Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - převodovky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jaké délky převodovek byste chtěli v RBR mít?
Podle defaultu
9%
 9%  [ 7 ]
Podle skutecnosti
88%
 88%  [ 66 ]
Je mi to jedno
2%
 2%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 75

Autor Zpráva
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlasim s Mirkem.To že někoho nebavi jezdit v omezovaci je uz jeho vec.Kdyz je v realu to a to a jde to udelat i do RBR tak proc ne.Nereknu kdyby neslo ale ono to jde.

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 17:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To Mirek: Ty argumenty co jsi mi napsal o homologaci a převodech od výrobce - jen tak dál Very Happy , konečně dobrý argument a ne jen "to je nesmysl".

Pokud to takto zdůvodníš tak jo, beru to.

V takovém případě bych s tebou souhlasil se zavedením reálných převodů. Nicméně bych si dal pozor na to, jak moc se ty převody uplatní v RBR. U S1600 a 2000 jak jsem napsal to může být celkem v pořádku, protože tam motory uhlídáme. U turbomotorů bych si dal větší pozor, protože např. převody eNek můžeme získat z homologačních listů, nicméně nevím nakolik jim věřit (jde o sériové data) a druhak není zcela přesně jasný výsledný průběh motoru již v RBR, takže tyto věci chce odladit a ne striktně nasadit reálná data (dá se trošku aspoň řídit skutečnou maximálkou)


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne po březen 26, 2007 14:46, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 17:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Významné info pro všechny jezdce S1600, tradaaaaa Very Happy

Peugeot 206 S1600 má tři stálé převody a jednu skříň (tedy jinak než S2000). Maximálky jsou 159, 169 a 180 km/h. Nyní to chce zkusit, jestli motor v RBR přežije krátkou skříň na Joux Plane Cool

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 12:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Významné info pro všechny jezdce S1600, tradaaaaa Very Happy

Peugeot 206 S1600 má tři stálé převody a jednu skříň (tedy jinak než S2000). Maximálky jsou 159, 169 a 180 km/h. Nyní to chce zkusit, jestli motor v RBR přežije krátkou skříň na Joux Plane Cool


jak chceš srovnat na plane někoho kdo pojede s MG s maximálkou 232 s peugeotem který má 180 ???

neberu argument že s defaultem stejně nikdo nejezdí ..... jistě se někdo najde kdo s tím pojede .....
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 15:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirku, já ti ale vážně nerozumím. Proč bychom měli srovnávat vedle sebe takovéto dvě auta ?? Možné řešení je klidně také předělat převody na defaultních autech a bylo by to vyřešené.
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 15:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jelikož jsem přesně toto čekal, tak jsem to otestoval Very Happy

S1600 nejsou WRC a rozhodně u nich neplatí, že nejdelší převodovka je nejrychlejší. Porovnával jsem P206 S1600 s převodovkou s maximálkou 155 km/h a MG default na nejdelší skříň. Oboje na realistické poškození na Joux Plane. MG je pomalejší o cca 4 sekundy na mezičas. Má sice obrovskou maximálku, ale neutáhne jí. Do kopce vysloveně nejede. Za celé Plane je jen jedno jediné místo, kde jde zařadit šestka!!! Ta převodovka je tak velký nesmysl, že nedává ani žádnou výhodu. Na rovinách, kde Peugeot dosáhne omezovač, což je asi 6 x za první půlku Plane, tak MG s jedinou vyjímkou ani těch 150 nevytáhne.

Tímto argument, že větší maximálka u S1600 je výhoda, definitvně padá. Výhoda to není. Auto je totiž úplně mrtvé. Taková převodovka je blbost a fakt si nemyslím, že by bylo dobré "ku**it" ostatní S1600 takovým nesmyslem Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 15:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav napsal:
Mirku, já ti ale vážně nerozumím. Proč bychom měli srovnávat vedle sebe takovéto dvě auta ?? Možné řešení je klidně také předělat převody na defaultních autech a bylo by to vyřešené.


proč srovnávat ??
protože jsou ve stejné třídě ... a do defaultů rozhodně zasahovat nehodlám ...

oni tvůrci RBR jistě měli k tomu důvod to udělat právě tak jak to je Idea
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 15:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A jaky meli duvod udelat u vsech WRC krom 206 stejny motor? A odflaknout temer vsechno? Ta prevodovka je odflakla stejne jako vsechno ostatni. Promin, ale to neni argument Confused Klidne si to nech do MCR, ale na zbytku pluginu nech realne prevody.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 15:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HARAZIM Jan





Založen: 21. 03. 2006
Příspěvky: 400
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ted mi to tu opravdu připadá jak někde na dvorečku u b.... Nevim, možná tu nemam do toho co kecat, S1600 nejezdim, ale pokud se to bude týkat i S2000 (začánaj se mi líbit), tak jsem také pro převodovky co nejvíc real, jak jen to půjde...Opravdu mi připadá zcestný snažit se se udělat fyziky podle default MG - to bych opravdu nechtěl... V tomhle musím souhlasit s Mirkem Fricem...A hlasoval jsem tedy pro druhou možnost..

_________________
Image
Image
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 15:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ještě jedna věc... provedl jsem zátěžové testy takto krátké převodovky a po 35 kilometrech (na vysvětlenou, dá se jezdit i zpět, že? Wink ) odježděných naráz na realistické poškození s odhadem tak jednou minutou v omezovači nebyl u motoru žádný pozorovatelný úbytek výkonu. Smile

Honza Harazím: Když jsi hlasoval, tak jsi ještě nevěděl, že vyhrajem 5:2, co? Laughing Cool

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 20:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Možná jsem out, ale chce tady někdo naznačit, že je schopen udělat skříň podle reálu? T.j. podle technických dat reálného závodního auta? Pak nemám co dodat a souhlasím s tím, aby byla každá skříň jiná a ne je "optimalizovat" podle defaultního auta.

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 20:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HARAZIM Jan





Založen: 21. 03. 2006
Příspěvky: 400
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OT Rolling Eyes
@ Mirek F : ne, to opravdu ne.. Confused je to škoda, ale nedá se nic dělat. Prohráli jsme si to defacto sami..Hloupý chyby a o tý třetí třetině ani nemluvim...Tolik vyloučení jsem už dlouho neviděl Laughing Snad to ještě přivezem k nám, do BA ... A snad bude Koukal v pohodě, nepřál bych mu slepotu na to levý oko Crying or Very sad A ve středu 3:2 pro nás Wink Very Happy

GL s fyzikama! Už se nějak dohodněte, kluci Wink

_________________
Image
Image
Příspěvek Zaslal: po březen 26, 2007 23:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Testování s MG Odpovědět s citátem

Výsledek důkladného testu převodovek MG

Včera jsem testoval na asfaltu různé převodovky pro default MG a zde jsou výsledky. S default převodovkou (krátkou, střední a dlouhou) jsem projel Cote d'Arbroz a s krátkou a dlouhou Joux Plane. Potom jsem převody zkrátil podle výše uvedeného P206 S1600 a na krátkou a střední projel Cote a na krátkou a dlouhou Joux Plane.

Cote d'Arbroz

Krátká nová (max. 159) - 1:15.69, 2:04.92, 2:56.70
Střední nová (max. 167) - 1:15.90, 2:05.08, 2:56.84

Krátká default (max. 207) - 1:17.97, 2:07.29, 2:58.72
Střední default (max. 217) - 1:18.23, 2:08.08, 3:01.01
Dlouhá default (max. 234) - 1:19.09, 2:08.05, 3:00.04


Joux Plane

Krátká nová (max. 159) - 2:08.83, 3:54.09, 6:01.71
Dlouhá nová (max. 180) - 2:08.78, 3:55.05, 6:02.89

Krátká default (max. 207) - 2:10.33, 3:55.41, 6:04.18
Střednía default (max. 217) - 2:10.14, 3:54.13, 6:05.35

Jak je z výsledků patrné, tak ač to nejsou velké rozdíly, nejvýhodnější je na asfaltu nejkratší převodovka. Na Cote ovšem i tato převodovka využije šestku jen na krátkém úseku. Na Joux Plane je zajímavé, že ačkoli se jede s nejkratší převodovkou celý dlouhý úsek před druhým splitem na omezovači (cca 160 km/h), tak přesto je nejrychlejší. S dlouhou novou převodovkou jsem jel po zaznamenané jízdě s krátkou a ačkoli jsem se rovinkou přiblížil a druhý split byl skoro stejný, tak v následujících zatáčkách jsem první jízdu nemohl dostihnout byť jsem jel trochu líp.

Ačkoli mají default převodovky všechny max. nad 200 km/h, při sjezdu a na rovince nikde rychlost nepřesáhla 190 km/h, spíše se pohybovala kolem 180. Na Cote se u nejkratší default převodovky šestka vůbec nevyužije (max. na jedné rovince, ale i tak je to pod rozumné otáčky). I na rovinkách na Plane je velký problém šestku využít (vůbec netáhne).

Nemám moc odhad, jak by to vypadalo na šotolině (S1600 vůbec nejezdím, takže i tyto moje časy asi budou hodně špatné), ale myslím si, že když i krátká default převodovka je na asfaltu příliš dlouhá, tak na šotolině to asi nebude o moc lepší. Je tedy nasnadě (a z převodových poměrů je to vidět), že se autoři příliš nesnažili udělat rozumnou převodovku pro S1600 (kromě final gear je to stejná převodovka jako u WRC).

Potvrzuji také test Mirka Frice - vytočenou šestku jsem delší dobu zaznamenal pouze na rovince na Plane před 2.splitem a bez jakéhokoliv problému s těsněním hlavy.

Ačkoli tedy S1600 není moje skupina, tak jsem rozhodně pro správné převodovky - defaulty nemají žádnou logiku (snad jen pohodlnější řazení, ale to není rozhodně argument)
Příspěvek Zaslal: út březen 27, 2007 8:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme