Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ROJEK Jakub
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 240 Bydliště: Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Už se to tady řeklo jasně. Nová auto taky budou až budou nové fyziky. Ale kdy se začne postupně dávat na plugin se neví... |
|
_________________
|
Zaslal: pá srpen 23, 2013 13:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFBAUER Jakub
Založen: 02. 12. 2005 Příspěvky: 413 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Jeden dotaz - jde na pluginu použít Kubrtovu Fabii S2000 verze 2012? Jsou tam jen nějaké drobné odlišnosti na modelu, fyzika jinak stejná. |
|
_________________ |
Zaslal: čt září 05, 2013 13:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETA Lubos
Založen: 05. 08. 2009 Příspěvky: 29 Bydliště: Liberec
|
Předmět: citroen DS3 R3T |
|
|
Mohl by mi to někdo zkusit otestovat hlavně ve srovnání ostatních R3
rar obsahuje model a upravenou fyziku
http://uloz.to/xNg87uKw/citroen-ds3-r3t-rar
díky za odezvu |
|
|
Zaslal: so září 07, 2013 22:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: Re: citroen DS3 R3T |
|
|
neskutočne dobrá fyzika !!!!! skúšal som s aktuálnymi fyzikami, no sa mi zdá že auto je trochu pomalší oproti S1600 a R3..... to môže byť aj zato že qualty medzi 1,2,3,4 sú dosť dlhé, to by trebalo kus upraviť, inak riadenie a brzdy sú na jedničku.....
tady je test na Cote: http://www.youtube.com/watch?v=7gJBdZnWD6A |
|
|
Zaslal: ne září 08, 2013 16:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETA Lubos
Založen: 05. 08. 2009 Příspěvky: 29 Bydliště: Liberec
|
Předmět: citroen DS3 R3T |
|
|
jen aby nedošlo k zbytečným řečem musím říct že brzdy a podvozek je původní fyzika od autorů vozu.. Nastavoval sem jen výkonovou část a převodovku. při testech ve srovnání s civikem také na cote mi časy a průměrná rychlost v default nastavení vycházely srovnatelně.. DS teď řadí na automat nahoru při 5500ot výš to v časech začalo ztrácet cca 5sec na čistě projetým cote.. níž sem to moc nezkoušel ale ještě otestuju.. ale pocitově mi při kratších intervalech auto oproti civiku přišlo "línější" i když turbo tomu hodně pomáhalo.. jde mi právě o to odladit výkonovou část ať je to trochu srovnatelné se současnými R3 a mam z čeho vyjít při dalších vozech.( nemam v úmyslu nastavovat reálné fyziky ale odzkoušet a případně upravit vybrané auto na ty současné) |
|
|
Zaslal: ne září 08, 2013 16:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SABADOS Anton
Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 163
|
Předmět: |
|
|
možno keby si len trochu pridal na výkon už by bolo dobré .... momentálne napriek tomu že auto sedí velmi dobre aj pri brzdeni na defaulte, je o 10s pomalšie na Cote ako Fiesta S1600 alebo Civic R3 .... |
|
_________________ Thunder Cup 2 - http://thunder-cup-2.webnode.sk/ |
Zaslal: ne září 08, 2013 17:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETA Lubos
Založen: 05. 08. 2009 Příspěvky: 29 Bydliště: Liberec
|
Předmět: citroen DS3 R3T |
|
|
verze 1.1
verze 1.2
http://uloz.to/xhg1bpW4/citroen-ds3-r3t-1-2-rar
zkuste to.. lehce přidáno na výkonové křivce. teoreticky by tam šlo dát ještě trochu navíc cca 0.5 na každém stupni ale "pocitově" mi tohle sedlo nejvíc..
verze 1.2 musel sem udělat ještě drobnou korekci kvůli maximální rychlosti |
Naposledy upravil PETA Lubos dne ne září 08, 2013 20:41, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: ne září 08, 2013 18:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFBAUER Jakub
Založen: 02. 12. 2005 Příspěvky: 413 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Nechcu být za hnidopicha a rýpala, leč všechny stávající fyziky byly Mirkem Fricem dělané podle originálních platných homologací (zejména výkonové křivky a převody). Dělat auto jen podle citu "jak to jede" tedy podle mě není úplně správný přístup. Zkuste kdyžtak kontaktovat pana Pletku z Gekon Racingu, třeba by byl v otázce poskytnutí homologace pro účely RBR přístupný. A taky bych možná doporučil ještě pár týdnů počkat, protože právě tento podzim má být v reálu představená verze DS3 R3T Max, která ve stávající kastli bude mít novou evoluci motoru s asi dvaceti koňmi navíc. |
|
_________________ |
Zaslal: ne září 08, 2013 19:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SABADOS Anton
Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 163
|
Předmět: |
|
|
keď dočasné fyziky boli urobené podla reálu, tak vysvetlíš mi ako je to možné že v reáli na Semetíne výherný čas s N4 je okolo 6:30 a v hre 1600-ky dokážu to urobiť za 6 min..... |
|
_________________ Thunder Cup 2 - http://thunder-cup-2.webnode.sk/ |
Zaslal: ne září 08, 2013 19:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFBAUER Jakub
Založen: 02. 12. 2005 Příspěvky: 413 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Neříkám, že stávající fyziky jsou reálné, ale že v nich jsou reálné hodnoty. Zbytek je dílem RBR enginu. Aktuální pokusy zreálnit RBR jsou určitě krokem vpřed, na tom se shodli snad všichni, co to otestovali, jen si myslím, že krokem vpřed není střelba od pasu, jak čtu tady u DS3. |
|
_________________ |
Zaslal: ne září 08, 2013 19:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFBAUER Jakub
Založen: 02. 12. 2005 Příspěvky: 413 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
A co se časů na Semetíně týče, je rozdíl jet tu RZ jednou za rok při barumce a nebo to hotlapeřit furt dokola tady na pluginu... |
|
_________________ |
Zaslal: ne září 08, 2013 19:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETA Lubos
Založen: 05. 08. 2009 Příspěvky: 29 Bydliště: Liberec
|
Předmět: |
|
|
Kubo tys to ale nepochopil, já nestřílím od boku, nemam sice homologaci ale mam základní udaje o autě, takže sem zkontroloval váhu, poměrové rozložení, udaje o motoru atd. Základ fyziky byl velmi dobrý ale měl chybu v odstupňování rychlostí tak sem to upravil a pohrál si s výkonem.. aby to sedělo s ostatníma R3. Už sem tu psal že nechci dělat reálnou fyziku s tím si hraje walter(a upřímně si myslím, že to bude ještě nějakou dobu trvat než se na plugin dostane, a zatím nikdo neví co udělá se stabilitou online turnaju "hack").. já jen vycházím z toho co tu napsal Vašek. a když se na tu ds3 podívám tak to není žádný úlet a všechno sedí tudíž je to dle mě použitelné podle současných fyzik. Nesrovnával bych to s auty v S1600 ale ve srovnání s cliem a civicem by to mělo být použitelné a o to mi jde..beru to tak,že je to hra a když sem dám DSku odladěnou dle reálu ale nepřizpůsobím ji ostatním autům ve skupině tak bude sice hezké, že tam je pět aut ale jezdit se bude se dvěma, pak to bude v pořádku? Vycházím z reálných hodnot ale bez přizpůsobení to nepůjde..na skupinu R3 dokonce byla šablona pro reuduv program ale zatím sem se k ní nedostal. A řekl bych že vozy R3 už nedělal Míra ale Jakub Mikšovský a podle toho co vím tak když se nesehnaly reálné hodnoty vozů(bez ohledu na třídu) tak se ty auta také nastavovaly poměrově podle ostatních aut ve třídě já udělal to samé. |
|
|
Zaslal: ne září 08, 2013 20:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
len tak na porovnanie moje rekordy....
Cote : s Fiestou S1600 2:41
DS3 R3T 2:47 s Fyzikou 1.2
Bruschal : Fiesta 4:59
DS3 4:57 s Fyzikou 1.2 |
|
|
Zaslal: ne září 08, 2013 22:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOFBAUER Jakub
Založen: 02. 12. 2005 Příspěvky: 413 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Lubos: Mirek dělal Clio, Hondu už asi Kuba, ale podle Mirova manuálu Ale to je jedno. Jen jsem chtěl poukázat na to, že starší fyziky byly dělané nějakým způsobem (a skutečně došlo k tomu, že některá auta se kvůli tomu prakticky nevyužívají), a tento způsob se nyní přestává držet. Já si pamatuju někdy v roce 2007 jednotné fyziky pro S1600. Prostě všechny auta stejné motory, podvozky, všechno, jen jiný model. To byl samozřejmě strašný úlet, krok mimo a de facto opačný extrém, nicméně pokud se začínají auta odlaďovat jen podle citu vzhledem ostatním autům, tak to k těm jednotným fyzikám zase malinko inklinuje. Tím samozřejmě nechcu říkat, že si s tím nemáš hrát, proti tomu žádná |
|
_________________ |
Zaslal: po září 09, 2013 11:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETA Lubos
Založen: 05. 08. 2009 Příspěvky: 29 Bydliště: Liberec
|
Předmět: |
|
|
To že by ty auta měla byt nachlup stejná je samozřejmě blbost a toho docílit nechci...ale za použití základních reálných hodnot a odhadu udělat ta auta "konkurenceschopná".. prostě sem si k tomu sed a zkusil to...kdybych to poslal Vaškovi v balíku s ostatníma R3 s tím jak to je tak tu nic nerozebíráme a prostě by to jezdilo tak jak by to jezdilo pokud by se usoudilo že je to ok, jen sem chtěl znát pohled ostatních..osobně mi přišla ok už první verze zajel sem na default shodný čas na cote s civikem i když je pravda že s DS3 to dalo víc pokusů a snahy.. stejně mi přijde že clio i civik točí na R3 nějak moc.. když ty hodnoty nastavíš do DS3jky tak je z toho stíhačka.. zvednutí výkonu vycházelo z ohlasů a podle času výše mi to třeba na cote připadne ok ale na německo až moc rychle, na druhou stranu bych poprosil pokud to ještě někdo testne tak to nesrovnávat s S1600 ale čistě s R3
Podklady k fyzikám sem se pokoušel sehnat ale u Kuby jsou k nedohledání a na dotaz tady žádná odezva |
|
|
Zaslal: po září 09, 2013 12:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|