Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

3. HSF Rally - 1.- 7.11.2015
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KOZISEK Martin





Založen: 02. 10. 2005
Příspěvky: 222
Bydliště: Přeštice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honza: Setup v extrémních hodnotách nemám. Ale bude holt třeba upravit brzdy a diferáky, aby auto mělo co nejmíň trakce. Pak by bylo třeba ale ještě jet stylem, jako jsi psal v tom testu - tj. zlehka brzdit, jezdit bez smyků, pěkně jako po kolejích (na šotolině!) a na výjezdech provrkávat, aby se neprotáčela kola. A to jen oproto, aby se mi po 2-3RZ na mokru nerozpadly gumy. To nemá nic společnýho ani s realitou, ani se zábavou.

_________________
Subaru WRT (2005 - 2008)
REVO eTeam Klatovy
Příspěvek Zaslal: ne listopad 08, 2015 11:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine,ono když se podívám na rpl z toho testu,co jsem zkoušel wrc,tak to zase není tak,že bych nejel jako vůbec smykem a nedalo se to užít,ale nedupu po brzdě jak blázen a nestojím pořád na plynu,když slyším,že se mi protáčí kola.Ale to by přeci mělo být normální,nebo ne?Člověk by se přeci měl snažit hledat tu přilnavost a měl by snad i nad tímto trošku přemýšlet.Stačí se podívat do světa,jak je mnohdy znevýhodněn ten,kdo jenom čistí trať a to mají pneu ještě všichni na 100%.A stačí se podívat i loni na starých fyzikách,taky jsem v první sekci nebyl moc daleko za wrc.Ono v těch starých fyzikách to bylo řešené koeficientem přilnavosti,kde ty nejnovější wrc měly třeba 1,04 tuším a S2000 třeba jen 0,98 a to dělalo docela dost.

Kuba: Na Noikeru sis dal 10s,což zase tak málo není.Navíc záleží,jaké tempo si jel v TR a jaké v tom testu.Já byl prostě s wrc rychlejší i na Pirku a Tanneru,ale je fakt,že s wrcem jsem musel ještě maličko víc brát ohled na pneu,což je ale podle mě normální.Problém vidím v tom,že už dejme tomu při 40-50% sjetí pneu začne být wrco hodně těžko řiditelné a hlavně se tam dostane snáz.Docela by mě zajímalo,jaký by byl výsledek,pokud by měla obě auta sjeto na 50% nebo třeba 100%.

Frišťa: Ano,možná bývaly na Japonsku rychlejší vlhké na suchu,ale dělalo to pár desetin a mnohdy ani člověk přesně nevěděl ale teď si dáš na Noikeru nějakých 8-10s.Pokud se člověk dokázal dobře v austrálii udržet ve stopě a nejel zbytečně moc bokem,tak vlhké pneu byly o dost rychlejší varianta.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne listopad 08, 2015 12:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ADAM Tomas





Založen: 15. 02. 2010
Příspěvky: 274
Bydliště: moldava nad bodvou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOZISEK Martin napsal:
Honza: Setup v extrémních hodnotách nemám. Ale bude holt třeba upravit brzdy a diferáky, aby auto mělo co nejmíň trakce. Pak by bylo třeba ale ještě jet stylem, jako jsi psal v tom testu - tj. zlehka brzdit, jezdit bez smyků, pěkně jako po kolejích (na šotolině!) a na výjezdech provrkávat, aby se neprotáčela kola. A to jen oproto, aby se mi po 2-3RZ na mokru nerozpadly gumy. To nemá nic společnýho ani s realitou, ani se zábavou.


niekto chce šetriť gumy, len nevie ako...... ty pravdepodobne medzi nimi nepatríš ! takže ti dopručujem dať gumy " slicky " na mokrú šotolinu a môžeš jet bokom, môžeš hrabať kolko len chceš, a že gumy budeš mať po 1. Rz v háji nato nepozeraj ! ty predsa chceš jazdiť zábavne......
Příspěvek Zaslal: ne listopad 08, 2015 20:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KOZISEK Martin





Založen: 02. 10. 2005
Příspěvky: 222
Bydliště: Přeštice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honza: Moc jsem nepochopil, jak souvisí čištění traťe s tím, o čem se bavíme. Ale když už jsme u toho, tak v reálu jsem si nikdy nevšiml, že by piloti WRC na šotolině na výjezdech ze zatáček nějak spekulovali s plynem - prostě se dá plnej kotel a jede se.
Abych se vrátil k RBR - tak já jsem nebyl nijak extra agresivní ani na brzdach, ani na výjezdech - měl jsem opotřebení 75/90. Ti co to nešetřili, měli 100.
Takže bychom se mohli shodnout na tom, že člověk nemusí jet extrémě agresivně na to, aby mu po 3RZ na mokru odešly gumy. Naopak je třeba se hodně snažit (setupem i stylem jízdy), aby gumy neodešly.
A to je podle mě špatně. V důsledku ztrácely WRCa na RZ4 cca 5s na kilometr! To mi rozhodně nepřijde jako adekvátní znevýhodnění jen za to, že člověk nepošetřil gumy.

Adam: Je vidět, že si přesně pochopil, o co mi jde. Díky za radu.

_________________
Subaru WRT (2005 - 2008)
REVO eTeam Klatovy
Příspěvek Zaslal: ne listopad 08, 2015 23:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine,jenom jsem tím chtěl poukázat nato,že pokud by i v reálu měla R5ka skoro neopotřebené pneu a wrc je mělo z 80% zhoblované,tak za určitých podmínek by asi opravdu mohla být rychlejší,což se dělo zde.Jako že na té přilnavosti opravdu dost záleží.Co se týče toho spekulování,nevím,jak přesně kdo ve wrc spekuluje s plynem,ale každopádně jsou tam jezdci,co umí pošetřit pneumatiky víc než ti druzí a potom jsou z toho schopni těžit,takže určitě do nějaké míry to taky řeší.A co se týče mě,já jsem byl schopný za tu první sekcí v testu s wrc mít pneumatiky někde kolem 30% a ani časy snad nebyly špatné,ale abych to mohl posoudit,musel bych zkusit jet víc dravě a trošku je zhoblovat.Asi bych i souhlasil,to opotřebení tak o 15-20% zmírnit.Na druhou stranu zase třeba na Monteklandu se pneu nesmyslně neopotřebovávaly skoro vůbec.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po listopad 09, 2015 17:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To Kuba: já jsem to v té prostřední sekci II.et. rozbil a odešel mi komplet podvozek, zavěšení, náboje + 100% zadní dif. Proto tak špatné časy, ještě i celou poslední sekci jsem měl vylomený přední náboj na 15% a přesto jsem jednu RZtu vyhrál (22) Teda do té doby, než mi z té dílčí výhry zkazil radost Honza Resl s R5kou Smile ...(jsem si všiml až teď)

kdyby se to jelo znovu, tak neváhám a opět obuju media

opotřebení jsem měl 40/70, jak jsem psal, čili žádná trága a přesto se najdou jezdci (viz Kuba), kteří i na totálně ohoblovaných pneu budou pořád rychlejší než já na nových...je to prostě Pan jezdec Smile

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: út listopad 10, 2015 1:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 288
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Míro dík za lichotku Very Happy Ale nemusel jsi Very Happy ... já měl gumy okolo 50-60% po mokré sekci Smile pak už to bylo tak cca kolem 40% ? tuším Very Happy ono je to i tím že teď jak byla ta verze 3,1 tak se zhoršil gryp a tím více se sjíždí gumy na šotolině bych řekl Smile na asfaltu s tím takovej problém není ( na mokru nwm Very Happy ) ale na suchu mezi asf i šoto ten rozdíl je Smile třeba dokážu na suchém EW na novým povrchu odrovnat gumy po jedné rz na 11-13 % Very Happy

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út listopad 10, 2015 19:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KLIMA Daniel





Založen: 16. 02. 2011
Příspěvky: 50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Prosím všechny, z top 5 ze skupin ať pošlou rpl. a skin (kdo ještě neposílal) na klimadaniel@email.cz.

_________________
//S4 B6 Avant 4.2 V8
Příspěvek Zaslal: po listopad 16, 2015 15:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMA Daniel





Založen: 16. 02. 2011
Příspěvky: 50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KCM rally se už posouvá do druhé etapy, mi se ale múžeme společně poohlédnout za uplynulou HSF rally díky záběrům hlavního promotéra šampionatu Jantar plus Design https://m.youtube.com/watch?v=4oQQ4pIM7no. Jen bych k tomu zase chtěl dodat že sem teď dost v časové tísni a pár věcí se dodělávalo až na poslední chvíli. Ale na večerní pokoukání idealní...

_________________
//S4 B6 Avant 4.2 V8
Příspěvek Zaslal: čt listopad 26, 2015 7:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Parádní video,moc mě to bavilo,díky!!! Úplně mě fascinují ty Audiny,to jsou tak nepěkné a strašně se pohybující auta( spíš bych řekl lodě),že se vždycky musím začít smát Very Happy .Ale mají tedy parádní zvuk a design Vaška Šourka,taky velká paráda Very Happy .Prostě super a jsem moc rád za nového promotéra Very Happy .

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po listopad 30, 2015 9:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme