Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Manuál pro nastavení auta
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám další dotaz - co znamenají ve svornosti diferenciálů tyto dva poslední údaje:
Účinek ruční brzdy
Mez brždění levou nohou

Které hodnoty mi sedí už cca tuším, ale spíš by mě zajímalo, co to je za hodnoty? Procentuální odpojování diferenciálů při použití ručky (zadního) či brždění pod plynem (předního)?

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: so září 12, 2009 18:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ahoj

na začatku tohodle tematu se mluvilo nejakem video navodu a navodu v pdf jak nastavit auto . da se to ješte nekde splašit ? diky
Příspěvek Zaslal: pá říjen 16, 2009 19:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LESKO Simon





Založen: 28. 11. 2008
Příspěvky: 61

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Skús podľa tohoto : http://if-motorsport.wbs.cz/LadeniSetupu.doc
Příspěvek Zaslal: pá říjen 16, 2009 20:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Odkaz z prvního příspěvku je opraven.

Ke stažení samozřejmě na adrese www.rbrgt.cz

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: po říjen 19, 2009 12:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

oo diky pekny navod

jo lidi mam dotaz pro ty co jezdí s Fiestou ST jake používate nastaveni na asfalt a jake na šoto ( ja jezdim offline tatže mi to je jen na takove to domááci ježdeni Very Happy)

a pan Fric myslím nekde psal že ma fiesta neco špatne udelane se zadni ( nebo přední )napravou ale už nevím co
Příspěvek Zaslal: po říjen 19, 2009 17:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KEBERT Martin





Založen: 10. 07. 2009
Příspěvky: 224

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Navod je pekny, diky moc.
Presto se obavam ze je to nad me sily - timto vzdavam holt kazdemu kdo umi nastavit auto. Panove, fakt pred vama smekam.
Mne se povedlo nastavit sotva brzdy.
Příspěvek Zaslal: po říjen 19, 2009 22:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ja protože jezdim na klavesach mam brzy nastaneve na malou učinnost ( jako že je v nich maly tlak) a nemužu si stežovat fiči to skvele Very Happy

ted se ješte naučit jezdit Very Happy

(už ať mám Volant)

ted se učim s fiestou ST převodovka jde nastavit jen na kratko a diferencial jen jeden ktery mam na 260 , tlumiče nenastavuju nastavovat neumim Very Happy
Příspěvek Zaslal: út říjen 20, 2009 19:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tlumiče a geometrie je dle základ...

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: út říjen 20, 2009 21:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JAKUBICEK Hynek





Založen: 01. 09. 2007
Příspěvky: 31
Bydliště: Trebeach

Příspěvek Předmět: vysvetůleni pojmu Odpovědět s citátem

čau,
tak po reoce jsem nainstaloval volant a znovu rozjel RBR i s pluginama.. žel sjem si smazal všechny moje předchozí setupy, tažkže to ladím znovu... Calosovuk uchařku mám přečtenou,ale po roce si to už prostě nepomatuju... takže: jen mi není z toh jasných pár pojmů, reps. jejcih vliv na chování auta.. v kuchařce jsem ne moc nepochopil, není to příliš asi jasně napsáno (jsme možná natvrdlej)... někdo s pomocí? třeba i přes sz.. díky

_________________
50 L5 v L23 80 !!br. P5 v L6 v P3 za roh. 150
L1 200 P2 v L2 v P1 dl. 80 L3 konec brz. v P6
Příspěvek Zaslal: čt říjen 29, 2009 17:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já nepatřím mezi ty, kteří tráví dlouhé chvíle a časté testování u setupů, raději si zajezdím, ale když už do něčeho chci hrábnout tak určitě tlumiče a geometrie... každopádně zdá se mi, že ty setupy nejsou úplně nejšťastněji vyřešené, protože co jsem koukal na replaye nějakých polských ufonů, tak ty jejich auta už se nechovají ani jako auta, ale spíš jako rakety Rolling Eyes
Příspěvek Zaslal: so listopad 28, 2009 15:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mark0





Založen: 15. 09. 2009
Příspěvky: 8

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja by som chcel od Vas skusenejsich nechat trochu poradit, mne to s nastavenim auta az tak dobre nejde, ale snazil som sa nieco vyskusat. Svornost diferencialov som nastavil, takisto trocha geometriu. Do pruzin a tlmicov som sa zatial nepustal.

Problem mam s tym, ze sa mi stava, ze aj po mensich skokoch pri dopadne stratim stabilitu a po dopadne vyletim mimo :/ (rec je o asfalte) Nejake rady, kde je problem, alebo co je treba nastavit/naladit okrem mojich ruk?
Příspěvek Zaslal: po listopad 30, 2009 19:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

V tom případě by ses měl pustit právě do těch tlumičů a pružin.
Tlumiče:
- ráz - používá se při zasouvání vzpěry (tlumič + pružina), tj. při najetí na hrbol, anebo při vyjetí z díry, taktéž se může použít při dopadu pokud se nepřekročí práh rychlé komprese

- zp. ráz - totéž opačně - použije se např. při vjezdu do díry, a zejména při vracení pružiny do původní polohy po doskoku

- rychlá komprese - použije se nezávisle na tom zda se najíždí do díry či hrbolu pokud se překročí práh rychlé komprese.

Celý vtip je tedy v tom, že si musíte správně stanovit, co se v daném okamžiku na trati s tlumiči děje, podle toho je nastavovat. Tlumiče jsou tam od toho, aby tlumily kmity pružiny. Nejjednodušší případ je např. hrbol - komprese musí být nižší, aby to auto na hrbolu neodkoplo. Naopak po přejetí hrbolu se pružina vrací na původní polohu a je ideálně třeba její kmit utlumit tak, aby se již neprotáhla za neutrální polohu. Při vjetí do díry zase není tak uplně ideální aby se pružina protáhla zcela.

No a další věc - v RBR se na rozdíl od reálu ukazuje jako vhodné nastavení pro asfalt aby rychlá komprese měla hodnotu nejmenší, zatímco na šotolině největší. Na asfaltu ní řešíme jen velmi rychlé nárazy - obrubníky a podobné věci a je třeba aby tyto nerovnosti auto spíše žehlilo. Skoky se tak řeší zpětným rázem a je třeba stanovit práh rychlé komprese tak vysoko, aby i skoky ještě spadaly do běžných hodnot.

Je také vhodné začínat s měkčími pružinami (a delšími), tj. při stejné sv. výšce - zde je třeba tvrdé tlumiče a postupně třeba pružiny přitvrdit. Až pak se řeší geometrie a detaily nastavení tlumičů vzhledem k nedotáčivosti a přetáčivosti.
Příspěvek Zaslal: po listopad 30, 2009 19:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mark0





Založen: 15. 09. 2009
Příspěvky: 8

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pekne dakujem za rady, este by som sa chcel spytat konkretne k nastavovaniu, myslim ze som niekde cital, mozno aj v tejto teme, ze pri nastavovani pouzivate napr. pohlad z boku, tak aby bolo koleso pri prejazde nejakej diery alebo pri skoku vidiet.

Cez RBRdll si viem replay spomalit a pod. ale ako zmenite ten pohlad, aby bolo auto vidiet z boku? CamHack? (s tym este skusenosti nemam)
Příspěvek Zaslal: po listopad 30, 2009 19:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, pohled z boku s Camhackem. Našteluješ si tam klávesy na pohyb kamery vlevo nahoru vpřed vzad, otočení atd. a tím si to našteluješ třeba do podběhu. Nicméně - není to bezpodmínečně nutné. Já to třeba vůbec nepoužívám. Ony se ty odezvy auta dají poznat i při samotném řízení a po chvilce testování víte co se děje.
Příspěvek Zaslal: po listopad 30, 2009 20:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KORCAK Michal





Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Slovakia, Prešov - Solivar

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=21724

tu to najdete velmi pekne vysvetlene Wink

_________________
let's rally ! Wink
Příspěvek Zaslal: po prosinec 07, 2009 11:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Další
Strana 13 z 14

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme