Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Jak na testování?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PETEREK Petr





Založen: 22. 12. 2006
Příspěvky: 89
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Jak na testování? Odpovědět s citátem

Našel jsem tu několik témat kde se slabší jezdci dožadovali setupů od těch rychlejších. Chápu že většina lidí si setupy brání a je pravda, že každýmu sedí něco jinýho, ale co třeba zkusit pomoc aspoň tim že nám natvrdlím porádíte jak na to. Myslim čim je nejlepší začít, co má větší vliv na jízdní vlastnosti co naopak menší atd. taky by mě zajímalo co použít jako výchozí nastavení jestli default nebo nastavit nějakou mezní hodnotu a jít pomalu druhým směrem. Díky za rady snad jsem ze sebe neudělal moc velkýho joudu Embarassed
Příspěvek Zaslal: ne březen 04, 2007 22:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRUHA Vaclav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 148

Příspěvek Předmět: supr nápad Odpovědět s citátem

Tomuhle říkám konstruktivní nápad... Uděláme nějakej brainstorming a uvidíme. Já testuju minimálně, páč neni čas, ale určitě bych pár rad ocenil. Teď jsem svoje úsilí vrhnul na testy s1600. Nikdy jsem s nima nejezdil, ale už od prvního svezení mě učarovali. Maj oprti WRC něco "navíc". 4lověk musí přemejšlet.... (ono ta 1600 nevydejcha každej kopec jako wrc:-D).
Mám ale dost zásadní otázku ohledně nastavení. S diferenciálama jsem si jakž takž poradil díky zkušenostem z F1 (koukal jsem na nastavování vozu andrettiho a potom hakkinena a to byste nevěřili, co vše jsem se dozvěděl). Koukal jsem ale na mapu diferenciálu u mojeho renaultíka a všechny hodnoty byly na 100%. Nevím, jestli je to u s1600 běžné a abych řekl pravdu, ještě jsem nezkoušel s nimi hýbat.... Doufam, že mě teď nikdo neukamenuje za moje neumětelství, ale jsem ekonom a ne technik Wink
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2007 18:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

U S1600 musi byt vsechny hodnoty v mapach diferencialu stejne, protoze S1600 maji mechanicky samosvorny diferencial - speru. Rozdilne hodnoty muze mit jen aktini hydraulicky diferencial (stare WRC, nove WRC jen central, nove N4 - vetsinou jen central, nektere A7VK - posledni 306 Maxi, Xsary).

Jinak k setupu... nejvetsi roli hraji diferencialy, pak stabilizatory, pruziny a brzdy, na mokro geometrii. Menim i prevod rizeni... osobne mam nejvetsi problem s nastavenim tlumicu...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2007 18:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SKALA Jan





Založen: 07. 05. 2005
Příspěvky: 491
Bydliště: rue Latécoère 68 - 78143 Vélizy, Paris

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mno, s tlumicema sem se taky pral. ale na asfalt je třeba zvyšit kompresi (asi o 0,7) a snizit zpetnej ráz (0,5-0,7). Pak mi to sedí. A tvrdý pružiny. (mluvim o s 1600 Wink)
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2007 19:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETEREK Petr





Založen: 22. 12. 2006
Příspěvky: 89
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem rád že se to tady trochu začalo hejbat. Přestoupil jsem z WRCe do N4 protože se mi to zdálo na mě moc rychlí a teď to neni o moc lepší. Peru hlavně s šotolinou ta mi nikdy moc nešla. Samozřejmě největší problém je mezi volantem a pedálama ale s tim toho asi moc nesvedu.
Příspěvek Zaslal: po březen 12, 2007 0:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRUHA Vaclav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 148

Příspěvek Předmět: mezikus Odpovědět s citátem

Já taky zastávam názor, že za většinu chyb v RBR může mezikus.... Ten mi dá nejvíc práce.... Je to ten kus mezi sedačkou a volantem Twisted Evil

_________________
Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy
Příspěvek Zaslal: po březen 12, 2007 18:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Re: mezikus Odpovědět s citátem

No já jsem taky přesedlal s WRC na Nka z důvodu ,že je čas přemýšlet jak auto zlomit do zatáčky .
Dřív jsem používal hodně tvrdej setup s velkou nedotáčivostí a postupně jsem změkčil a ladím auto lehce přetáčivé a nemusím se s tím tak prát.

Moje doporučení je tedy šoto hodně měkké a lehce přetáčivé. Cool

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po březen 12, 2007 19:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRUHA Vaclav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 148

Příspěvek Předmět: setap Odpovědět s citátem

ještě jednou pro mě k setupu mapy diferenciálů u s1600...
co se stane, když (např omylem) dam někde jiný číslo než u všech ostatních (všude 100, jen u 50% plynu dam 50) co se stane??? A ještě jestli dobře chápu 100% svornost znamená, že veškerá síla jde na zatížené kolo? nebo je to obráceně (amatérská otázka, co???) Nebijte mě prosím a děkuju za odpovědi Embarassed Embarassed Embarassed

_________________
Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy
Příspěvek Zaslal: st březen 14, 2007 22:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SKALA Jan





Založen: 07. 05. 2005
Příspěvky: 491
Bydliště: rue Latécoère 68 - 78143 Vélizy, Paris

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

my te bít nebudem Laughing .
Podle me by meli bejt u vsech s1600 mechanicky diferaky, jen kdyz si to das na pozici wrc tak se daj nastavit mapy, ne? nebo je to jinak, ted si nejsem jistej..
Ty procenta urcujou na kolik ten diferak ma ty kola vlastne spojit na pevno, treba v zatacce tolik nepovoli a nenecha je se kazdy tolik tocit jinak. Kdyz das 100 tak budou proklouzavat min, kdyz das 0% tak to budes mit jako v seriovym aute-kazdy se bude tocit podle svyho a to auto nebude tolik v zaberu..
Příspěvek Zaslal: pá březen 16, 2007 14:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRUHA Vaclav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 148

Příspěvek Předmět: Gandalfik Odpovědět s citátem

thx za odpoved... takze odpoledne budou testy Very Happy. Kazdopadne jdou mapy nastavit jinak a to mam svy clio na poloze MG... No uvidime. Twisted Evil

_________________
Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy
Příspěvek Zaslal: so březen 17, 2007 10:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Melmisek





Založen: 22. 03. 2007
Příspěvky: 1

Příspěvek Předmět: Re: setap Odpovědět s citátem

Gandalfik napsal:
ještě jednou pro mě k setupu mapy diferenciálů u s1600...
co se stane, když (např omylem) dam někde jiný číslo než u všech ostatních (všude 100, jen u 50% plynu dam 50) co se stane??? A ještě jestli dobře chápu 100% svornost znamená, že veškerá síla jde na zatížené kolo? nebo je to obráceně (amatérská otázka, co???) Nebijte mě prosím a děkuju za odpovědi Embarassed Embarassed Embarassed


Co se stane, kdyz das 50 procent? No, pokud jezdis na klavesnici, tak nic, protoze mackas porad 100. A i kdyz jezdis na volantu, kolikrat jedes na 50? A dalsi vec. na 100 je to v pripade, ze ti nekde projedou kola, takze to je spis na rozjezd a v zatackach, pomalejsich... proto tam ma s1600 porad 100, protoze by to porad stalo na miste a nejelo...
Příspěvek Zaslal: čt březen 22, 2007 17:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To je castecne pravda.

100% znamena, ze diferencial klade klade odpor 100% z nastavene svornosti, treba 250. Kdyz je nastaveno 50%, tak je ten odpor 50% z nastavene maximalni svornosti, tedy zde 125.

S plynem, rychlosti, brzdou atd. maji neco spolecne jen mapy, a to v tom, ze jednotlivym poloham plynu muze prisluset ruzna svornost v mape. Ale to je u aktivnich diferencialu. 50% plynu odpovida jen jeden jediny radek uprostred plynove mapy diferencialu. Aktivni mapu u S1600 si klidne zkus, je to lepsi, ovsem jiste to bude ve velkych turnajich zakazane. Takovy diferencial mely posledni Peugeoty 306 Maxi a Xsary Kit Car. Zmena svornosti u aktivniho diferencialu se deje pomoci hydaulickych ventilu rizenych elektronikou.

Tudiz u plynu a brzdy se v tomhle pripade na klavesnici nestane nic. U jinych map ale ano.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt březen 22, 2007 19:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRUHA Vaclav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 148

Příspěvek Předmět: díkes Odpovědět s citátem

děkuju za vysvětlení. Trochu jsem zapracoval na setupech (zatim jen základní šoto, asfalt a sníh. Je to vcelku znát. Dík všem. Teď mi chybí jen porovnání s ostatníma Twisted Evil

_________________
Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 16:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:

Tudiz u plynu a brzdy se v tomhle pripade na klavesnici nestane nic. U jinych map ale ano.


To neni tak docela pravda:)

V RBR muzes nastavovat ruzne filtry kterejma muzes menit odezvu na digitalni vstupy (tj 1 a 0) narozdil od analogovych kde muze vkidu popojizde po celm rozsahu.

A filtry delaj to ze digitalni vstup predelaji na postupne pridani plynu nebo brzdeni, takze mapy budou take fungovat.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 18:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MIKULKA Jan





Založen: 24. 02. 2006
Příspěvky: 460
Bydliště: Přáslavice,okres Olomouc

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mladenci,potreboval bych pomoc s vseobecnym nastavenim WRC... Vubec nic neovladam krome,zmene tlaku v kolech,brzdy nebo prevodovka,jeste umim zmenit citlivost rizeni ale to je vsechno Sad ,prosim napiste jak vseobecne nastavit WRC,aby bylo napr pretacive nebo nebylo.. atd.. Proste to zakladni Exclamation

_________________
http://sadac.tym.cz/
Příspěvek Zaslal: pá duben 27, 2007 13:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme