Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Semerad nejel o moc rychlejc nez clovek na tomhle videu - a to bylo na snehu s "klouzavou" fyzikou.
http://www.youtube.com/watch?v=4baAqrXM0sY
Příspěvek Zaslal: út červenec 03, 2012 0:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem různé auta na tom Peklu - rozdíl oproti reálu bude ve dvou věcech - málo vytahané šotoliny na trati a také možná příliš velká trakce na těch horších, zejména zaprášených asfaltech. S prvním může udělat maximálně něco Miro Kurek (ale to on musí líp vědět, zda to tam je správně, či jen přibližně a samozřejmě ... realita v tomto jde velmi těžko byť jen napodobit), s druhým po jistých testech něco můžeme udělat my.

Výsledky:
Focus 06 - 5:48.86
DS3 + hack diferenciálu - 5:52.29
Evo 9 - 6:08.41 - tady bych asi mohl čas trošku zlepšit, byly tam nepřesnosti
C2 - 6:09.37
Příspěvek Zaslal: út červenec 03, 2012 22:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 462

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Prispôsobiť fyziku k reálu ? Čo sa týka rýchlosti, dajte si FOV na autách k reálnemu číslu a poznáte ten rozdiel. Peklo som robil podľa onboardu ( každý rok to tam vyzerá inak ...). Nemal som presné podklady povrchov. Wallaby by to aj tak neurobil. Všetko sa musí robiť manuálne na geometrii a to tiež v určitých limitoch .
Jedine čo som mohol testovať trať jazdcami, čo to tam poznajú - hlavne Spišákovci. Podľa ich testov som to postupne upravoval. Viac som na tom nemohol urobiť. Peklo nie je presnou kôpiou origiinálu - šoto odbočka tam nie je.
Příspěvek Zaslal: st červenec 04, 2012 11:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Peklo patri mezi jednu z nejlepsich trati co v RBR mame, to ze neni zcela jako v realu urcite nebylo mysleno jako vytka, ale jen pro uplnost.
Příspěvek Zaslal: st červenec 04, 2012 12:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak píše Walter, to bylo pouze konstatování, že trať v RBR z důvodů, které uvádí Miro, není stejná jako v reálu, tudíž lze srovnat výsledky z úseku stejného s reálem porovnávat pouze velmi orientačně. Rozhodně to nebyla výtka vůči trati, to bych si nedovolil.
Příspěvek Zaslal: st červenec 04, 2012 13:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DEJMEK Vaclav





Založen: 09. 04. 2005
Příspěvky: 1314
Bydliště: Malenice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No hezky teda, takže nové fyziky jsou zase out? respektive tu budou jako fungovat "časem" dvě verze? Ouch

Po dlouhé době jsem se sem podíval a tohle mne teda celkem překvapilo, myslel jsem si že nové fyziky jsou cestou k tomu aby to tu dál nějak fungovalo, ale když tu během roku na pluginu neni v podstatě žádnej progres a ani do budoucna to nevypadá nijak valně tak to je fakt škoda vynaložené práce. Divim se Waltře a Jardo, zvláště u tebe Jardo, že jste se na to už nevybodli. Dřív se nasadila nová fyzika a bylo, a bylo dobře.

_________________
lu.cifer
RT--WRC--
Příspěvek Zaslal: st červenec 04, 2012 16:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
SCHWARZ Martin





Založen: 09. 09. 2005
Příspěvky: 135
Bydliště: Větřní

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ty onboardy na Pekle by se mohly srovnat s jízdou na vlhkém Pekle. Sami říkali, že to tam dost klouzalo na tom bahně Very Happy

_________________
http://mato22rbr.svet-stranek.cz
Nové stránky Asfalt cupu:
https://rbr-asfalt-cup.webnode.cz/
Příspěvek Zaslal: čt červenec 05, 2012 14:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FADLER Jan





Založen: 04. 04. 2010
Příspěvky: 62
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jiné řešení, než nechat jet dvě verze paralelně, nejspíš není. To se nedá nic dělat.

Jen bych se chtěl zeptat... Chlapi testovali jste na nových gumách (v10) a povrchu (v3) Escort Mk.II ještě předtím, než jste tyto dvě uvolnili pro veřejnost? Páč já na tom nejsu schopný zajet. Už se mi nedaří ty táhlé powerslajdy, jako s gumama v4 a povrchem v3...drží, drží a pak je člověk v hodinách, ale čert vem powerslajdy... Strašně se to lepí. Testuju na Bisanne a každou jízdu du na střechu. Ve vracákách ještě jakš takš (i když i ve vracečce se mi to povedlo jen tak převrátit, že se kously kola), ale problém je v táhlých trojkových až čtverkových zatáčkách (origo rozpis). Jakmile to v nějaké takové přetočím, tak se v tom smyku kola zahryznou a auto se převrátí... Jako kdyby byla na cestě hrana. Jde to dobře poznat i když člověk řídí z nárazníku...nezvládnu zatáčku, zadek mě začne předbíhat a když kloužu kolmo k vozovce, víc namáhané tlumiče se hodně (až moc?) stlačí a najednou lup, auto se kutálí. Přesně toto se mi na Bisanne pravidelně stává např. v levé 4 utáhne ( http://www.youtube.com/watch?v=NT0MYs6NGNs&feature=plcp - je tu vidět v čase 1:50). Jakmile mě začne neúnosně předbíhat zadek, tak se kutálím.
Nastavení auta mi připomíná staré ameriky...a docela i věřím, že to tak má být a líbí se mi to, ale nejspíš je to měkké až příliš...nebo moc vysoké.
Jen bych ještě rád dodal, že na předchozích verzi zrovna toto auto jelo úžasně. Auto upgradem tuším neprošlo, ale povrch a gumy to výrazně změnily.
Příspěvek Zaslal: čt červenec 05, 2012 14:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

O problemu vime a jizdni vlastnosti zadohrabu jsou ted jednou z nasich priorit
Příspěvek Zaslal: čt červenec 05, 2012 15:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Možná to bude znít trošku vulgárně a jako znevážení Vaší práce, ale běžte do háje s tím porovnáváním reality vs. hry Exclamation
Panebože, stane se Vám něco, když nabouráte v RBR? Maximálně tak můžete být nas.aní sami na sebe a nastoupit do dalšího turnaje...stane se Vám tohle v reálu? Jsou ty tratě vesměs reálné? Nemělo by tam být více vyházeného bordelu? A rozpis, jak může být vždycky skoro přesný? Pánové, snažíte se to co nejvíce přiblížit reálu, ale proberte se prosím Vás, je to jen hra a hrou to vždy zůstane...to bychom museli všichni jezdit s háčkovou převodovkou, spojkou, pohledem z kabiny atd...aby to bylo reálné...a nějaké řeči typu když se ti to nelíbí, hraj si CMR si strčte někam! Chápete ten rozdíl? Toho auta máte v reálu plné ruce práce, protože ty cestičky jsou úzké, uskákané, a protože kdykoliv nastupujete do toho závodu, jdete do toho s rizikem, že se již nemusíte domů vrátit...tak proč proboha snižovat těm autům výkon, když to v podstatě vyrovnává tento efekt?
Kdyby se radši udělaly fyziky v tom směru v jakém jsou na nová auta...tím byste daleko efektivněji využili svůj čas...
Příspěvek Zaslal: pá červenec 06, 2012 19:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, přesně toto je velké znevážení práce a je to od tebe bezduchý spam, který tu nemá opravdu co dělat. Zejména teda ta druhá část. Kdyby sis tu odpustil (proč proboha snižovat autům výkon atd.) tak prosím, je to názor. Ale zejména poslední věta ... udělej si ji sám, pokud se ti líbí. A nikdo tě nenutí s novými fyzikami jezdit.
Příspěvek Zaslal: pá červenec 06, 2012 19:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VONDRA Honza





Založen: 15. 08. 2009
Příspěvky: 169

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Musím se přidat k Martinovi, není možné aby Ford Focus WRC 06 na nové fyzice byl pomalejší než enko na nynější fyzice o 15 sekund na Cote d'Arbroz. To hra ztrácí veškerý náboj. Váší práci nezatracuji, naopak, ale výkon aut je špatný, a pochybuji, že by většina nynějších jezdců přecházela hojně na nové fyziky.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tak plne ruky prace mam skor pri RBR pri tychto unreal fyzikach nez v reale Very Happy
Příspěvek Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nechte si ty opravdu pitomé kecy ano ? V tomto vedru a při tom množství práce jsou ty vaše příspěvky pro Waltera na infarkt.

Doprdele ... kdyby měla A5 motor z rakety a my dali Focusu správný motor, tak bude taky pomalejší. To jsou uplné pitomosti co tady plácáte. Walter má měřák přímo ve hře, motory se dají přesně změřit, maká na hackoch, které zlepší hru nad rámec jakékoliv simulace na počítači atd.

A uvědomte si do prdele, že už jsem tak sprostý, že zároveň se snížením výkonu se snižuje na reálnou mez i adheze pneumatik, jaké snesou přetížení atd. Tím se to řízení zase zesložiťuje. A zkuste si někdo kdo má tu možnost, zajet Semetín s novou fyzikou a třeba s DS3 - je to velmi o hubu dojet bez karambolu a nějaké chyby.

Takže buďto si to důkladně otestujte a neměřte už takové pitomosti, jako srovnání enka stávajícího s novým WRC. To je nebetyčná pitomost.
Příspěvek Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tady se doopravdy nevyplácí nic psát...když člověk napíše kritiku, tak jej cenzurují, smažou, nebo jej pošlou do prd...je tohle normální?


JaPane, příště prosím aspoň nelži, protože já znám přesný názor Kuby Hoffmanna na nové fyziky...a nejen jej, na Hustopečích jsem se jen tak mimochodem pobavil s dvěma velkýma hvězdama pluginu, a taky skákali radostí, že se v TR nové fyziky nepojedou...a už dost...nebo nám zas zamknou fórum...Domluvil jsem, k tomuto tématu doufám navždy.
Příspěvek Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 82, 83, 84  Další
Strana 55 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme