Právě je pá červen 27, 2025 14:43
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Tak k tomu startu - ono je docela přirozené, že když máš zatáhlou ručku a puštěnou spojku, že ti to bude kličkovat kolem zadních zabržděných kol ne ? . No a že ti auto začne couvat na startu ?? Asi je tam kopec a ty jsi zapomněl auto zabrzdit
Ohledně té jedničky - okej, ještě to zkusíme upřesnit, je tam možný rozdíl kolem 3 kmh v maximálce jedničky.
Jinak s tou půlkou auta ven, jak je to prý dovoleno, jsi mne teda opravdu rozesmál. Coby tomu řekl nějaký jezdec v reálu, který by si stěžoval, že mu auto šlo na boudu, ale on přece neudělal žádnou chybu, byl venku jen polovinou auta, jak je dovoleno ? Takže asi tak - prostě to posuzuj podle toho, co auto zvládne a až pak dle regulí nějakého závodu a jeho penalizací při kontrole.
Co se týče řízení - rozdíl mezi enkem a áčkem v našich fyzikách je, mají rozdílné steering ratio a na řízení to poznat je. Že možná v reálu auto reaguje na volant lépe je dáno fyzikou pneumatik RBR, se kterou toho momentálně víc nejde udělat. Dle odhadu by to mělo být stejné či skoro podobné jako u původní fyziky, rozdíl je totiž pouze v SFric v tyres, který je ovšem kompenzován zase jiným parametrem tak aby citlivost řízení nebyla ponížena.
Jinak tedy ještě s tou reakcí volantu - já ti nevím, ale moje DFP reaguje okamžitě. Nemáš tam nějaký filtr ? Nastavený nějaký mrtvý úhel, tak jako je to třeba v Dirtu ? |
|
|
Zaslal: po leden 14, 2013 7:05 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
HOFFMANN Jakub

Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
No rbr mám původní tak že určitě nic nastavený ve filtrech nemám , k té spojce , nemyslím to že pustím skoro spojku ale jak jako v reálu když se rozjíždíš do kopce přes ručku tak to myslím auto lehce v záběru a hned to kličkuje to mám namysli , potom k tomu zkracování , myslel jsem to tak že nezkracuju celým autem aby mě to hodilo jen to že tam dám kus auta a jde to na boudu samozřejmě nepočítám krajnici zvýšenou ale tak nějak normálně že je to si myslím až moc měkké ale možná to dělá i setup nevím , nejde o to kolik to auto na jedničku jede ale to že to na startu zabere jako turbo prostě okamžitě jednička vytočená hned při rozjezdu to se ti v reálu nestane  |
|
_________________
 |
Zaslal: po leden 14, 2013 14:56 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Kubo, jestli se nepletu, tak právě filtr na řízení je od "výroby" nastavený mám dojem na nějaký útlum, já to v poslední době vymazal, že tam nemám útlum citlivosti žádný.
Co se týče té ručky - mno, to bude asi problém v tom, že ty máš tu ručku digitální, prostě sepnutá, nesepnutá. Kdybys měl analog, šlo by to jako v reálu. A tím, že odblokujeme automatickou brzdu RBR se pak možná stane to co říkáš. Ale to je záležitost čistě ovladače, fyzika s tím nemá moc společného.
Co se týče zkracování - dej bližší info, kde, popř. video a replay.
Jednička - ty myslíš, že je jednička příliš krátká, že se to moc rychle rozjíždí ?? |
|
|
Zaslal: po leden 14, 2013 21:20 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
HOFFMANN Jakub

Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
U té jedničky na šotoliné mám pocit nevím jak to třeba dělá u automatu ale jak se rozjedu přes spojku tak prostě kola podhrábnou a jednička je v turánu vytočená , prostě jako kdybych se rozjel nevím s čím prostě to podhrábne při rozjezdu a jednička hned na plno vytočená a dám tam hned dvojku a autu klesnou otáčky a nejede , na asfaltu tuším že tam byla převodovka OK tak jestli to náhodou nedělá povrch na šotolině nevím , zkusím se s tím projet a potom ti třeba poslat RPL ze sipirkakim II a můžeš se mrknout , k té ručné jasný no ale tak když je na 100% zatáhlá tak auto by mělo stát , ale na asfaltu to tuším taky bylo ok , myslím že to dělá možná povrch že to tak "klouže" a nebo je jinak na šoto převodovka , nedokážu říct |
|
_________________
 |
Zaslal: po leden 14, 2013 21:28 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Když je ručka zatáhlá, tak je rozpojený střed (i když to nemá diff, tak to tam má spojku) a tudíž mohou přední prokluzovat, protože všechno jde na předek. Ten rozjezd na jedničku na šoto, hmm, zajímavé, mrknem. |
|
|
Zaslal: po leden 14, 2013 21:43 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
HOFFMANN Jakub

