Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Manuál pro nastavení auta
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KORCAK Michal





Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Slovakia, Prešov - Solivar

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

CERVENKA Filip napsal:
Mám další dotaz - co znamenají ve svornosti diferenciálů tyto dva poslední údaje:
Účinek ruční brzdy
Mez brždění levou nohou

Které hodnoty mi sedí už cca tuším, ale spíš by mě zajímalo, co to je za hodnoty? Procentuální odpojování diferenciálů při použití ručky (zadního) či brždění pod plynem (předního)?


citujem origos manual: "Krome toho, ze soubezne aktivuje brzdy zadnich kol, aktivuje rucni brzda i vyssi nahon vykonu prevodovky do zadnich kol tim, ze uvolnuje zamek centralniho diferencialu.
Procentualni hodnota udava minimalni tlak, jenz je potreba vyvinout, aby doslo k uvolneni zamku centr. diferencialu. Doladeni teto vlastnosti auta ti usnadni manevry provadene s pomoci rucni brzdy.

Prah brzdiciho pedalu: minimalni tlak, jenz je potreba vyvinout, aby doslo k situaci vysvetlene o neco vyse v odstavci Uvolneni ruci brzdy - k tomu dojde v pripade, ze soucasne seslapnente plynovy pedal."

dufam ze je to jasne ... prah brzdiciho pedalu vlastne znamena nakolko musis stalcit brzdu., aby sa ti aktivovala mapa pre left-foot breaking.

_________________
let's rally ! Wink
Příspěvek Zaslal: st prosinec 16, 2009 15:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 575
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dík Very Happy Aspoň někdo...

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: st prosinec 16, 2009 16:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tim pádem to nastavení postrádá smysl u digitální ručky jestli to dobře chápu? Protože s digitální ručkou máš hned 100%

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: st prosinec 16, 2009 16:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, s ručkou je to jiná věc. Tam je to hodnota, jakou účinnost má použití ruční brzdy, tj. jaký tlak z možného (na zadní brzdě) se použije.

Tzn. když má někdo na zadku malý tlak, tak logicky musí použít 100% aby tak ručka byla poznat, a naopak. Aspoń tak tomu rozumím já.
Příspěvek Zaslal: st prosinec 16, 2009 20:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KORCAK Michal





Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Slovakia, Prešov - Solivar

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

"Procentualni hodnota udava minimalni tlak, jenz je potreba vyvinout, aby doslo k uvolneni zamku centr. diferencialu."
...minimalny tlak, ktory zadne brzdy musia vyvinut, aby sa zamok centralneho diferencialu rozopol...myslim ze je to uplne jasne...toto nastavenie je u digitalneho vstupu irelevantne...takze je to jedno ako to nastavite, pokial nemate analogovu rucku...skuste to cislo menit a zistite ze to je jedno ako ho nastavite, rucka funguje stale rovnako.
...bolo by dobre vyskusat nastavit rucnu brzdu na analogovy vstup na nejaku os...trebars na brzdovy pedal...a tak skusit ako reaguje pri roznom nastaveni...mne RBR teraz nefunguje tak to niekto skuste a napiste.

_________________
let's rally ! Wink
Příspěvek Zaslal: ne prosinec 20, 2009 17:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

hoj chci se jen zeptat proc setuy v replay od polaku jsou vždy mimo limiit ?? to ani nejezdí na mirově fyzice ??

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so březen 13, 2010 15:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LIBAL Zdenek





Založen: 31. 05. 2009
Příspěvky: 51

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hochu,hochu,a co takhle replay starsi ,kdy se jezdilo na jine fyzice?
Příspěvek Zaslal: so březen 13, 2010 17:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PEDAL Pavel





Založen: 04. 02. 2010
Příspěvky: 15
Bydliště: techarovice 30

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

TADY JE TAKY ZATÍM NEJAKÉ NASTAVENÍ AUT

pavelpedal.mypage.
Příspěvek Zaslal: ne březen 14, 2010 16:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger
Hermanidlo





Založen: 23. 03. 2010
Příspěvky: 6

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PAVEL Pedal napsal:
TADY JE TAKY ZATÍM NEJAKÉ NASTAVENÍ AUT

pavelpedal.mypage.


Chci se zeptat, kdyz tady davas nejaky ty nastaveni aut na jednu malickost...
Porad se tu mluvi o tom, ze kazdy auto ma jinej defaultni setup a tim padem se chova jinak. Ale kdyz otevru v RBR nastaveni auta, tak mam u vsech aut vsude (krome geometrie) uplne stejny hodnoty (rozmery, kN, atd) a presto kazdy auto jezdi jinak... tak jsem se chtel zeptat jestli to je v poradku... nebo mam neco s hrou...? a navic ne u kazdyho auta se daji nastavit vsechny stejny hodnoty jako napr u "hlavniho auta hry" u subaru... rozsah moznosti nastavit urcitej parametr auta neni stejnej pro vsechny auta... v nastavovani auta sem uplnej zacatecnik tak se chci zeptat, jak to teda je...?
Příspěvek Zaslal: út březen 23, 2010 2:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

LIBAL Zdenek napsal:
Hochu,hochu,a co takhle replay starsi ,kdy se jezdilo na jine fyzice?


no maš pravdu pokud se 18.3.2010 (turnaj) použivala stara fyzika aut Very Happy

nebo jsem ho asi vytahl špatne - zkusim to ješte raz

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út březen 23, 2010 21:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Již delší dobu se setkávám s jiným pohledem na nastavení tlumičů a to zejména v tom ohledu, že ráz mají nastavenu největší hodnotu, zpětný ráz je menší a rychlá komprese je buď stejná jako zp. ráz, nebo menší.

Tak bych byl rád, kdyby sem někdo z těch, kteří toto nastavení vymysleli a používají a PŘEDEVŠÍM ROZUMÍ tomu proč to tak dělají, aby sem napsali, proč to tak dělají.

Já v tom nenacházím totiž žádnou logiku. Toto nastavení používá několik předních jezdců, ať už David Kučera, Staňa Pecha, Lukáš Útrata a další. Dlouho dobu již o tom s některým z nich chci dát řeč, ale napadlo mně až teď prostě to napsat na fórum.

(prosím ty, kteří takové nastavení používají, ale neví proč to tak je, aby sem zbytečně nepsali OT, jde opravdu o někoho kdo ví, proč to tam tak dal)
Příspěvek Zaslal: st duben 14, 2010 14:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Strana 14 z 14

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme