Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Tutoriály na tvorbu tratí
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdar, sorry, že si z toho tady dělám tak trochu otázky Václava Moravce, ale neporadil by někdo, proč mi v maxu v editovacím okně edit UVWs, nejde vybrat možnost Flaten, Normal nebo Unfold maping? Asi zase něco zamčené Rolling Eyes
Děkuji předem

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: čt duben 01, 2010 18:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 462

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pod editačným oknom - Selection Modes, označ - Face Sub_object mode - Max 8.
Příspěvek Zaslal: čt duben 01, 2010 20:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Miro moc dík, opět taková kravina Rolling Eyes

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: čt duben 01, 2010 23:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SENKYR Erik





Založen: 28. 08. 2008
Příspěvky: 22

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahojte, prosím potřeboval bych radu, proč při mesh import ve Wallabym, mě to na Ground Mesh píše chybovou hlášku ohledně ladění JIT nebo tak nějak. Když dám General Mesh tak je to v poho, ALE: Při jedné modelované krátké verze mě to na General Mesh dobře importuje, ale při jiné verzi, mě Wallaby tu ,,trať,, postaví o 90stupňů jinak. Tzn., že když dám Export to RBR, tak při načtení trati auto začíná zaklíněné v trati (která je otočená o 90stup.)

P.S. Jo a ještě ve Wallabym, když se chci pohybovat okolo (stisknutím pravého tlačítka myši a pohybem), tak mi to u té otočené trati hýbe tou tratí nikoli ,,prostorem,,

No snad chápete. Díky předem Very Happy
Příspěvek Zaslal: čt duben 08, 2010 13:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co se týče exportu z maxu do wallaby, je celkem slušný návod na první straně tohoto tématu a jsou tam popsány i problémy co popisuješ.

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: čt duben 08, 2010 13:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Erik: Nejsem si teď jistý, v poslední době na toto nemám vůbec čas, ale nezapomněl jsi tu Ground rozdělit v Maxu?

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: čt duben 08, 2010 13:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SENKYR Erik





Založen: 28. 08. 2008
Příspěvky: 22

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To Mira: Embarassed to mě mohlo napadnout Very Happy

Červ: No máš na mysli RBRSplits?
Příspěvek Zaslal: čt duben 08, 2010 17:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vypada tp ma nerozsekanou zemi (rbr split) a taky ze to exportujes v pande a mas zapnuty "pravotocivy system" (mas mit zaskrtnuty levotocivy).

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: čt duben 08, 2010 21:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SENKYR Erik





Založen: 28. 08. 2008
Příspěvky: 22

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Aha Embarassed díky zkusím to. Já jsem si myslel, že když exportuji v Pandě poprvé a nastavím to, tak už pak to nastavovat nemusím, ale ne.

Jo a to JIT, jsou ty RBRSplity? Jen abych věděl

Ještě jednou díky
Příspěvek Zaslal: čt duben 08, 2010 22:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nevim proc,ale nekdy mi to blbnulo i kdyz jsem mel nastaveny levotocivy system, pomohlo odskrtnou a znovu zaskrtnout,pak uz to chodilo.
JIT je typ nejakeho chyboveho hlaseni, zpusbuje to zpravidla velke nerozsekane objekty nebo dosla pamet.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: čt duben 08, 2010 23:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOLECKAR Tomas





Založen: 26. 03. 2005
Příspěvky: 89
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud ti nepomůže správné nastavení pandy zkus v maxu ještě před rozřezáním objekt označit,dát editable mesh a zapnout vertexy. Já to takle musím dělat jinak mám objekt v editoru vzhůru nohama Crying or Very sad

_________________
#47 Schumi

www.hsfrt.ic.cz
Příspěvek Zaslal: pá duben 09, 2010 13:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
SENKYR Erik





Založen: 28. 08. 2008
Příspěvky: 22

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ok díky kuci šikovní =D
Příspěvek Zaslal: pá duben 09, 2010 16:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOPIC Jiri





Založen: 09. 09. 2005
Příspěvky: 135
Bydliště: Lučice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

po dlouhé době se vracím k RBR a trošku mě láká vyplodit nějakou trat´,
jenže bych chtěl použít nástroje ktré ovládám a tím padem bych potřeboval od někoho posoudit, zda moje schopnosti a možnosti budou vhodné pro vytvoření tratě - moje vize: model vytvořit v ArchiCAD 13 a texturování a sázení stromků v Artlantisu R3. Jestli to dobře chápu, tak nakrmit model do hry jde jen z maxe, takže zde vyvstává moje první otázka - otevře max formát .atl??
zde je pro názornost malá, nedokonalá ukázka: http://uloz.to/4761161/untitled.bmp

_________________
HSF - N4 "Hopkins"
http://www.lucice-motorsport.czechian.net/
Příspěvek Zaslal: pá květen 07, 2010 21:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jak pisu v prvnim prizpevku, potrebujes exportovat do x souboru, to je hlavni, v nicem jinem to nemam ozkousene takze moznosti by sis musel zjistit sam. Co se tyka sazeni,tak to je hlavne zalezitos editoru. Format nevim jestli otevre,zkusit takhle nejaky konvertor (napr. Okino polytrans)

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: út květen 11, 2010 20:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HLAVAC Jiri





Založen: 15. 10. 2009
Příspěvky: 1

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nemáte někdo zkušenosti s touto knihou: Andrew Gahan: 3ds Max Výukový průvodce tvorbou postav, vozidel, budov a prostředí ?
Nebo je pro začátečníka lepší: 3ds max 7 výukový průvodce ?
Příspěvek Zaslal: po květen 31, 2010 21:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Další
Strana 20 z 21

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme