Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Setup_mokro

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Setup_mokro Odpovědět s citátem

Zajimalo v cem se hlavne lisi nastaveni na mokrou sotolinu od toho sucheho. Ja mam jedno na oba povrchy a jenom prehazuju gumy, hlavne proto ze jsem linej si s tim hrat, ale rikal jsem si, ze by mozna stalo za to treba trosku vic zavrit predni a zadni diferaky, pridat trosku tuhosti a tak.
Jak jezdite vy??
Příspěvek Zaslal: út květen 02, 2006 13:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VITA Tomas





Založen: 30. 04. 2005
Příspěvky: 456
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já mám taky jen jedno ale na mokro si ještě zvýším tlak v pneu.

_________________
CARLSBAD Rally Team manager, driver
Příspěvek Zaslal: út květen 02, 2006 13:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Zajimavy Odpovědět s citátem

To by me nenapadlo, myslis ze to pomaha?
Příspěvek Zaslal: út květen 02, 2006 13:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BARTA Roman





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 841
Bydliště: Vysočina

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nevím, jestli platí pro všechny auta, ale já mám jinak stabilizátory, pérování, diferáky + mapy. Takže u mě zásadní rozdíl mokro - sucho
Příspěvek Zaslal: út květen 02, 2006 17:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MRNUSTIK Radek





Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 90
Bydliště: Vsetín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

BARTA Roman napsal:
Nevím, jestli platí pro všechny auta, ale já mám jinak stabilizátory, pérování, diferáky + mapy. Takže u mě zásadní rozdíl mokro - sucho


Hlavne nastavit ty stabilizatory na mokru je lepší dát menší hodnoty
Příspěvek Zaslal: út květen 02, 2006 17:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takze, jestli muzu pridat muj nazor.

Mam jeden setup na vsechny sotoliny i na mokro sucho ten samej, ty stabilizatory hodne nizko zbytek normal.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út květen 02, 2006 19:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BARTA Roman





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 841
Bydliště: Vysočina

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

MRNUSTIK Radek napsal:
BARTA Roman napsal:
Nevím, jestli platí pro všechny auta, ale já mám jinak stabilizátory, pérování, diferáky + mapy. Takže u mě zásadní rozdíl mokro - sucho


Hlavne nastavit ty stabilizatory na mokru je lepší dát menší hodnoty

Platí i pro asfalt !
Příspěvek Zaslal: út květen 02, 2006 19:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Stabilizatory Odpovědět s citátem

Stabilizatory mam dost nizky uz na sucho, tak asi zustanu u univerzalniho nastaveni sucho-mokro. Prijde me totiz, ze cim vic se pak hrabu v setupech tim min se soustredim na cistou a rychlou jizdu a chyby co udelam na RZ pak pricitam nastaveni a pritom to je v 90% chyba ruk a hlavy.
Příspěvek Zaslal: st květen 03, 2006 13:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VANEK Jakub





Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 468
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

čau, mohl by mi někdo poradit jak nastavit Imprezu 2003 na mokro, konkrétně co bych měl změnit oproti suchému setupu Question . Vím že to tady už bylo řečeno ale potřeboval bych poradit konkrétně pro subo, popřípadě poslat setup, jestli to někomu nevadí Very Happy Idea

_________________
S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC
Příspěvek Zaslal: po červenec 02, 2007 16:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JADAMEK Karel





Založen: 05. 11. 2007
Příspěvky: 121
Bydliště: Hodonín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já hlavně měním brzdy. Rozhodně je lepší na mokru ubrat brzdný účinek. Vozidlo je pak mnohem klidnější. Citroen C4 WRC...

_________________
>>>born to be wild<<<
Příspěvek Zaslal: út leden 13, 2009 10:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme