Právě je čt duben 25, 2024 1:09
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
1. Dovoluju si vas upozornit, ze jste silne OT.
2. NASRAT uz byl vyzvan, aby si zmenil nick. Jestli mu tenhle nick trpi v LfS, je to jejich vec, ale tady s nim neuspeje.
3. Jakoukoli dalsi diskusi na tema nick v tomhle foru nebu trpet. |
Naposledy upravil KORAL Vaclav dne út září 04, 2007 10:07, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: út září 04, 2007 9:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VYSKA Tomas
Založen: 30. 08. 2006 Příspěvky: 877 Bydliště: Valmez
|
Předmět: |
|
|
osobne si myslim, ze se subarkem se da jezdit dverma i na defaultu
kdyby vam tak radeji bylo jedno, jaky ma kdo nick, a pokusili se mu odpovedet nebo poradit... |
|
_________________ | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!! |
Zaslal: út září 04, 2007 10:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
No víš Tomáši, právě kvůli tomu jsem psal ten manuál. Prostě to není tak jednoduché jako napsat nafoukni si kola a hned budeš rychlejší. Ale to jistě z LFS víš. Ocenil bych spíše kdyby se uživatel XXX pokusil něco naladit a potom mi třeba napsal, že mu to stále nejde. Už několik lidí to udělalo a myslím, že spokojenost byla na obou stranách .
PS: Zítra bude na našich teamových stránkách opravená verze manuálu, kde jsem se snažil některé chybné pasáže opravit. Děkuji za všechny připomínky |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: st září 05, 2007 14:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Karle, bavil jsem se s Kentem o tom centrálním diferenciálu. Totiž některá reálná auta běžně používají na zadním diferenciálu větší svornost než na centrálním. Používá se to a funguje to... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st září 05, 2007 18:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Ano, máš pravdu stejně jako Vaše Korál. Už to mám v manuálu opraveno. Děkuji za opravení. |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: st září 05, 2007 20:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Chtěl bych zde nadhodit otázku, zřejmě pro tvůrce fyzik, týkající se nastavevní tlaku v pneumatikách. Dodnes mi totiž není vše jasné.
Logicky musí existovat určitý mechanismus váha vozu-povrch-optimální tlak, no a zřejmě se pak podepisují i odjeté kilometry. Vyplní někdo tuto tabulku čísly? |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: st září 26, 2007 6:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
To by někdo musel vědět, jak to funguje v RBR Musíš zkoušet, víc Ti neporadím. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st září 26, 2007 12:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Obecne plati, ze pneumatiky by mely mit spravny tlak a teplotu, pricemz teplota zavisi na vic faktorech, mimo jine i na tlaku v pneumatikach
Napred tlak: Kdyz mate gumy podhustene, ma auto o neco lepsi trakci na nezpevnenych povrsich. Naopak, kdyz gumy prefunite, auto "poskakuje" po silnici, chaoticky reaguje na volant. To znate i z civilu, ze jo
Teplota: Zavisi na tlaku v pneumatikach, nastaveni podvozku, teploty trate, teploty okoli, a kdo vi na cem vsem jeste. Kazdy vyrobce pneumatik a konecne i kazda smes od jednoho vyrobce ma trosku jinde optimalni teplotu. Mimo ni ma pneumatika horsi trakci a rychleji se opotrebuje.
No, a v RBR neni zpusob, jak kontrolovat tlak a teplotu gum a ani nezname idealni provozni podminky pro pneumatiky, takze je to v zasade akademicka debata |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: st září 26, 2007 12:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Na našich teamových stránkách je updatovaná verze manuálu. Opravil jsem některé chyby a částečně doplnil chybějící či nejasné části. Děkuji za připomínky Vaškovi, Mírovi a Jardovi. |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: st říjen 03, 2007 13:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem si to prelouskal a mel bych jeste jednu poznamku, tentokrat k pomocnym pruzinam.
Pomocne pruziny se pouziji, jen kdyz se hlavni pruziny kompletne vysunou. To v zasade nemuze nastat kdyz auto stoji na zemi, jen kdyz skoci do vzduchu. Pak vetsinou nasleduje pri dopadu poradna rana a prodlouzeni pruzin o pomocne se opravdu hodi |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: st říjen 03, 2007 17:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Dovolím si nesouhlasit a použít malou citaci z oficiálního manuálu. Která vše dostatečně osvětluje.
System odpruzeni tvori 2druhy odpruzeni: -hlavni a pomocne. Vetsinu prace obstarava hlavni. pomocne prichazi na radu pri mirnem zatizeni kol, pri kterem dodava kolum dodatecnou trakci potrebnou k jejich idealnimu pohybu po povrchu cesty, anebo pri nulovem zatizeni kol, kdy zajistuje uplne roztazeni pruzin(a nasledny styk kol s vozovkou)
Každopádně díky za přečtění. |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: st říjen 03, 2007 18:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MICHAL Martin
Založen: 07. 03. 2005 Příspěvky: 848 Bydliště: Klatovy
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KORAL Vaclav
Založen: 17. 09. 2005 Příspěvky: 1351 Bydliště: Prague
|
Předmět: |
|
|
Ono popravde, pravdu mame oba
Predstavit si to muzete tak, ze mate hlavni pruzinu a tlumic, a nad nima jeste pomocnou pruzinu. Cili ano, pomocne pruziny se projevi i pri kontaktu kol s povrchem, ale vzhledem k tomu, ze se nastavuji radove nekolikrat mene tuhe nez hlavni pruziny, jejich efekt se projevi hodne malo - k tomu, aby se mohly plne projevit, potrebuje byt auto ve vzduchu a hlavni pruziny byt nezatizene. Pak se efekt pomocnych pruzin jakoby pricte k tem hlavnim.
Kazdopadne, pritvrzeni pomocnych pruzin nejen ze pomuze pri velkych skocich, ale ma podobny efekt jako zvyseni bump a snizeni rebound u tlumicu (nevim jak je bump/rebound cesky), takze auto ma o neco lepsi trakci, ale zaplatite za to o neco vetsi svetlejsi vyskou, takze se auto hur ovlada. Rozhodne ale doporucuju si napred naladit hlavni pruziny a tlumice, pak si auto vzit na nejakej velkej skok (jiz zminovana RZta New Bobs je idealni, hned za startem je peknej skok a hned za nim prava 1), a poladte pomocne pruziny, auto proste NESMI poskocit 2x! Potom, co poladite pomocne pruziny, vratte se jeste jednou k tlumicum a zkuste si s nima mirne zahybat, uvidite jestli vam to pomuze nebo ne - jde ciste o pocit jaky z auta mate.
Toz tak |
|
_________________ Vašek Korál
Montek MotorSport
|
Zaslal: čt říjen 04, 2007 8:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUHA Vaclav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 148
|
Předmět: sbihavost |
|
|
dovolím si nesouhlasit s jednou částí manuálu (jinak perfektnímu), týkající se geometrie. Větší sbíhavost nám rozhodně nedá větší stabilitu v zatáčkách, jak se píše, anýbrž právě naopak. Hodně dlouho jsem jezdil okruhové závody (F1 Challenge a rFactor), kde toto nastavení má svůj význam. Tyto zkušenosti mi nedaly a zkusil jsem si udělat přehnaný setup, kde jsem dal sbíhavost okolo dvou procent a hurá na Cote. Výsledek se dal předem očekávat. V první (zatáčkovité) pasáži jsem ztratil cca 2 vteřiny a dovolím si říci, že ne vinou jezdeckého stylu. Dlouhá rovinka a průjezd vesnicí s následnými pravými zatáčkami mě utvrdil ve správnosti mého názoru, jelikož jsem jej bez problémů projel na plný plyn, což jindy nedělám. Díky porovnání prvních dvou mezičasů je jasně vidět nesprávnost tvrzení. Osobně doporučuji vyzkoušet. Ještě podotýkám, že test proběhl několikrát se stejným výsledkem a jedinou změnou na voze byl onen sběh kol...
dle mého laického názoru větší sběh = větší stabilita na rovině + horší ovladatelnost při nájezdu do zatáčky (auto je takové nějaké tuhé ). Na zadních kolech dávám, většinou kladnou hodnotu kolem 0,2, která mimo stabilizace na rovině má záporný vliv (ač minimální) na max. rychlost, ale zase neovlivní zatáčení.
ufffff......teď mi prosím potvrďte správnost názoru, nebo mi jej vyvraťte. Znovu podotýkám, že kuchařka je výborná jako návod k setupu. |
|
_________________ Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy |
Zaslal: pá prosinec 21, 2007 18:18 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|