Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

2. CRF-RBR Rally - 2.-8.11.2016
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takže sice delší, ale horší cesta = +20s Laughing

K tomu videu, v čem tkví ona výhoda u prvního případu? V tom, že mu to na trávě hrabalo a tratil čas srovnáním auta? Nebo že na trávě akceleroval, aby nešel po čumáku ven, kdyby šlápl na brzdy? Jak psal Kovařa, člověk jede pořád stejně, ale pak si uvědomí, že když to pustí více dovnitř, přijde komisař a bude pravítkem měřit, jestli už náhodou nebyl o mm mimo. Člověk pak zazmatkuje nepustí to tolik dovnitř, a jde na výjezdu ven, protože tomu v tom okamžiku nedokázal přizpůsobit rychlost.

Kde je ta výhoda v dalších případech? Ten třetí s tou R2kou, kde je ta výhoda? Že předchozí zatáčku pozdě zatočil a do další už to nestihl? Dyť z toho žádnou výhodu neměl, udělal jezdeckou chybu a jako bonus dostal do batůžku na cestu +20s? Co měl udělat jinak?

Ano, kontroly ať probíhají, ale trestejme vyloženě úmyslné cuty. Netrestejme jezdecké chyby. Jaký má smysl stát u trati s pravítkem a měřit na mm, jestli jezdec byl na trati nebo už venku? Nějaké osobní uspokojení, že sem někoho načapal?

Nejjednodušší řešení, jak psal Reslík, je ta samokontrola... Wink

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: ne listopad 27, 2016 18:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HOFBAUER Jakub





Založen: 02. 12. 2005
Příspěvky: 413
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě toto trestání přijde mimo mísu. Zkracování zatáček je jasné a trestání OK, ale když někdo vyletí ven? Jedeme rally nebo jízdu pravidelnosti? Letos jsem po letech přesedl z R2/S1600 do zadohrabu, konkrétně u těchto kategorií když se dostanete na trávu, je tím tuplem hotovo, trakce nula, takže jaká výhoda?

A když se pustíme do slovíčkaření, tak v pravidlech TR se bod 11 jmenuje Kontrola ZKRACOVÁNÍ, ne kontrola všeobecné jízdy po trati, rovněž podbod 11.5 s kritériem o alespoň jednom kole na trati se výslovně týká zkracování. Za mě se tedy traťový komisař rozhodl aplikovat pravidlo o alespoň jednom kole na cestě na situaci, která v pravidlech vůbec není definovaná. Tedy buď jízdu po vnějšku netrestejte nebo si opravte pravidla. Jak tu už někdo psal, za celé ty roky se žádné takovéto tresty neudělovaly a nyní se tu najednou sází dvacky za něco, s čím nikdo ani nemohl počítat, protože to v pravidlech zkrátka není!

Do letošního TR jsme s týmem šli proto, abychom si (mnozí z nás) RBR užili naposled, než ho definitivně pověsíme na hřebík. Těšili jsme se na pěkná videa, ty zatím nejsou, a na souboje na trati, které ale závod co závod končí podle mě úplně zbytečně u zeleného stolu... Tak nevím.

P.S. Kuk na video zde: https://www.facebook.com/FiaEuropeanRallyChampionship/videos/925821504211106/ Bylo by to podle TR pravidel za dvacet nebo za čtyřicet? V reálu to bylo za nula...

_________________
Image Image
Příspěvek Zaslal: st listopad 30, 2016 1:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PALASEK Michal





Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 992
Bydliště: Nezamyslice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím že Kuba Hoffbauer ma naprostou pravdu. V pravidlech o držení všech 4 kol na ceste při vyjezdu neni ani zminka, tudíž za to nemuze byt penalizace. A i kdyby to v pravidlech bylo tak je to obrovska nesmyslna hloupost. U zkraceni s tim ale nikdo myslim problem nema.
Příspěvek Zaslal: st listopad 30, 2016 13:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
HONZEK Tony





Založen: 04. 11. 2008
Příspěvky: 11
Bydliště: ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě jsem neviděl na rallye jezdce, kterého to vynese na venek zatáčky na louku, aby ubral plyn. Natož aby dostal pentli, tahle kontrola zkracování je trochu předobřená.
Příspěvek Zaslal: st listopad 30, 2016 18:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ROJEK Jakub





Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 238
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No myslím si, že by bylo dobré tuto diskuzi nějak uzavřít. Předem musím uznat, že jsem kontrolu zkracování nebral čistě jen podle vnitřní zatáčky, ale kontrolu jsem bral celkově a pokud auto bylo mimo cestu a získalo výhodu, tak jsem trestal. A za tím si stojím. Taky chci poděkovat těm, co napsali rozumné příspěvky a s klidem napsali svůj názor na danou situaci. Na druhou stranu některé příspěvky raději nebudu komentovat.

Taky si myslím, že nemá smysl řešit to, že v Estonské rally v tréninku Kajto katnul zatáčku a nedostal trest. Každý má svoje pravidla a někdy spíše zaleží, jak s tím naloží komisař. Mikkelsen taky katnul zatáčku v Polsku a dostal jen pokutu 5000 eur. Meeke zase vyjel ze zatáčky v Austrálii a dostal penalizaci jedné minuty a jedné sekundy. Já jsem prostě zvolil metr a držel jsem se ho. Nicméně tohle bych dále neřešil.

Zpět k Team Rally. Uvažoval jsem jak tuto situaci vyřešit. Někteří jsou proti, jiní zase pro. Takže ať zvolím jedno nebo druhé, tak stejně dostanu vynadáno. Kontrola zabere spoustu času a pak ještě dostat vynadáno. Díky ale ne. Ale myslím si, že se dokážeme rozumně domluvit. Proto jsem napsal pro každý tým 2 otázky ohledně budoucí kontroly. Budu rád když si o tom ve svých týmech promluvíte a do středy 7.12. každý manažer pošle na mail tr-replay@email.cz jak jste se rozhodli. Já to pak sečtu a většina rozhodne. A podle toho pak budu kontrolovat. Doufám, že se na něčem dohodneme a nemusíme pak řešit tyto podobné diskuze.

Kontrola výjezdu ze zatáčky:
NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
ANO, kontrolovat výjezd ze zatáčky stejně jako zkrácení trati na vnitřku zatáčky a udělit penalizaci v případě, že tím jezdec získá evidentní výhodu.

Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku:
ANO, bez tolerance, jedno kolo se musí dotýkat trati.
ANO, s určitou tolerancí (šířka přední pneumatiky).

Do dnešního dne bodovalo v Team Rally celkem 17 týmů. Budu rád když se alespoň 10 týmů vyjádři. Já pak ještě každému manažerovi pošlu soukromou zprávu na tento příspěvek, aby o tom věděl. Jak s tím pak naloží už není moje starost.

To je zatím ode mne vše. Výsledky pak zveřejním tady na fóru.

_________________
ImageImage
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 01, 2016 22:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ROJEK Jakub





Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 238
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Chtěl bych jen upozornit, že do dnešního dne (nejpozději zítra ráno) můžete poslat vaše týmová rozhodnutí ohledně budoucí kontroly. Odeslal jsem všem manažerům soukromou zprávu, aby o tom věděli. Zprávu si do této chvíle přečetlo 13 manažerů, ale zatím jen 6 odepsalo zpět.

_________________
ImageImage
Příspěvek Zaslal: st prosinec 07, 2016 12:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ROJEK Jakub





Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 238
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak nakonec 9 týmů se zapojilo do hlasování a zde jsou výsledky.

Kontrola výjezdu ze zatáčky:
7x NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
2x ANO, kontrolovat výjezd ze zatáčky stejně jako zkrácení trati na vnitřku zatáčky a udělit penalizaci v případě, že tím jezdec získá evidentní výhodu.

Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku:
5x ANO, bez tolerance, jedno kolo se musí dotýkat trati.
4x ANO, s určitou tolerancí (šířka přední pneumatiky).

Takže budoucí kontrola je jasná. Nebudu kontrolovat výjezdy ze zatáček a pokud si někdo zkrátí zatáčku a nezpomalí, tak dostane penalizaci 20 sekund a nebudu brát v potaz, jak moc.

Dole si pak můžete prohlédnout jak který tým hlasoval.

IRIDIUM RBR Team (HOFBAUER Jakub)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, bez tolerance, jedno kolo se musí dotýkat trati.


NEXUS Racing (VOMOCIL Ondrej)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, bez tolerance, jedno kolo se musí dotýkat trati.


S.A.D.A.C. Motorsport (HOFFMANN Jakub)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, s určitou tolerancí (šířka přední pneumatiky).


Kizz-me WRT (UHLIR Vojtech)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, bez tolerance, jedno kolo se musí dotýkat trati.


CARLSBAD Rally Team (VITA Pavel)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: ANO, kontrolovat výjezd ze zatáčky stejně jako zkrácení trati na vnitřku zatáčky a udělit penalizaci v případě, že tím jezdec získá evidentní výhodu.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, bez tolerance, jedno kolo se musí dotýkat trati.


Czech Rally Fans RBR team (SPERGL Martin)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, bez tolerance, jedno kolo se musí dotýkat trati.


EXE Racing (SERBAUM Lukas)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, s určitou tolerancí (šířka přední pneumatiky).


IF Motorsport (TOMECEK Libor)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: NE, nikdy, přestože může nastat situace, že jezdec vyjetím z trati na vnějšku zatáčky může získat výhodu proti jezdcům, kteří trať dodrželi.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, s určitou tolerancí (šířka přední pneumatiky).


Blue Devil (FAU Mira)
Kontrola výjezdu ze zatáčky: ANO, kontrolovat výjezd ze zatáčky stejně jako zkrácení trati na vnitřku zatáčky a udělit penalizaci v případě, že tím jezdec získá evidentní výhodu.
Kontrola zkrácení zatáčky na vnitřku: ANO, s určitou tolerancí (šířka přední pneumatiky).

_________________
ImageImage
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 08, 2016 19:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme