.41, 6:04.18
Střednía default (max. 217) - 2:10.14, 3:54.13, 6:05.35
Jak je z výsledků patrné, tak ač to nejsou velké rozdíly, nejvýhodnější je na asfaltu nejkratší převodovka. Na Cote ovšem i tato převodovka využije šestku jen na krátkém úseku. Na Joux Plane je zajímavé, že ačkoli se jede s nejkratší převodovkou celý dlouhý úsek před druhým splitem na omezovači (cca 160 km/h), tak přesto je nejrychlejší. S dlouhou novou převodovkou jsem jel po zaznamenané jízdě s krátkou a ačkoli jsem se rovinkou přiblížil a druhý split byl skoro stejný, tak v následujících zatáčkách jsem první jízdu nemohl dostihnout byť jsem jel trochu líp.
Ačkoli mají default převodovky všechny max. nad 200 km/h, při sjezdu a na rovince nikde rychlost nepřesáhla 190 km/h, spíše se pohybovala kolem 180. Na Cote se u nejkratší default převodovky šestka vůbec nevyužije (max. na jedné rovince, ale i tak je to pod rozumné otáčky). I na rovinkách na Plane je velký problém šestku využít (vůbec netáhne).
Nemám moc odhad, jak by to vypadalo na šotolině (S1600 vůbec nejezdím, takže i tyto moje časy asi budou hodně špatné), ale myslím si, že když i krátká default převodovka je na asfaltu příliš dlouhá, tak na šotolině to asi nebude o moc lepší. Je tedy nasnadě (a z převodových poměrů je to vidět), že se autoři příliš nesnažili udělat rozumnou převodovku pro S1600 (kromě final gear je to stejná převodovka jako u WRC).
Potvrzuji také test Mirka Frice - vytočenou šestku jsem delší dobu zaznamenal pouze na rovince na Plane před 2.splitem a bez jakéhokoliv problému s těsněním hlavy.
Ačkoli tedy S1600 není moje skupina, tak jsem rozhodně pro správné převodovky - defaulty nemají žádnou logiku (snad jen pohodlnější řazení, ale to není rozhodně argument) |
|
|
Zaslal: út březen 27, 2007 8:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|