Založen: 19. 04. 2008 Příspěvky: 288 Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
|
Předmět: |
|
|
Jasný no , tak že to ve směs funguje jako předokolka potom , na ten rozjezd mrkni , dyž tak klidně sjedu tu rz na sip II a uvidíš to na startu není problém |
|
_________________
 |
Zaslal: po leden 14, 2013 22:09 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Já nemám spojku, a Walterovi to na Hualapai viz výše problém nedělá, tak nevím  |
|
|
Zaslal: po leden 14, 2013 22:16 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Walter

Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Auto zadnou soto prevodovku nema, s tim poklesem otacek na dvojce je to jednoduche...
Ty sice uz mas jednicku vytocenou, ale to je tim, ze hrabes - auto se vlastne pohybuje o dost pomalejc, proto kdyz tam das dvojku a prestanes hrabat, tak se dostanes do nizkych otacek. Musis na te jednicce moment pockat az se kola chytnou a teprv pak jit na dvojku. |
|
|
Zaslal: út leden 15, 2013 10:25 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
HINGAR Jan
Založen: 21. 04. 2008 Příspěvky: 51
|
Předmět: |
|
|
Já vás musim teda pochválit. Teď, když jsem si trochu zvykl na vyše fyziky se mi ani nechce jezdit ty staré. Z auta je konečně cítit že neváží 0,00 nic a že se celkově chová mnohem víc reálně a zábavněji. Doufám, že se vám podaří vychytat všechny mušky a dotáhne se to až k online ježdění Zatím přeju hodně zdaru a hlavně to, klucí, nevzdávejte  |
|
|
Zaslal: st leden 16, 2013 13:39 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RESL Jan

Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Každému,kdo chce alespoň trošku objektivně hodnotit,doporučuji najezdit tak alespoň 300-500km na nových fyzikách.Já jsem už najezdil a natestoval odhadem něco kolem 1500km a opravdu teprve poté si člověk uvědomí,jak legrační jsou fyziky pluginové.Když jsem chtěl potestovat teď před Fusion rally,musel jsem opět vrátit ty pluginové a lítal jsem ze strany na stranu,auto reagovalo jak zplašené(snad rychleji jak F1).Zvyknout si je trošičku problém.Vrátit se zpět k těm Walterovským už takový problém není. |
|
_________________
 |
Zaslal: st leden 16, 2013 14:43 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Aktualizace vydaných aut (Update of Fiesta and Fabia):
Podle poznatků a dotazů byl proveden update motorů a dalších drobností, a dále vylepšení zavěšení, tak aby tyto dvě auta byly souměřitelné navzájem dle skutečnosti. Update zahrnuje fyziky obou aut a update hacku.
http://files.nebulastation.net/testphysics_20130115.zip |
|
|
Zaslal: st leden 16, 2013 14:47 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ANGELOVIC Jakub
Založen: 15. 08. 2009 Příspěvky: 38
|
Předmět: |
|
|
Walter napsal: |
Tohle je nejlepsi chovani jake se nam zatim povedlo. Bylo by skoda ukazovat neco horsiho. Default setup se od tohohle nejak odvodi. Ten default bude nejaky rozumne jezditelny "klientsky setup". |
To trochu nechápu..takže teď budem testovat auta s TOP setem ale finální verze fyzik budou s "klientským setem"? Jaký je pro mě problém si nyní uložit "top" sety a pak je jen nahrát místo "klientských"?  |
|
_________________ "Když se ti zdá, že máš všechno pod kontrolou, jedeš prostě moc pomalu" |
Zaslal: st leden 16, 2013 15:27 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ZPEVAK Jan

Založen: 30. 10. 2007 Příspěvky: 198 Bydliště: Hodonín, CZ
|
Předmět: |
|
|
Nazdar vývojáři. včera jsem si stáhnul vaše posl. updaty fyziky a opravdu královsky se bavil!!! už at je možnost testovat to online
Jen se chcu zeptat, jestli ty fyziky pneumatik jsou stále testovatelné jen na suchých tratích (at už šoto nebo asfalt) nebo i na mokrých, vlhkých popřípadě jak je to se sněhem? to se ještě bude upravovat nebo už je to tak nějak finální? díky. Jinak moc dobrá práce pánové. doufám že se tento projekt dotáhne do zdárného konce!! držím pěsti  |
|
_________________ Zádí vpřed!!! |
Zaslal: čt leden 17, 2013 8:31 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
O pneumatikách si stačí počíst pár stránek nazpět, kdy byly tyto fyziky (ne tento update) poprvé vystaveny. |
|
|
Zaslal: čt leden 17, 2013 9:04 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Walter

Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Tak uz je tu milion prispevku, tezko se v tom hleda...
Muzes jezdit vsechny pneu a povrchy. |
|
|
Zaslal: čt leden 17, 2013 9:44 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
 |
|