Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
njn, jen škoda, že z toho videa se to samo nezkonvertuje do RBR.
Nic ve zlém, ale trochu to chce mluvit k tématu...... |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: po srpen 03, 2009 21:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPISAK Stefan
Založen: 22. 03. 2009 Příspěvky: 205 Bydliště: Moldava nad Bodvou
|
Předmět: |
|
|
a nerozprávali sme o téme? o prekrásnej RZ ? co je najkrajsia na Slovensku? .. síce tymi kamerami sme troska odbocili ale podla mna aj to patrí k tomu |
|
|
Zaslal: po srpen 03, 2009 22:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 462
|
Předmět: |
|
|
RZ MLYNKY - trať a terén sú hotové. Pokračujem s objektami a vegetáciou.
RZ UHORNÁ - je rozpracovaná, ale pôjdem na to, až keď budú Mlynky.
Mestské okruhy , to je fakt najnáročnejšia RZ na modelovanie a aj preto som začal s RZ v lese, kde tých objektov je najmenej. |
|
|
Zaslal: pá srpen 07, 2009 19:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SPISAK Stefan
Založen: 22. 03. 2009 Příspěvky: 205 Bydliště: Moldava nad Bodvou
|
Předmět: |
|
|
Miro. podla mna ten les neni zlý ale uz tych lesov na asfalte mame vela treba take trate robit kde je menej lesov a vela lukov a tych prechodov alebo cojaviem, kde je pekny vyhlad a hlavne aby boli technicke trate. ale ja sa budem tesit ked aj tie trate budu Mlinky a Uhorna |
|
|
Zaslal: pá srpen 07, 2009 22:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
A k čemu Ti ten výhled při závodě bude? Je to sice hezké, ale taková trať je mnohem náročnější na tvorbu i HW při hraní, než onen les. Takže pokud v reálu je les, tak je to úplně super a nejlepší možná volba pro modeláře. Vybírat si městské RZ a úseky s výhledem na město atd. je od autora celkem masochizmus. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so srpen 08, 2009 0:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MARASEK Zdenek
Založen: 09. 04. 2009 Příspěvky: 36 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Moc se mi líbí Japonsko Sipirkakim (hlavně první půlka). Vzhled této trati je moc pěkný a je takový "český". (Ostatní USA, Anglie atd... se mi moc nelíbí). Kdyby takových tratí bylo víc. Mýslím že je prakticky bez objektů, tzn. nenáročná na vytvoření. Co udělat pár takových šotočeských RZ. Klidně smyšlených. Do 5km. |
|
|
Zaslal: po srpen 10, 2009 19:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BEZSTAROSTI Jiri
Založen: 09. 06. 2007 Příspěvky: 711
|
Předmět: |
|
|
Můžeš začít... |
|
_________________ WALDA Motorsport - Jiří Bezstarosti - S1600 4EVER |
Zaslal: po srpen 10, 2009 19:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MARASEK Zdenek
Založen: 09. 04. 2009 Příspěvky: 36 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
BEZSTAROSTI Jiri: Vim ze to neni jednoduche. Ja na tvoreni nemam cas a ani neovladam zadne 3D programy. Ale o to víc budu tvořitele podporovat finančně. Snad ta odměna vynahradí ten čas nad tvorbou. Třeba za to pojede tvořitel na 14 dní někam k moři |
|
|
Zaslal: po srpen 10, 2009 20:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
A k čemu Ti ten výhled při závodě bude? Je to sice hezké, ale taková trať je mnohem náročnější na tvorbu i HW při hraní, než onen les. Takže pokud v reálu je les, tak je to úplně super a nejlepší možná volba pro modeláře. Vybírat si městské RZ a úseky s výhledem na město atd. je od autora celkem masochizmus. |
Doufám, že to není narážka na RZ Šumburk, tam takových výhledů je dost. |
|
|
Zaslal: út srpen 11, 2009 23:41 |
|
Návrat nahoru |
|
|
POUSTKA Vaclav
Založen: 09. 08. 2006 Příspěvky: 188 Bydliště: Třebestovice
|
Předmět: |
|
|
Romane o tobě se ví,že jsi maximalista a těch max. pro tvorbu trati by mohlo být několik.Ani by mě nepřekvapilo kdyby jsi tvořil lány žita a klasy by se hýbaly ve větru.A ,že umíš to už jsi myslím dostatečně dokázal.Ne vážně,každý tvůrce si zvolí náročnost jakou chce a co může a umí.Já si myslím,že pro nás jezdce stačí jen to nejnutnější,protože v tom kalupu a soustředění stejně moc nevnímám jestli je okolí propracováno do detailu nebo ne.Tak jak to dělá Vašek je asi ta nejrychlejší cesta k novým tratím.Možná by nebylo na škodu aby všichni kdo tvoří trať postupovali podle stejných pravidel a "norem".Bylo by to asi i jednodušší pro Wallyho při konečné úpravě do RBR. Ou tohle už připomíná slohovku |
|
|
Zaslal: st srpen 12, 2009 18:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
BARTA Roman napsal: |
Doufám, že to není narážka na RZ Šumburk, tam takových výhledů je dost. |
Romane, nebuď příliš vztahovačný Narážel jsem na zde probíhající diskuzi, že RZ Úhorná, která je jinak moc pěkná, je pro RBR špatná volba, protože je skoro celá v lese. Podle mě je to naopak pro autora velké plus, protože ji bude mít podstatně dřív hotovou. Nahrazovat krásnou RZ vedoucí lesem nějakou městskou zkouškou bez nějaké velké sportovní kvality proto, že okolí je "hezčí", nebo odstraňovat les, který tam ve skutečnosti je, aby se vytvořil hezčí výhled, mi přijde docela nesmyslné. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st srpen 12, 2009 18:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
V pohodě, spíš sem za tím měl udělat smajla.
Jinak téma náročnost tratě: když už dělám něco podle reálu, tak to je podle reálu a nemohu prostě nic vynechat.
Vaškova cesta je ta nejlepší, to je pravda, jenže já udělám jednu RZ a víc už nic, takže si ji řádně vychutnávám. Vašek jich udělá určitě ještě několik.
V nejbližších týdnech vystavím minimální konfiguraci pro RZ Šumburk a myslím, že bude spousta lidí překvapená na jakých "šrotech" to pojede. Myšleno ohledně dnešní doby rychlých a hlavně levných PC. Nicméně nečekejte, že se to rozjede na 10 let starým kompu.
Ale i pro mě je důležité, aby se projelo co nejvíce lidí a aby RZ byla plnou součástí velkých turnajů.
Další věcí detailní krajiny a hlavně členité krajiny je podle mne i "rozptylování jezdce". Vemte si: když pojedete po trati kde bude pár keříků a tráva jízda bude lepší než mezi stromy a domy, kde bude zakrytý výhled, pod travou skrytý kámen atp.
Proto prostě nechápu plány některých tvůrců - udělat RZ za každou cenu jen abych byl slavný a kvalita jde jaksi mimo.
Vašku Poustko vidíš, oba máme "vlohy pro slohy" |
Naposledy upravil BARTA Roman dne čt srpen 13, 2009 9:00, celkově upraveno 2 krát
|
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 8:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SOUREK Vaclav
Založen: 06. 11. 2005 Příspěvky: 249 Bydliště: Rožmitál pod Třemš.
|
Předmět: |
|
|
S těmi zalesněnými úseky ti musím trochu oponovat, Mirku. Docela se trápím s určením správného průběhu cesty na Semetíně . Na leteckých snímcích cesta vidět není a tak nezbývá, než postupovat metr po metru přepínáním mezi onboardem a leteckým snímkem. Tam, kde je cesta vidět přesně, je to alespoň ve fázi modelování tratě třetinová práce.
Ono má zkrátka každé svoje a pokud to má k něčemu vypadat, tak podle mně moc nezáleží , jestli je tam les, nebo výhled do krajiny.
Vesnice jsou samozřejmě časově nejnáročnější a cesta v rovině mezi loukami nejsnazší. |
|
_________________ www.hsfrt.ic.cz
ZÁDÍ VPŘED !!! |
Zaslal: čt srpen 13, 2009 8:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
ok, ok, už mlčím |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt srpen 13, 2009 11:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 462
|
Předmět: |
|
|
Preto som si vyberal trate, kde sá dá podľa onboardu postupne domodelovať základný model . Veď údaje z GPS som doposiaľ nikde nenašiel také presné ake je to v skutočnosti. Ide hlavne o eleváciu a nerovnosti na trati. GPS nakoniec získavám z Google earthu a pomocou 3D Route buildera súbor CSV pre import 3D krivky do maxu. Rovnako takto získam aj vrstevnice, len musím do GE vložiť obrázok úseku mapy s vrstevnicami . |
|
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 13:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|