Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Strýčkovy setup

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VANEK Jakub





Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 468
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek Předmět: Strýčkovy setup Odpovědět s citátem

Když vydali Strýčkovy okruh tak sem akorat neměl volant a nemohl sem si udělat setup, a ted uz se mi do toho nechce, ani na to nemám čas, nemůžete mi někdo poradit jak si na ten rozbitý asfalt nastavit Imperzu 2003 Question Question

_________________
S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC
Příspěvek Zaslal: po červenec 02, 2007 17:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

S Imprezou zkušenosti nemám,ale já i kluci z teamu jezdí Příbram na setup na asfalt. Jen si auto dáme občas krapek výše,jinak je vše stejne.

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: po červenec 02, 2007 18:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUDLA Maros





Založen: 09. 07. 2006
Příspěvky: 249
Bydliště: Košice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to ja som pomenil komplet geometriu, ked chces tak icq... Wink

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út červenec 03, 2007 13:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BLAHA Martin





Založen: 31. 03. 2010
Příspěvky: 9

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nějaká rada na co šáhnout u EVO 9?na francii sem se setupem absolutně spokojen,ale nevím co změnit na ty české RZ,stačí to trošku zvednout???
Příspěvek Zaslal: čt duben 01, 2010 13:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOTIK David





Založen: 18. 10. 2009
Příspěvky: 79
Bydliště: Překrásná vesnička na Vysočině

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nevím, já bych to zvedal a změkčil pružiny, nebo poupravil kompresi. Confused
Příspěvek Zaslal: po duben 05, 2010 20:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

David> To je fajn, šáhnout na kompresi, ale jakým směrem třeba? Smile Já to nevím, proto se ptám Wink

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: po duben 05, 2010 20:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LABAK Tomas





Založen: 10. 01. 2008
Příspěvky: 113

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to je na pocitech jezdce ladění setapu je zkoušení a zkoušení.

_________________
http://www.maxpowerleague.cz/
Příspěvek Zaslal: po duben 05, 2010 20:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jasný, ale defaultní setup je hodně uskákaný, takový prkený...Jako pro člověka, co třeba technice podvozku vůbec nerozumí je odpověď pohrát si s kompresí skutečně k ničemu ( Tím nijak nechci shazovat Davidův příspěvek nebo něco podobného). Já třeba moc času na ladění setupu nemám, takže by mě spíš zajímalo jakým směrem bych se měl ubírat Smile

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: po duben 05, 2010 20:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

www.rbrgt.cz/soubory/LadeniSetupu.doc

sice vždycky podle toho auto naladim ale se svejma levyma rukama nic nezajedu - mužu mit setup od mistra sveta a stejne to hedn vopřu o strom Very Happy

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po duben 05, 2010 21:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo jo, furt to bude rukama Smile Koukám nošovice, za rohem Very Happy

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: po duben 05, 2010 21:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KOTIK David





Založen: 18. 10. 2009
Příspěvky: 79
Bydliště: Překrásná vesnička na Vysočině

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
David> To je fajn, šáhnout na kompresi, ale jakým směrem třeba? Já to nevím, proto se ptám


Sory, zapomněl jsem napsat. Myslím, že já jsem si to nastavoval jako středně vysoko, měkčí tlumiče oproti francii - dle vlastní potřeby a fyziky auta. Komprese tuším, že mám nižší, ale nerad bych kecal, kdyby jo tak mě opravte Laughing... Prostě nastavovat dle auta a svého pocitu z jízdy, zkus nad tím přemýšlet (když budeš nastavovat) Jako, že tohle by mohlo na hrbolcích méně skákat atd.... Ono to vlastně tak těžký není. Arrow
Příspěvek Zaslal: po duben 05, 2010 22:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BABAK Ondrej





Založen: 14. 02. 2009
Příspěvky: 75

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No ja si s tim dost hraju, taky jsem to měl mekky - plave to. Vyska podvozku 210-220cm. Tlumice PN kolem sedmy - komprese a zpetn ráz, ZN sest. Pruziny mekci PN 50kn ZN 40Kn. Stabilizatory nejmin co to jde.
Příspěvek Zaslal: so duben 10, 2010 23:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme