Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - pořádek nebo anarchie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 105, 106, 107  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro zavedení jednotných fyzik?
Ano, jsem pro jednotné fyziky.
87%
 87%  [ 448 ]
Ne, jsem pro více fyzik.
12%
 12%  [ 62 ]
Celkem hlasů : 510

Autor Zpráva
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dají se nastavovat zvlášť, protože váha nehraje rozhodující roli. Tu hraje rozložení hmotnosti, resp. vzdálenost od osy otáčení. Ta vystupuje v momentu setrvačnosti v druhé mocnině. Jinak řečeno, vezmi si třeba hrábě a roztoč se s nima, kdy Ti půjde lépe změnit směr? Když je budeš držet na konci nebo v půlce? Ty hrábě váží pořád stejně.

U auta hraje roli, jak velké má převisy, co ty převisy váží, kde je motor (typický problém Subaru, kde je motor před přední nápravou), kde je rezerva atd...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt červen 12, 2008 21:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak po revizi současného stavu (zejména momentů setrvačnosti karoserie) a po prvních pokusech to vypadá na trošku rozsáhlejší evoluci s cílem trošku zvětšit mezeru mezi WRC a zbytkem světa.

Je dost pravděpodobné, že některá auta si proti konkurenci trochu polepší. Např. Suzuki Swift S1600. Už vím, kde je chyba...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: so červen 14, 2008 16:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek:Jedině dobře,někdy to vypadá opravdu divně,když top Nkaři a top Wrcaři na některých testech téměř bojují spolu.Možná bych ale o něco zpomalil i S1600,protože v dnešní době se už moc nechytají ani na asfaltu a tady jsou podle mě na asfaltu o něco rychlejší.Co mě trošku zarazilo,když jsem na Strýčkach měřil zrychlení Swifta,tak mě to vycházelo něco okolo 3,9-4,2s a to mě přijde nějaký moc rychlý.Ještě bych se chtěl zeptat na fyziku C2,protože mě prostě přijde oproti všem ostatním S1600 úplně jiná,strašně vrtící a nepřijemná.
Příspěvek Zaslal: so červen 14, 2008 18:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Změny se týkají všeho. S C2 se určitě něco dělat bude, ale nevím, jak moc se to povede, to auto je totiž úplně jiné než ostatní. Je nejkratší, nejširší a má obrovský rozdíl mezi rozchodem vpředu a vzadu...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: so červen 14, 2008 18:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HOMOLA Matej





Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 194
Bydliště: Senec - SR

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

a c2 má na najkratšom stálom prevode maximálku 170-175, ne 180, potom sa stym neda jazdit.. ale skoda ze je to auto v RBR tak na nic, vrealy je super..
Příspěvek Zaslal: so červen 14, 2008 18:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já vím, ale v době, kdy se dělalo, tak byla k dispozici jen homologace 05 a tam byl jen jeden stálý převod. Nově už se to udělá podle 07.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: so červen 14, 2008 18:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JardaKykolkaCZ





Založen: 05. 08. 2006
Příspěvky: 17

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ty brzdy u n se mi zdaj přehnaný já jezdim na hodnoty kolem 5000
Příspěvek Zaslal: ne červen 15, 2008 17:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Romcek: Plácáš Laughing

No, momenty setrvačnosti karoserie totiž nejsou k ose, kolem které se točí kola (na to, kam to dojede a jak to brzdí mají vliv momenty setrvačnosti kol, brzd, převodovky...), ale k ose svislé, takže mají vliv na to, jakou setrvačnost má auto při zatáčení. Jak rychle reaguje na změny směru jízdy a jak lehko jde srovnat, když začne člověk plést vánočky Wink
ups Laughing

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: ne červen 15, 2008 17:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Experimentuju se zrušením odpojování zadní nápravy s ručkou. Pokud má někdo zájem zkusit Escort N4 s fyzikou, co možná bude od srpna na pluginu, tak sem napiště svůj mail.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út červenec 08, 2008 16:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ADOLT Lukas





Založen: 01. 06. 2006
Příspěvky: 269
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Lukas.Adolt@seznam.cz
Příspěvek Zaslal: út červenec 08, 2008 16:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger MSN Messenger
SCHWARZ Armin





Založen: 28. 12. 2005
Příspěvky: 155
Bydliště: NDR

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takže to bude chcípat?
EDIT: No ale když se nedá vnutit manuální spojka, tak je to jenom taková hobby záležitost, ale určitě tady pár lidí s manuální spojkou jezdí dobrovolně.
Příspěvek Zaslal: út červenec 08, 2008 16:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Sem tam asi jo, ale to moc neovlivním. Zkoušel jsem to s automatickou a jde to, jen je to neohrabané. Ručka přes centrální diferák částečně brzdí i přední kola. Protože by to sotva utáhla ve skutečnosti, tak jsem na ní ubral tlak. No vyzkoušejte.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út červenec 08, 2008 16:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KREMEN Martin





Založen: 01. 05. 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: Klecany

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek: nová fyzika Escort N4

bwurm@post.cz

zrovna jsem si doladil vyhovující setupy na vše, tak jsem zvědav na změny. Např. jsem už počítal s nižším tlakem brzd, jak jsi dříve avizoval (používám max. 8000), a na asfaltu je to tak tak. Pro strýčkovy jsem hodně měnil podvozek, tak bych s tím rád prošel Confused
Příspěvek Zaslal: út červenec 08, 2008 20:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

coze 8 000? ja takovej tlak nikdy nepouzival:-D

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: út červenec 08, 2008 21:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

8000 platí pro většinu N4, pro Escorta ale platí 7500, přeci jen je o 10 let starší než třeba Evo 9.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út červenec 08, 2008 21:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 105, 106, 107  Další
Strana 70 z 107

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme