Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Co obsahuje ini auta a jak to měnit

 
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Co obsahuje ini auta a jak to měnit Odpovědět s citátem

Poslední aktualizace 22.11.2009 Vytvořil Jakub Mikšovský.

Nejprve obecně něco o struktuře ini souboru auta. V ini se nachází více typů souborů. Nás budou nejvíce zajímat soubory začínajíci na e_ a i_ .

e_ soubory jsou souboury "external". Jsou to ty části vozu, které jsou vidět při pohledu z venku. i_ soubory jsou naopak "internal" a jsou tedy vidět při pohledu z kabiny.

Pro názornost stačí ve hře zapnout prográmek Camhack a při pohledu z kabiny se posunout tak, aby bylo vidět auto zvenku. Najednou zjistíme, že půlka auta tam vlastně není. Je to tím, že při "internal " pohledu jsou zbytečné části modelu vypnuty, aby nebrzdily FPS, potažmo rychlost hry.

Po "e_ " ( "i_ " ) následuje jméno samotného dílu a většinou opět "_ " a další text. Tento text je většinou určující doplněk dílu pro další identifikaci. Například "[i_window_rf] " znamená pravé přední okno při vnitřím pohledu. Dále seznam základních zkratek.
lf..........left front.............levý přední
rf..........right front...........pravý přední
lb..........left back.............levý zadní
rb..........right back...........pravý zadní

Zapínání a vypínání jednotlivých částí je modelu je dáno položkou "Switch = ". Pokud se za rovnítkem nachází položka "True", pak je příslušná část vypnuta a ve hře se nezobrazuje. Položka "False" dělá pravý opak.



Nyní již samotné praktické příklady:

Vypnutí volantu při pohledu z kabiny

[i_steeringwheel]
FaceBlock0_Material = internal::tire
FaceBlock0_Shader = CarTextureNoDirt
Predicate = NotUsed
Switch = true
SwitchBox = light

Vypnutí stěračů při pohledu z kabiny ( "l" znamená left, tedy levý, "r" je right, tedy pravý )

[i_wiper_l]
FaceBlock0_Material = internal::tire
FaceBlock0_Shader = CarColorNoDirt
Predicate = NotUsed
Switch = true
SwitchBox = light

[i_wiper_r]
FaceBlock0_Material = internal::tire
FaceBlock0_Shader = CarColorNoDirt
Predicate = NotUsed
Switch = true
SwitchBox = light

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: ne listopad 22, 2009 15:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme