Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
BEZDEK Filip
Založen: 06. 04. 2008 Příspěvky: 280 Bydliště: valašské klobouky
|
Předmět: |
|
|
dobrý čas = byl o něco lepší než s imprezou asi o 9 sekund ale už nevím jaký to byl čas měl jsem ho na PC než jsem přintaloval celé PC i hru.....a s tou Lancii jsem jen na šotolině na Hupalai nation v USA. |
|
_________________ Red Bull, Bujaček RBR Team
Citroën DS3 WRC |
Zaslal: pá květen 16, 2008 17:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADOLT Lukas
Založen: 01. 06. 2006 Příspěvky: 269 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Předmět: |
|
|
podobnou odpověď jsem čekal...
Zkusím to teda jinak...Auta skupiny B nebyly stavěné proto,aby jsi ten plyn jen lechtal a jezdil s pedálem sešlápnutým na polovinu...
Zkus se rozjet na nějakých 240,250 kilometrů za hodinu...Potom uvidíš...
A nepiš tu,že jsi jel 280... a dokázal jsi to bez problémů uřídit...
V takové rychlosti stačí lehce hnout volantem a už se točíš v kotrmelcích... |
|
|
Zaslal: pá květen 16, 2008 17:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOMOLA Matej
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Senec - SR
|
Předmět: |
|
|
no to (mierne pohnutie volantu) mi pripadá nereálne.. sice este nemam vodicak.. ale vzdy pri vyssich rychlostiach tuhne trosku volant ( a preto neurobis kotrmelce)..alebo neni to tak?? |
|
|
Zaslal: pá květen 16, 2008 18:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZDEK Filip
Založen: 06. 04. 2008 Příspěvky: 280 Bydliště: valašské klobouky
|
Předmět: |
|
|
já jsem njel půl plyn je samozřejmné že jedu plný ply na rovinkách (tu citlivost s plynem sem myslet tak že...) u skupiny WRC a N4 to neviletí ven ze zatáčky když při výjezdů dáš plný a u S1600 tak na 75% zešlápnout plyn a u skupiny B při výjezdu mezi 50-65% procentech......a při vyjetí jsem skoušel 100% ale na šotolině to hrabe takže tych 80% a na asfaltu to jde ale při velké opatrnosti... kdyby sem zde udělal nějakou chybu myslíl i fyzou v RBR a i z češtiny uvítám opravu. |
|
_________________ Red Bull, Bujaček RBR Team
Citroën DS3 WRC |
Zaslal: pá květen 16, 2008 18:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
VEREB Lukas napsal: |
noo ale podla mna kebi aj boli tak bi snimi neslo jazdit v turnaji tak ako s2000 tie auta su ale neda sa snimi jazdit v turnajoch |
Vedle jak ta jedle. Je to přesně opačný problém. S2000 nejdou proto, že pro ně ve starém pluginu není vytvořena třída. Proto nemohou být spuštěny, dokud starý plugin funguje. Naopak pro skupinu B třída v pluginu existuje od samého začátku. Akorát pro ni neexistuje žádné auto. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá květen 16, 2008 18:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
K tom, co tu padlo...
Auta skupiny B až tuším po Peugeot 205 T16 Evo 2 neměla posilovač řízení, tudíž volant nemohl nijak tuhnout či měknout.
Auta skupiny B měla obrovský výkon, ale pomalé reakce motoru, turba, pomalé řazení - žádná sekvence, ale hezky kvedlat. Sekvenční dvouspojkovou převodovku (něco jako v současnosti civilní DSG) mělo až Quattro S1 a to se ještě použila jen párkrát. Bohužel toto je v RBR prakticky nesimulovatelné a superrychlé řazení RBR je jeden z důvodů neřiditelnosti aut (téměř nepřetržitý tok obrovského výkonu na kola).
Další věc je, že auta sk. B neměla restriktor a točila mnohem vyšší otáčky než WRC. To je velmi zásadní problém pro RBR, protože vysoké otáčky u turbomototrů nejsou u RBR řešitelné. V současnosti nejsme schopní udělat turbo motor, co "neumře" o nějakých 1000-2000 otáček níž než stará béčka bez ohledu na výkon.
Otázka výkonu a životnosti motoru v RBR už tu padla. Jen doplním, že s atmosférou problémy se ztrátou výkonu jsou taky. Jen ne tak markantní a tak časté.
Další věc je, že auta sk. B neměla odpojování zadní nápravy s ruční brzdou. To jsem zkoušel nějak nasimulovat, ale chovalo se to fakt divně.
Některá auta sk. B neměla vůbec centrální diferenciál, to je v RBR také neřešitelné.
No a na závěr bych jen dodal, že RBR engine příliš nezvládá obrovské rychlosti. nevím ja rychle jste kdo v RBR jel, ale já asi 270 na Frazier Wells (chybou ve fyzice) a to je spíš let než jízda...
Zatím nikdo nevydal žádnou fyziku na béčko, co by se jen blížila nějakému reálnému pocitu. Nesmysly typu nacpat do default WRC supersilný motor nepočítám. To není fyzika ale splácanina.
Nicméně pokud nějaký model bude. Můžeme se začít zabývat nějakým kompromisním řešením. Do té doby je to ale předčasné... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá květen 16, 2008 18:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZDEK Filip
Založen: 06. 04. 2008 Příspěvky: 280 Bydliště: valašské klobouky
|
Předmět: |
|
|
....Lanica 037, Lancia Stator, MG metro 6r4, ty by šli udělat si myslím kdyby se hodnoty nastavili úplně mimo od skutečných hodnot.....výsledek by byl za jímavý. a nebo škoda 130 RS která je údajně ve vývoji ale si myslím že už je hotová. |
|
_________________ Red Bull, Bujaček RBR Team
Citroën DS3 WRC |
Zaslal: pá květen 16, 2008 21:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Na zadakolku je problem s fyzikou |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: pá květen 16, 2008 21:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
BEZDEK Filip napsal: |
....Lanica 037, Lancia Stator, MG metro 6r4, ty by šli udělat si myslím kdyby se hodnoty nastavili úplně mimo od skutečných hodnot.....výsledek by byl za jímavý. a nebo škoda 130 RS která je údajně ve vývoji ale si myslím že už je hotová. |
K čemu je nastavovat hodnoty úplně mimo??? |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá květen 16, 2008 21:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZDEK Filip
Založen: 06. 04. 2008 Příspěvky: 280 Bydliště: valašské klobouky
|
Předmět: |
|
|
PRIKRYL Roman napsal: |
Na zadakolku je problem s fyzikou |
a ten VAZ 2007 nebo jak se to jmenuje |
|
_________________ Red Bull, Bujaček RBR Team
Citroën DS3 WRC |
Zaslal: pá květen 16, 2008 21:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RUZICKA Michal
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 129 Bydliště: Košice
|
Předmět: |
|
|
Co to je VAZ 2007??? Hadam VAZ 2107 |
|
_________________
|
Zaslal: pá květen 16, 2008 22:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZDEK Filip
Založen: 06. 04. 2008 Příspěvky: 280 Bydliště: valašské klobouky
|
Předmět: |
|
|
jj tak VAZ 2107.....upravit fyziku a byli by škoda 130 RS |
|
_________________ Red Bull, Bujaček RBR Team
Citroën DS3 WRC |
Zaslal: pá květen 16, 2008 22:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BAJGAR Petr
Založen: 28. 01. 2007 Příspěvky: 438 Bydliště: OSTRAVA CITY
|
Předmět: |
|
|
Filipe, ty zase lítáš někde v nebi co? |
|
|
Zaslal: pá květen 16, 2008 22:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOMOLA Matej
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Senec - SR
|
Předmět: |
|
|
Aj tak najlepsia (podla mna) fyzika zadokoliek je na volve (myslm) 242 co urobil RTS |
|
|
Zaslal: pá květen 16, 2008 22:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
S tím souhlasím... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so květen 17, 2008 1:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|