Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

RALLY MEXICO
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: RALLY MEXICO Odpovědět s citátem

pište pište
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 01, 2005 16:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KOZISEK Martin





Založen: 02. 10. 2005
Příspěvky: 222
Bydliště: Přeštice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

K výběru RZ se musím vyjádřit kriticky(jel jsem teda zatím jen sez.j. 2.etapy). Čekal jsem, že bude složená z USA a AUS - podobné klimatické podmínky a suchá vyprahlá kjaina jako v Mexicu. Docela mě zklamalo že nejvíce RZ bylo z Japonska, kde se jede v "pralese" - opak Mexica. RZ z USA ani jedna??? Přitom si myslím, že právě USA je Mexicu nejblíže.

Ještě by mi zajímalo jak to bude z nastavením auta. Jsou totiž míchány RZ z jiních a odlišných rally(JAP + GB).

_________________
Subaru WRT (2005 - 2008)
REVO eTeam Klatovy
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 01, 2005 20:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOZISEK Martin napsal:
K výběru RZ se musím vyjádřit kriticky(jel jsem teda zatím jen sez.j. 2.etapy). Čekal jsem, že bude složená z USA a AUS - podobné klimatické podmínky a suchá vyprahlá kjaina jako v Mexicu. Docela mě zklamalo že nejvíce RZ bylo z Japonska, kde se jede v "pralese" - opak Mexica. RZ z USA ani jedna??? Přitom si myslím, že právě USA je Mexicu nejblíže.

Ještě by mi zajímalo jak to bude z nastavením auta. Jsou totiž míchány RZ z jiních a odlišných rally(JAP + GB).


mexico je hlavně o střídání povrchů .. mrkni se na sestřih z mexica a dáš mi za pravdu
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 01, 2005 23:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOZISEK Martin napsal:
K výběru RZ se musím vyjádřit kriticky(jel jsem teda zatím jen sez.j. 2.etapy). Čekal jsem, že bude složená z USA a AUS - podobné klimatické podmínky a suchá vyprahlá kjaina jako v Mexicu. Docela mě zklamalo že nejvíce RZ bylo z Japonska, kde se jede v "pralese" - opak Mexica. RZ z USA ani jedna??? Přitom si myslím, že právě USA je Mexicu nejblíže.

Ještě by mi zajímalo jak to bude z nastavením auta. Jsou totiž míchány RZ z jiních a odlišných rally(JAP + GB).


usa nemá z rally kromě prospect nic společného
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 0:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No a prave ten Prospect tam chybi, ale to je uplne jedno. Mexico je mozna stridani povrchu, ale ne stridani rally. Jet s nastavenim na anglii kde to skace jako svina australii, nebo japonsko kde to moc neskace je blbost. At se to proste strida po dvojcich a povrchy se taky stridat budou a ne ze ne.
A komentare typu : Pak se ukaze kdo umi jezdit, ja mam jedno nastaveni na vsechno mi spis pripadaji, ze dotycny neni schopny si na aute nastavit ani kulovy s prehazovackou a proto jezdi na jedno nastaveni.
Na kazdou rally je potreba jiny podvozek a po konzultaci s Vratou bych nejradeji zmenil i diferencialy, ale na to nezbyde asi cas Sad
Jo a kluci jestli jste na to jeste neprisli, tak ve skutecne WRC je mozne menit nastaveni auta za jizdy. Takze zmena povrchu se da vykompenzovat prave tim.

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 1:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LINHART Petr





Založen: 23. 05. 2005
Příspěvky: 13
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mno, myslím, že já bych reálné mexické tratě charakterizoval jako povětšinou krásně ujetá šotolina, na které se střídají velice rychlé pasáže na hodně tvrdé šotolině s pomalými, hodně rozbitými (skoro až Acropolis), občas protkané vodními brody. Asi bych to zaradil nekam na pomezi mezi rychlou trati (Finsko) a rozbitou (Acropolis), spise bliz tomu Finsku.
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 1:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No ta zmena za jizdy se dala protoze auto meli aktivni vsechny tri diferaky ale ted pro sezonu 2006 to uz takove nebude takze zapomen na nastavovani behem jizdy.

Jinak este pro Mika, proc nema USA nic spolecneho s rally?

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 7:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

NEMEC Michal napsal:
No ta zmena za jizdy se dala protoze auto meli aktivni vsechny tri diferaky ale ted pro sezonu 2006 to uz takove nebude takze zapomen na nastavovani behem jizdy.

Jinak este pro Mika, proc nema USA nic spolecneho s rally?


jestli mi chceš tvrdit že jízda po dálnici je rally tak nevím

a k tomu prospect ... ty mám schované speciálně na jiné rally

a abych to uzavřel .. výrok Martina že na některé rz by byly potřeba pneu na asfalt mluví za vše ... v jedné sekci se v reále vystřídaly 3 naprosto odlišné povrchy ... a nevím o nikom kdo by za běhu rally přestavoval auto ... minizměny možné jsou samozdřejmě ale nejsou takového rozsahu jak si myslíš ... ověřeno z důvěryhodných zdrojů..

skrátka podvozek je jako celek nezměnitelný a bud jedeš šotol, asfalt nebo sňěhový.
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 9:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Skorpion napsal:
No a prave ten Prospect tam chybi, ale to je uplne jedno. Mexico je mozna stridani povrchu, ale ne stridani rally. Jet s nastavenim na anglii kde to skace jako svina australii, nebo japonsko kde to moc neskace je blbost. At se to proste strida po dvojcich a povrchy se taky stridat budou a ne ze ne.
A komentare typu : Pak se ukaze kdo umi jezdit, ja mam jedno nastaveni na vsechno mi spis pripadaji, ze dotycny neni schopny si na aute nastavit ani kulovy s prehazovackou a proto jezdi na jedno nastaveni.
Na kazdou rally je potreba jiny podvozek a po konzultaci s Vratou bych nejradeji zmenil i diferencialy, ale na to nezbyde asi cas Sad
Jo a kluci jestli jste na to jeste neprisli, tak ve skutecne WRC je mozne menit nastaveni auta za jizdy. Takze zmena povrchu se da vykompenzovat prave tim.


ten dotyčný je schopný si auto nastavit právě do detailu ale upozorňuji tě na to že právě proto jsem zvolil takové nastavení aby vyhovovalo na všech površích ..

a ještě bych dodal ... rally o 24 rz není o rekordech ... jestli máš na GB 6 nastavení tak se nedivím že máš problém ..

myslím si Petře že tak skušený jezdec jako ty by se tomu měl jen uchechtávat a ne tady mluvit o podvozku ... když už jsi napsal že to umíš tak si ho nastav podle aktuální situace.

A podotknul bych jak jsi hovořil o těch rozskákaných rz .. v každé zemi se najde rz která je rozskákaná ... vím na to ty máš nastavení jenže jak jsem řekl .. nastav si auto podle aktuální situace a neřeš jak je rally poskládané .. prostě se přispůsob jako všichni ostatní ..
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 9:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No ja se bohuzel neprizpusobim, protoze na nova nastaveni opravdu nemam cas. A abych mel jedno nastaveni na celou raly, haha Very Happy Na Anglii mam jedno ale s tim nejde jet na Australii ani na zpatecku.
A to se tady uz nekde dohadovalo kdysi davno, ze kdyz se bude sestavovat rally tak bude poskladana logicky. Se mi zda, ze i kdyby to bylo sparavane, tak se porvch meni 12X a kdyz tam navolis ty nesmyslne nove atd porvchy, ktere vypadaji jako asafalt, tak se ti povrch meni 24X.
Auta se behem jizdy proste nasatvuji, podivej se na Solberga a myslim, ze Pech by ti to taky vysvetlil.
Nevim jak to bude podle nevych pravidel ted, je mozne, ze budou vsechny diferencialy mechanicke bez jakekoliv moznosti nastaveni, ale o tom pochybuju. A navim i mechanicky samosvor se da menit. A divil bych se, kdyby to u WRC take neaplikovali(pokud to budou umoznovat pravidla)
Spickovy jedci autocrossu si je prestavuji i pokud se pokropi trat a oni jedou prvni.. atd

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 11:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Skorpion napsal:
No ja se bohuzel neprizpusobim, protoze na nova nastaveni opravdu nemam cas. A abych mel jedno nastaveni na celou raly, haha Very Happy Na Anglii mam jedno ale s tim nejde jet na Australii ani na zpatecku.
A to se tady uz nekde dohadovalo kdysi davno, ze kdyz se bude sestavovat rally tak bude poskladana logicky. Se mi zda, ze i kdyby to bylo sparavane, tak se porvch meni 12X a kdyz tam navolis ty nesmyslne nove atd porvchy, ktere vypadaji jako asafalt, tak se ti povrch meni 24X.
Auta se behem jizdy proste nasatvuji, podivej se na Solberga a myslim, ze Pech by ti to taky vysvetlil.
Nevim jak to bude podle nevych pravidel ted, je mozne, ze budou vsechny diferencialy mechanicke bez jakekoliv moznosti nastaveni, ale o tom pochybuju. A navim i mechanicky samosvor se da menit. A divil bych se, kdyby to u WRC take neaplikovali(pokud to budou umoznovat pravidla)
Spickovy jedci autocrossu si je prestavuji i pokud se pokropi trat a oni jedou prvni.. atd


hele proč to řešíš .. ?? prostě to tak je a hotovo
Povrchy k dispozici jsou tak je budeme používat at se ti to líbí nebo ne.
Poper se s tím jak chceš to je tvůj problém ...

ŘEKL JSEM JASNĚ A ZNOVU TO OPAKUJI ŽE TO DĚLÁM TAK ABY TO NIKDY NEBYLO STEJNÉ JAK DEFAULT RBR .. V TOM JE TA KRÁSA A JESTLI SE TI TO NELÍBÍ TAK ZA TO OPRAVDU NEMOHU.

ps: jestli na to nastavení nemáš čas tak si ho holt budeš muset udělat jako všichni ... podmínky jsou pro všechny stejné
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 11:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OLSON Mike napsal:
Skorpion napsal:
No ja se bohuzel neprizpusobim, protoze na nova nastaveni opravdu nemam cas. A abych mel jedno nastaveni na celou raly, haha Very Happy Na Anglii mam jedno ale s tim nejde jet na Australii ani na zpatecku.
A to se tady uz nekde dohadovalo kdysi davno, ze kdyz se bude sestavovat rally tak bude poskladana logicky. Se mi zda, ze i kdyby to bylo sparavane, tak se porvch meni 12X a kdyz tam navolis ty nesmyslne nove atd porvchy, ktere vypadaji jako asafalt, tak se ti povrch meni 24X.
Auta se behem jizdy proste nasatvuji, podivej se na Solberga a myslim, ze Pech by ti to taky vysvetlil.
Nevim jak to bude podle nevych pravidel ted, je mozne, ze budou vsechny diferencialy mechanicke bez jakekoliv moznosti nastaveni, ale o tom pochybuju. A navim i mechanicky samosvor se da menit. A divil bych se, kdyby to u WRC take neaplikovali(pokud to budou umoznovat pravidla)
Spickovy jedci autocrossu si je prestavuji i pokud se pokropi trat a oni jedou prvni.. atd


hele proč to řešíš .. ?? prostě to tak je a hotovo
Povrchy k dispozici jsou tak je budeme používat at se ti to líbí nebo ne.
Poper se s tím jak chceš to je tvůj problém ...

ŘEKL JSEM JASNĚ A ZNOVU TO OPAKUJI ŽE TO DĚLÁM TAK ABY TO NIKDY NEBYLO STEJNÉ JAK DEFAULT RBR .. V TOM JE TA KRÁSA A JESTLI SE TI TO NELÍBÍ TAK ZA TO OPRAVDU NEMOHU.

ps: jestli na to nastavení nemáš čas tak si ho holt budeš muset udělat jako všichni ... podmínky jsou pro všechny stejné


a k tomu nastavování .. bez komentáře Vítek mi o Pechovi řekl své (a to myslím v dobrém a nechci snižovat jeho jezdecké kvality) ale upouštění tlaku v gumách asi nebude změna podvozku .. nebo jsi jiného názoru??

K nastavování auta mezi rz se již vyjadřovat nebudu neboť o tom vím své jak jsem řekl z ověřených zdrojů od kluků kteří s wrc technikou denně pracují a to co říkáš je pravda ale jen z části .. mimochodem v podstatě každé závodní auto můžeš na přejezdu malinko přenastavit ale nikdy to nebude výrazná změna ..
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 11:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KOZISEK Martin





Založen: 02. 10. 2005
Příspěvky: 222
Bydliště: Přeštice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Super. Teď je to jasný. Mexico je o střídání povrchu, tak tam našleháme úplně všechno, hlavně aby se střídaly povrchy (v tom případě mi tam chybí asfalt). A že jedeme ve vegetačně zarostlej krajině, místo v úplně vyprahlej krajině je úplně jedno. To mi přijde trochu divný!!

Jinak souhlasím s tím, že mexicu je nejpodobnější prospect ridge a odpověď typu, že se tato RZ šetří na jinou rally není odpověď !! Myslim si, že k žádnej jinej rally se tato RZ nehodí víc, tak proč ji šetřit.

_________________
Subaru WRT (2005 - 2008)
REVO eTeam Klatovy
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 15:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOZISEK Martin napsal:
Super. Teď je to jasný. Mexico je o střídání povrchu, tak tam našleháme úplně všechno, hlavně aby se střídaly povrchy (v tom případě mi tam chybí asfalt). A že jedeme ve vegetačně zarostlej krajině, místo v úplně vyprahlej krajině je úplně jedno. To mi přijde trochu divný!!

Jinak souhlasím s tím, že mexicu je nejpodobnější prospect ridge a odpověď typu, že se tato RZ šetří na jinou rally není odpověď !! Myslim si, že k žádnej jinej rally se tato RZ nehodí víc, tak proč ji šetřit.


V RBR je proste jen par sotolinovejch RZet, tak je proste problem vybrat. Ja osobne bych asi udelal Mexiko jako mix USA a Australie (rychly a prasny), ale to je jen muj osobni vkus. Soutez organizuje Mike, takze vyber trati je jeho. Muzete k tomu mit poznamky, muzete s tim i nesouhlasit, ale je to jedinne, co se s tim da udelat - pokud teda nema nekdo z vas doma editor trati.

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 15:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOZISEK Martin napsal:
Super. Teď je to jasný. Mexico je o střídání povrchu, tak tam našleháme úplně všechno, hlavně aby se střídaly povrchy (v tom případě mi tam chybí asfalt). A že jedeme ve vegetačně zarostlej krajině, místo v úplně vyprahlej krajině je úplně jedno. To mi přijde trochu divný!!

Jinak souhlasím s tím, že mexicu je nejpodobnější prospect ridge a odpověď typu, že se tato RZ šetří na jinou rally není odpověď !! Myslim si, že k žádnej jinej rally se tato RZ nehodí víc, tak proč ji šetřit.


tak s tím prospect nesouhlasím ... v seriálu jsou daleko rozbitější rally .. mezi které bude prospect zařazena
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 02, 2005 16:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 1 z 8

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme