Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - pořádek nebo anarchie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 105, 106, 107  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro zavedení jednotných fyzik?
Ano, jsem pro jednotné fyziky.
87%
 87%  [ 448 ]
Ne, jsem pro více fyzik.
12%
 12%  [ 62 ]
Celkem hlasů : 510

Autor Zpráva
PISTULKA David





Založen: 23. 04. 2007
Příspěvky: 353
Bydliště: Tábor

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

SUPER, dekujem Miro! Wink

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út září 30, 2008 22:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KULHANEK Ales





Založen: 02. 06. 2005
Příspěvky: 197
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem mel vcera konecne trochu casu a otestoval jsem fyziky na Celinu a musim rict, ze pokud mam porovnat tu "centr.dif." a tuhle posledni "pokus" tak to je nebe a dudy...ted uz je to zase jako driv...na brzdach pekne citelny a ne zakerny jako predtim...Chtel bych Mirkovi podekovat a mel bych jednu takovou asi doternou otazku...Neslo by treba do Readme u fyziky aut dopsat jaky to ma vykon a kroutak pri jakych otackach? Myslim, ze by to vetsina lidi uvitala...Me treba to hrozne zajima a netusim jak bych se takovou informaci jako beznej smrtelnik mohl dozvedet...

_________________
Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 8:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMA Zdenek





Založen: 13. 10. 2007
Příspěvky: 216
Bydliště: Smržov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to Mira Fric: kdese dají sehnat všechny podrobnosti ohledně vozů. jako je výkon, jakou maj převodovku, atd. díky.stačí odkazy.

_________________
Image
http://www.zk-rallyefoto.cz - fotky z rally
http://www.hellspy.cz/?hd=1713956 - super stahování souborů a filmů
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 9:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VANEK Jakub





Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 468
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Miro, nevim jestli je lepší ale určitě by to prospělo...takhle je to dost C4 cup Wink

_________________
S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 10:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tady se přikláním k Alešovi Kulhánkovy,taky by mě docela zajímalo,jak je nastavený v RBR výkon jednotlivých aut a třeba i jejich hmotnost by mě zajímala.
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 11:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PREISINGER Peter





Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 80
Bydliště: Bratislava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

RESL Jan napsal:
Tady se přikláním k Alešovi Kulhánkovy,taky by mě docela zajímalo,jak je nastavený v RBR výkon jednotlivých aut a třeba i jejich hmotnost by mě zajímala.

DETTO

_________________
KC MOTORSPORT - http://www.kcm-rbr.cz/ LADA Cup 21074 - http://rbrslovakia.ic.cz/
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 11:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
REZNICEK Jakub





Založen: 28. 12. 2006
Příspěvky: 49
Bydliště: Příbram

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Opravu vyzkouším až přijedu domu,věřím,že je to vyřešené.Stejně pokud to auto nestíhá výkonově,tak to jezdit nebudu,sice je problém vyřešen,ale můj problém to neřeší Laughing .Taky bych rád věděl co mám pod kapotou konkrétně by mě zajímala Celica vs Mitsubishi Question
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 14:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KLIMA Zdenek napsal:
to Mira Fric: kdese dají sehnat všechny podrobnosti ohledně vozů. jako je výkon, jakou maj převodovku, atd. díky.stačí odkazy.


Co se motorů týče, neseženeš na netu reálného skoro nic. Musíš prostě otravovat týmy, jezdce, mechaniky atd., jestli Ti něco řeknou nebo ne. Údaje v oficiálních specifikacích jsou v 99% zavádějící, nezřídka nemají s realitou společné prakticky nic.

Převodovky potom hlavně z homologačních listů, když se je podaří sehnat a jinak taky hlavně od týmů. Pro určitou představu si klikni na www.kaps.cz, kde najdeš kompletní převody na všechny převodovky KAPS.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 15:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KULHANEK Ales napsal:
Tak jsem mel vcera konecne trochu casu a otestoval jsem fyziky na Celinu a musim rict, ze pokud mam porovnat tu "centr.dif." a tuhle posledni "pokus" tak to je nebe a dudy...ted uz je to zase jako driv...na brzdach pekne citelny a ne zakerny jako predtim...Chtel bych Mirkovi podekovat a mel bych jednu takovou asi doternou otazku...Neslo by treba do Readme u fyziky aut dopsat jaky to ma vykon a kroutak pri jakych otackach? Myslim, ze by to vetsina lidi uvitala...Me treba to hrozne zajima a netusim jak bych se takovou informaci jako beznej smrtelnik mohl dozvedet...


Chápu. V budoucnu se s tím pokusím něco udělat. Momentálně ale spíš pracujeme na novém způsobu počítání motorů. Současné metody nejsou dost přesné, což se zjistilo různými testy. Navíc je potřeba u všech aut do budoucna snížit výkon, abychom se vyhnuli problémům s životností motorů WRC a umělého prodlužování převodovek za účelem zkrácení času, kdy se jede na vytočený nejvyšší stupeň.

Musím ale upozornit, že ne vždy respektujeme skutečnost. Auta A8 a stará WRC by měla mít výkon vyšší (vůči novým), ale protože nejde udělat dostatečně špatný podvozek (alespoň ne zatím), tak by byla příliš rychlá. RBR je proti reálu daleko více závislé na motoru. Stejně tak nelze udělat turbo motor bez retsriktoru, který by točil třeba 7500-8000 otáček. Takové otáčky s turbem v RBR nejdou. A nejde ani udělat 700-800 Nm kroutícího momentu, což by bylo třeba. Motor to nevydrží. Ale na nščem se pracuje a do budoucna se snad dočkáme reálnějších časů pro akceleraci (dnes jsou auta moc silná) a reálnějších převodů u WRC. S tím ale počítám až zase za rok.

Výkon A8 je v RBR mezi 295 - 305 koní počítáno Kentovou metodou.

Jinak co hmotnosti týče, nekomplikujeme to. Jelikož nelze zjistit přesnou hmotnost pro všechny vozy, používáme limitní hmotnosti. Všechna WRC 1230 kg + 170 kg posádka (tak to mají defaulty). Stejnou hmotnost používáme i pro A8, i když by mohla být často nižší. Důvod je opět, že by byla příliš rychlá vůči WRC.

Všechna S1600 mají 1000 + 170 kg. V reálu vím, že C2 a Clio mají dokonce méně a dovažují se. Swift má tesně nad 1000 a Ignis skoro 1100.

S2000 mají 1150 + 170 na asfaltu, 1200 + 170 na šotolině. Např. loni na Barumce měly Fiaty ve skutečnosti cca 1170 kg.

N4 mají od 1250 + 170 (asi tak nějak, nevím přesně) pro Escort po 1350 + 170 pro Evo 9. Zde je limitem životnost zavěšení. S větší hmotností jsou problémy na Mustaselkách a Strýčkovech.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 15:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky Mirku,paráda,zase je člověk o něco chytřejší Very Happy .To,že nedodržujete úplně přesně skutečné hodnoty schvaluju,ono člověk to při jízdě stejně nějak nepozná a RBR to prostě neumožňuje.Pořád lepší,než aby byly A8 na úrovni WRC,to by zase taky nebylo skutečný.
Příspěvek Zaslal: st říjen 01, 2008 15:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to Jakub Vanek: Ja bych rozhodne C4 nijak do nebe nevynasel. Jak uz jsem nekde jinde psal, je to strasne citlivy auto, narocny na presnost jizdy, pretaceni a jakoukoliv diru na silnici. Proto si myslim, ze k odjeti treba TR podniku s C4 je potreba mnohem vice odvahy nez se Subem nebo Peugeotem.

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: čt říjen 02, 2008 0:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KULHANEK Ales





Založen: 02. 06. 2005
Příspěvky: 197
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takovych rozdilu ve tride je mezi auty vice... Ja jsem se presvedcil o tom, ze treba Celina je oproti Evo 6.5 jako tank...Kdykoli trefite Lancerem neco zadnim pravym kolem, okamzite prijdete o brzdy, nebo na Mineshaftu staci o trohu delsi skok a je po chladici...Celina ta furt jede... Laughing

_________________
Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8
Příspěvek Zaslal: čt říjen 02, 2008 8:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
DEJMEK Vaclav





Založen: 09. 04. 2005
Příspěvky: 1314
Bydliště: Malenice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nejen o brzdy, ale i o spojku, tr jsem jel v podstatě bez spojky, stačilo ve vracáku líznout svodidlo a auž to jelo jen na jeden kvalt Sad

_________________
lu.cifer
RT--WRC--
Příspěvek Zaslal: čt říjen 02, 2008 15:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
NYKLICEK Ondrej





Založen: 14. 02. 2006
Příspěvky: 40
Bydliště: Trutnov

Příspěvek Předmět: A8 Odpovědět s citátem

No celicu jste vyřešili a co escort ? Ten to dělá taky . Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

_________________
KRYTON
Příspěvek Zaslal: čt říjen 02, 2008 19:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Celica byl pokus, jestli to jde. Řešení samozřejmě funguje na všechna auta.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt říjen 02, 2008 19:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 105, 106, 107  Další
Strana 91 z 107

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme