Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Kombinace sotolina a asfalt v Rally Pribram
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
HOLBA Tomas





Založen: 30. 10. 2005
Příspěvky: 13
Bydliště: Slovakia,Banska Bystrica

Příspěvek Předmět: jazda po sotline Odpovědět s citátem

A na akom aute si isiel a ako rychlo? Laughing Ja som isiel aj s Mojmirom Lehockym Rally Betliar na S. Felicii a jedna RS bola ciste sotolinova a zdalo sa mi ze sa to chova presne tak ako v RBR. Wink Aj ked nie je sotolina ako sotolina..

_________________
HOLBA MOTORSPORT
Příspěvek Zaslal: čt říjen 23, 2008 15:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No nevím, podle mě v reálu obě kombinace (asfalt a šotolinové gumy i šotolina a asfaltové gumy) fungují lépe než v RBR. Představte si, že máte 420 koňový zadohrab v RBR a asfaltové gumy na šotolině. Přesně s tímhle jel teď o víkendu Kahle šotolinovou Lausitz a dojel 16. absolutně mezi enkama (Porsche 911 GT3, zimní sériové gumy). Navíc to ani nebylo stoprocentně suché. V RBR by člověk jen hrabal na místě...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt říjen 23, 2008 15:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HOLBA Tomas





Založen: 30. 10. 2005
Příspěvky: 13
Bydliště: Slovakia,Banska Bystrica

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dost zalezi aj od plynoveho pedalu, napr. na G25 je ten odpor asi najrealnejsi a da sa ist pri rozbiehani na 1/3 plynu apod. Na MOMO je odpor tak maly ze je tam dost obtiazne to udrzat na nizsich otackah a v tom je ten figel. Moj nazor.

_________________
HOLBA MOTORSPORT
Příspěvek Zaslal: čt říjen 23, 2008 15:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jenže v rbr ani nezastavíš. Zkus jet Cote 2 na šotolinových gumách. Celkově si srovnej chování jízdy na šotolinových gumách na asfaltu třeba se známým Race of Champions. Ta auta tam nedriftují, když jezdec výslovně nechce. V RBR naopak.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt říjen 23, 2008 16:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HORENOVSKY Vitek





Založen: 19. 09. 2009
Příspěvky: 99
Bydliště: Pardubice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja vim ze je toto tema stare, ale taky mi prijde ze je to prehnane. Vzdyt na soto gumach se da po asfaltu normalne jet, viz. Loeb na Setkani mistru. V RBR dost z tuha. Kdyz mate v RBR soto kola, tak je prakticky jedno jestli jedete po asfaltu nebo po sotoline, viz PTD.
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 31, 2009 17:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme