Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Manuál pro nastavení auta
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

1. Dovoluju si vas upozornit, ze jste silne OT.
2. NASRAT uz byl vyzvan, aby si zmenil nick. Jestli mu tenhle nick trpi v LfS, je to jejich vec, ale tady s nim neuspeje.
3. Jakoukoli dalsi diskusi na tema nick v tomhle foru nebu trpet.


Naposledy upravil KORAL Vaclav dne út září 04, 2007 10:07, celkově upraveno 1 krát

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: út září 04, 2007 9:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

osobne si myslim, ze se subarkem se da jezdit dverma i na defaultu Smile

kdyby vam tak radeji bylo jedno, jaky ma kdo nick, a pokusili se mu odpovedet nebo poradit... Sad

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: út září 04, 2007 10:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No víš Tomáši, právě kvůli tomu jsem psal ten manuál. Prostě to není tak jednoduché jako napsat nafoukni si kola a hned budeš rychlejší. Ale to jistě z LFS víš. Ocenil bych spíše kdyby se uživatel XXX pokusil něco naladit a potom mi třeba napsal, že mu to stále nejde. Už několik lidí to udělalo a myslím, že spokojenost byla na obou stranách Wink .

PS: Zítra bude na našich teamových stránkách opravená verze manuálu, kde jsem se snažil některé chybné pasáže opravit. Děkuji za všechny připomínky

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: st září 05, 2007 14:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Karle, bavil jsem se s Kentem o tom centrálním diferenciálu. Totiž některá reálná auta běžně používají na zadním diferenciálu větší svornost než na centrálním. Používá se to a funguje to...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st září 05, 2007 18:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, máš pravdu stejně jako Vaše Korál. Už to mám v manuálu opraveno. Děkuji za opravení.

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: st září 05, 2007 20:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Chtěl bych zde nadhodit otázku, zřejmě pro tvůrce fyzik, týkající se nastavevní tlaku v pneumatikách. Dodnes mi totiž není vše jasné.
Logicky musí existovat určitý mechanismus váha vozu-povrch-optimální tlak, no a zřejmě se pak podepisují i odjeté kilometry. Vyplní někdo tuto tabulku čísly?

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: st září 26, 2007 6:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To by někdo musel vědět, jak to funguje v RBR Sad Musíš zkoušet, víc Ti neporadím.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st září 26, 2007 12:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Obecne plati, ze pneumatiky by mely mit spravny tlak a teplotu, pricemz teplota zavisi na vic faktorech, mimo jine i na tlaku v pneumatikach Smile

Napred tlak: Kdyz mate gumy podhustene, ma auto o neco lepsi trakci na nezpevnenych povrsich. Naopak, kdyz gumy prefunite, auto "poskakuje" po silnici, chaoticky reaguje na volant. To znate i z civilu, ze jo Smile

Teplota: Zavisi na tlaku v pneumatikach, nastaveni podvozku, teploty trate, teploty okoli, a kdo vi na cem vsem jeste. Kazdy vyrobce pneumatik a konecne i kazda smes od jednoho vyrobce ma trosku jinde optimalni teplotu. Mimo ni ma pneumatika horsi trakci a rychleji se opotrebuje.

No, a v RBR neni zpusob, jak kontrolovat tlak a teplotu gum a ani nezname idealni provozni podminky pro pneumatiky, takze je to v zasade akademicka debata Sad

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: st září 26, 2007 12:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na našich teamových stránkách je updatovaná verze manuálu. Opravil jsem některé chyby a částečně doplnil chybějící či nejasné části. Děkuji za připomínky Vaškovi, Mírovi a Jardovi. Wink

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: st říjen 03, 2007 13:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem si to prelouskal a mel bych jeste jednu poznamku, tentokrat k pomocnym pruzinam.
Pomocne pruziny se pouziji, jen kdyz se hlavni pruziny kompletne vysunou. To v zasade nemuze nastat kdyz auto stoji na zemi, jen kdyz skoci do vzduchu. Pak vetsinou nasleduje pri dopadu poradna rana a prodlouzeni pruzin o pomocne se opravdu hodi Smile

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: st říjen 03, 2007 17:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dovolím si nesouhlasit a použít malou citaci z oficiálního manuálu. Která vše dostatečně osvětluje.

System odpruzeni tvori 2druhy odpruzeni: -hlavni a pomocne. Vetsinu prace obstarava hlavni. pomocne prichazi na radu pri mirnem zatizeni kol, pri kterem dodava kolum dodatecnou trakci potrebnou k jejich idealnimu pohybu po povrchu cesty, anebo pri nulovem zatizeni kol, kdy zajistuje uplne roztazeni pruzin(a nasledny styk kol s vozovkou)

Každopádně díky za přečtění.

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: st říjen 03, 2007 18:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MICHAL Martin





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 848
Bydliště: Klatovy

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dovolim si souhlasit s Troubou.

_________________
REVO eTEAM KLATOVY Marta_CZ
Příspěvek Zaslal: st říjen 03, 2007 19:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ono popravde, pravdu mame oba Smile

Predstavit si to muzete tak, ze mate hlavni pruzinu a tlumic, a nad nima jeste pomocnou pruzinu. Cili ano, pomocne pruziny se projevi i pri kontaktu kol s povrchem, ale vzhledem k tomu, ze se nastavuji radove nekolikrat mene tuhe nez hlavni pruziny, jejich efekt se projevi hodne malo - k tomu, aby se mohly plne projevit, potrebuje byt auto ve vzduchu a hlavni pruziny byt nezatizene. Pak se efekt pomocnych pruzin jakoby pricte k tem hlavnim.

Kazdopadne, pritvrzeni pomocnych pruzin nejen ze pomuze pri velkych skocich, ale ma podobny efekt jako zvyseni bump a snizeni rebound u tlumicu (nevim jak je bump/rebound cesky), takze auto ma o neco lepsi trakci, ale zaplatite za to o neco vetsi svetlejsi vyskou, takze se auto hur ovlada. Rozhodne ale doporucuju si napred naladit hlavni pruziny a tlumice, pak si auto vzit na nejakej velkej skok (jiz zminovana RZta New Bobs je idealni, hned za startem je peknej skok a hned za nim prava 1), a poladte pomocne pruziny, auto proste NESMI poskocit 2x! Potom, co poladite pomocne pruziny, vratte se jeste jednou k tlumicum a zkuste si s nima mirne zahybat, uvidite jestli vam to pomuze nebo ne - jde ciste o pocit jaky z auta mate.

Toz tak Smile

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: čt říjen 04, 2007 8:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Naprostý souhlas.

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: čt říjen 04, 2007 9:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BRUHA Vaclav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 148

Příspěvek Předmět: sbihavost Odpovědět s citátem

dovolím si nesouhlasit s jednou částí manuálu (jinak perfektnímu), týkající se geometrie. Větší sbíhavost nám rozhodně nedá větší stabilitu v zatáčkách, jak se píše, anýbrž právě naopak. Hodně dlouho jsem jezdil okruhové závody (F1 Challenge a rFactor), kde toto nastavení má svůj význam. Tyto zkušenosti mi nedaly a zkusil jsem si udělat přehnaný setup, kde jsem dal sbíhavost okolo dvou procent a hurá na Cote. Výsledek se dal předem očekávat. V první (zatáčkovité) pasáži jsem ztratil cca 2 vteřiny a dovolím si říci, že ne vinou jezdeckého stylu. Dlouhá rovinka a průjezd vesnicí s následnými pravými zatáčkami mě utvrdil ve správnosti mého názoru, jelikož jsem jej bez problémů projel na plný plyn, což jindy nedělám. Díky porovnání prvních dvou mezičasů je jasně vidět nesprávnost tvrzení. Osobně doporučuji vyzkoušet. Ještě podotýkám, že test proběhl několikrát se stejným výsledkem a jedinou změnou na voze byl onen sběh kol...
dle mého laického názoru větší sběh = větší stabilita na rovině + horší ovladatelnost při nájezdu do zatáčky (auto je takové nějaké tuhé Very Happy ). Na zadních kolech dávám, většinou kladnou hodnotu kolem 0,2, která mimo stabilizace na rovině má záporný vliv (ač minimální) na max. rychlost, ale zase neovlivní zatáčení.
ufffff......teď mi prosím potvrďte správnost názoru, nebo mi jej vyvraťte. Znovu podotýkám, že kuchařka je výborná jako návod k setupu. Exclamation

_________________
Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 21, 2007 18:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Další
Strana 3 z 14

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme