Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Team Rally 2015
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KOVARICEK Miroslav





Založen: 29. 05. 2008
Příspěvky: 142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Také se přidávám ke klukům. Jak píše Jirka výše, tak nejvíce zdá se to zasáhlo skupinu H/A. Já chápu, že staré auto nemůže podvozkově stíhat novým R5, dokonce bych i skousnul, že ta ručka u těch aut fungovala jen se spojkou. Ale u 3.1 a nižších verzí v podstatě nefungovala skoro vůbec ani se spojkou a od verze 4.1 sice ručka funguje, ale zase to auto šlo úplně zpátky! Hlavně na asfaltu je to o hubu. V každé zatáčce se to zachová jinak a mnohdy nesmyslně. A to, že když se auto vlivem setrvačnosti v zátáčce nahne na jednu stranu, tak diferák začne prokluzovat, jak kdyby někdo prošlápl spojku bych u závoďáku nečekal! OK, když jsou dvě kola ve vzduchu, tak se protočí na úkor těch na vozovce, ale po odlehčení, kdy jsou všechny 4 kola na cestě?
Já tyhle auta pamatuju ještě jako kluk a ty auta se mě strašně líbí. Proto je jezdím a nechci to měnit za jinou třídu, ale letos si to neužívám! Líbilo se mi to pouze na sněhu a na IF Rally, kde byla kombinace sníh a mokrá šoto.

Když jsem tuto fyziku kritizoval v diskuzi k MM Rally, tak jsem byl označený za zoufalce, který jen kritizuje. A ano pod vlivem emocí jsem reagoval možná zbytečně kriticky i ke skladbě MM Rally, ale hlavně nám historikům ta skladba fakt hodně komplikovala život. S odstupem uznávám, že jsem udělal jezdeckou chybu a byl jsem za ni potrestaný, ale počet odstoupených byl fakt vysoký si myslím.

Jsem rád, že nejsem jediný komu se směřování těchto fyzik nelíbí. Mnohem radši bych ale byl, kdyby ty fyziky fungovaly. Vaškovi nic nezazlívám. Jak psal už Frišťa, tak nemá čas zkoušet jestli je nová fyzika dobrá, či nikoliv. A proč se nasadila verze 4.1 už tu také padlo. Spíš by mě zajímalo jak by se k tomu teď postavili ti, kteří před sezonou prosazovali NGP? Fajn přibyly nám nové auta, ale je to opravdu lepší?

Ještě jedna věc na zamyšlení. Mluvilo se tu před zavedením NGP, že to přitáhne víc lidí... . Do prvního závodu loňské sezony odstartovalo 109 lidí, letos 113. Do 8-mého závodu loni 100 a letos 102. Tak velký rozdíl v tom nevidím! Nevím jak by se to vivíjelo na starých fyzikách, ale myslím, že tu stejně zůstalo pořád + - stejné jádro jako předtím. Ano pár lidí se vrátilo, ale stejné množství naopak tato fyzika odradila!

_________________
Image
Kovařa
Příspěvek Zaslal: út březen 08, 2016 13:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak za sebe můžu říct,že s NGP nemám nejmenší problém.Auto je pro mě pocitově asi díky nižší přilnavosti,kdy nereaguje jak stíhačka težší a tedy i přijemnější.Fyziky mě celkově přijdou chováním docela podobné těm,které dělal Walter a které mě též přišly daleko lepší,než ty originální.
Zkoušeli jste někdo,kdo si stěžujete ty originální teď někdy?Doporučuju to.Já šel takto do jednoho závodu TR loni po snad 500km testu na těch Walterových a musel jsem se smát,čemu jsem jako dlouhé roky říkal realita a nebylo to tedy vůbec přijemné zvykat si zpět.Taky jsem zkoušel nástřel fyziky,kterou mě posílal ještě Mirek Fric,jen se sníženým výkonem,aby to odpovídalo víc realitě a nelítalo úplně nesmyslně.Výsledek byl takový,že díky obrovské přilnavosti se i S2000 docela běžně převracely ve vracečkách na střechu a byla to tedy velká nuda,neb auto prostě nezahrabalo.Bylo mi jasné,že jen udělat reálnější výkon do originálních fyzik prostě nepůjde,ale to bylo ještě v době,než se začal angažovat Walter.Další problém originálních fyzik byl ten,že už byly tak nesmyslně přemotorované,že skupina B,by nikdy nemohla existovat,protože to auto by bez poškozeného těsnění neodjelo snad jedinou RZ.
Na druhou stranu musím říct,že s HA jsem toho na NGP moc nenatestoval a tak nemůžu moc hodnotit.Co jsem ale jezdil tuším na 3,1,tak i když ta ručka nefungovala tak dobře,tak až na Audinu mě třeba na Lancii fungovala.Chápu ale kluky v historicích,že řídit na originálních fyzikách A8ku,která se chová a jede skoro stejně rychle jako WRC může být fajn,ale to bych zrovna nepovažoval zrovna moc za klad.A teď když srovnám rychlostně RC2 a HA,tak i když je mezi auty rozdíl kolem 20-30 let,časově to nevychází až o tolik hůř a špička je schopná těm novodobým autům docela solidně zatápět.A mezi 3,1 a 4,1 nevidím až tak zásadní rozdíly,alespoň v RC2 ne.Alespoň já jsem tedy za NGP rád a originální jsem po loňské zkušenosti odstřelil.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út březen 08, 2016 15:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ROJEK Jakub





Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 238
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ty problém nemáš, protože jezdíš RC2. Tam taková změna chování nebyla. Jezdím sprint s R5 a Team Rally s Deltou. I když byla verze fyziky 3.0, 3.1, 4.1 a 4.2 tak R5 mě baví. Je pravda, že 3.1 mě bavila víc ale i 4.2 celkem jde. Ale velký rozdíl nastal u skupiny H/A! Tam je neskutečný rozdíl mezi 3.1 a 4.1! Pamatuji dobu před začátkem sezóny, kde jsem se rozhodoval mezi RC2 a H/A. Obě skupiny mě bavili. Teď už mě Delta vůbec nebaví a to se snažím upravovat set, aby auto aspoň rozumně jelo! Takže jako vývoj fyziky u RC1, RC2 není tak špatný ale u skupiny H/A je to děs! Kluci co jezdí s historiky ví o čem mluvím.

_________________
ImageImage
Příspěvek Zaslal: út březen 08, 2016 15:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A můžete mi zkusit popsat konkrétněj,kde vidíte problém?Jak budu mít chvilku,zkusil bych se též s tím projet.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út březen 08, 2016 17:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETERA Jiri





Založen: 12. 01. 2008
Příspěvky: 11

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Reslíku,přečti si Mirův příspěvek,tem popisuje ty hrůzy co to provádí.To chování na odjezdech ze zatáček je děs,nevím jestli všechny auta ve skupině,ale určitě Lancie 16V.
Příspěvek Zaslal: út březen 08, 2016 17:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOVARICEK Miroslav





Založen: 29. 05. 2008
Příspěvky: 142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jelikož dnes Vašek přidal nová auta a jsou tam i nové fyziky prakticky všech původních aut H/A, tak možná soudruzi v NDR přišli na to kde udělali chybu. Nemám čas to prověřovat, tak uvidíme zda to bude změna k lepšímu, či k ho...?!

P.S. Teď jsem si vzpoměl ještě na jeden "realistický" poznatek s fyzikou 4.1. Když jsem jel test na MM Rally, tak jsem se na Šumburku v tom úzkém přetočil o 180 st. PZ kolo mi zůstalo na trávě, zbylé 3 byly na asfaltu, je tam rovina, takže jen se rozjet a o kus dál se otočit. Jenže auto se nerozjelo ani při zařazeném 6-ém kvaltu! Musel jsem si couvnout víc dozadu abych měl obě zadní kola na trávě a až pak se to horko těžko vyhrabalo! Tak nevím, ale nepřijde mi, že takto by se měla chovat 4-kola, byť se jedná o 25 let starý závoďák!

_________________
Image
Kovařa
Příspěvek Zaslal: út březen 08, 2016 18:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak dejte historici vědět,jestli se to zlepšilo.Sám bych to podivné chování rád vyzkoušel,pokud se to teď nezlepší,ať vím o čem je řeč Smile .

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út březen 08, 2016 20:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMA Daniel





Založen: 16. 02. 2011
Příspěvky: 50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: H/A Odpovědět s citátem

Čau hoši, nodovolím si sem nedat tento záběr, který bude použit i v MM rally reportáži. Ten bych řekl dost přesně zachycuje situaci, co popisuje Mira. Jakoby u těch Háček blbě fungovaly diferáky (nebo alespoň divně) Prostě jak hrabe jedno kolo, ostatní na to dlabou... Very Happy https://www.youtube.com/watch?v=GAysIWBXMTo&feature=youtu.be


Naposledy upravil KLIMA Daniel dne st březen 09, 2016 14:26, celkově upraveno 1 krát

_________________
//S4 B6 Avant 4.2 V8
Příspěvek Zaslal: st březen 09, 2016 11:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Proc to neposlete autorum?
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7788

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: st březen 09, 2016 11:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOVARICEK Miroslav





Založen: 29. 05. 2008
Příspěvky: 142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vašku já jsem bohužel stará generace, takže "nespíkuju a nešprechtím", ale snad se někdo z mladších obětuje. Wink

_________________
Image
Kovařa
Příspěvek Zaslal: st březen 09, 2016 11:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMA Daniel





Založen: 16. 02. 2011
Příspěvky: 50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já taky zrovna moc nešprechtím, aspoň ne takhle širokosáhlé debaty. Ale určitě by se toho mohl někdo ujmout... do budoucna pro RBR celkově

_________________
//S4 B6 Avant 4.2 V8
Příspěvek Zaslal: st březen 09, 2016 12:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUCA Milan





Založen: 12. 03. 2012
Příspěvky: 15

Příspěvek Předmět: Re: H/A Odpovědět s citátem

KLIMA Daniel napsal:
Čau hoši, nodovolím si sem nedat tento záběr, který bude použit i v MM rally reportáži. Ten bych řekl dost přesně zachycuje situaci, co popisuje Mira. Jakoby u tšch Háček blbě fungovali diferáky (nebo alespoň divně) Prostě jak hrabe jedno kolo, ostatní na to dlabou... Very Happy https://www.youtube.com/watch?v=GAysIWBXMTo&feature=youtu.be


chová se to jako stará Škoda 120, pamatuju si že jsme za starých časů podložili kámošovi pravé zadní kolo, aby bylo v luftě, a druhé kolo nic, ani se nehnulo, tak že by se Lancia inspirovala škodovkou ??
Příspěvek Zaslal: st březen 09, 2016 13:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STUDENY Ivo





Založen: 26. 12. 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: Olomouc

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Přátelé, kamarádi. Šeptandou a zatím neoficiálně jsem dostal termín Čeložnice. Opravdu se pojede souběžně se Šumavou?
Příspěvek Zaslal: st březen 30, 2016 21:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
VNOUCEK Mirus





Založen: 29. 08. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pačesu, už je termín ofiko na stránkách Team Rally. A potvrzuje tu moji "šeptandu". Takže asi budeš sedět v horkém křesle mitfáry.... Sad. No budu muset instruovat spolufandy z Oseka, aby Ti pořádně zamávali...

_________________
Kizz-me WRT..... www.kizz-me.cz
Řekli mi:"jsi starej, tak budeš jezdit starýma autama" a od té doby válčím s A8 Smile. Už to není pravda. Mládnu, takže krotim mladou tridu R5
Příspěvek Zaslal: pá duben 01, 2016 22:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Strana 12 z 12

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme