Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky a realita, aneb jede nám to moc
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Co Vy na posun k pomalejším ale reálnějším fyzikám?
Urcite, Cim realnejsi, tim lepsi.
89%
 89%  [ 79 ]
Min vykonu? To bude nuda.
4%
 4%  [ 4 ]
Bezte s tim menenim fyzik uz nekam.
5%
 5%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 88

Autor Zpráva
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na jednu stranu mě štve, že se do toho furt hrabe. Na druhou stranu ten rok je dost na přípravu a hlavně musím přiznat, že některé auta jsou pro mě opravdu rychlá až moc.

Ale zas na druhou stranu si říkám, jestli tím neutrpí požitek ze hry... Ono pak zase bude důležité si uvědomit co chceme, jestli reálná auta a "nudit" se nebo raději zábavu... I když teda já se svou G25 problém mít asi nebudu, přídám si otáčky na volantu a hned jak se mi začnou plantat ruce, tak mám o zábavu postaráno. Když jsem tak nedávno jel s nastavením jako obyč. volant, tak musím říct, že jsem se docela nudil. Jezdím nějakých 440° a řadím na sekvenci (u S2000).

Možná takové slovo do pranice. Nebylo by vhodné udělat třeba do každé skupiny zatím jednu fyziku, aby si každý mohl zkusit ten přechod a mohl říct, co chce?

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: čt červenec 30, 2009 19:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Testovací fyziky tu k vyzkoušení budou až budou v nějakém použitelném stádiu.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt červenec 30, 2009 19:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PETERA Jirka jun





Založen: 23. 04. 2008
Příspěvky: 251

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ja jsem taky pro, jen mě mrzí, že už s Lancerem asi neproženu S2000 a WRC tak jak prohanim ted Wink

_________________
Image
TSKRT - never forgot
Tr 2009 - 4.misto N4
Tr 2010 - 1.misto N4
Tr 2011 - 3.misto N4
Příspěvek Zaslal: pá červenec 31, 2009 14:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KULHANEK Ales





Založen: 02. 06. 2005
Příspěvky: 197
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hlasoval jsem rozhodne PRO, jelikoz se mi soucasne treba eNka zdaji silene rychla... OT: to bude sranda, az budu jednou vzpominat, jak jsem jezdil Zadni Porici s A8 pod 3min.... Laughing

_________________
Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8
Příspěvek Zaslal: út srpen 18, 2009 9:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ULIK Marek





Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 156
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek Předmět: .... Odpovědět s citátem

jsem pro priblizeni se realite, je to jedine dobre a timto dekuju Mirkovi, ze se o nas takto hezky stara Wink
Příspěvek Zaslal: út srpen 18, 2009 10:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

předem bych chtěl říct Míro, děkuji za práci a čas co tomu věnuješ.

nyní k věci

Znamená to, že budeš předělávat fyziku i default aut? Pokud ano jsem proti. Z toho důvodu, že se odpoutáme od vlastně jediné pevné základy, kterou na poli fyzik máme. Zároveň bychom se už vůbec nesešli se zbytkem RBR komunity (Francie, Itálie), což se vlastně ale děje už teď.

Domnívám se, že většina z nás stejně žádné pořádné závodní auto neřídila a i kdyby, absence přetížení stejně pocity při hraní RBR zkreslí = reálnější pocity z jízdy změnou fyzik nezískáme. Např. i díky zmiňované nemožnosti upravit asistenta spojky v RBR. Pokud se neodchýlíš od reálného průběhu kroutícího momentu S1600, tak se auto asi vůbec nerozjede.

Další věc je, zda nás tíží v RBR právě zrychlení. Mne osobně nejvíce irituje chování aut na asfaltu při jiných než suchých podmínkách. To je věc, kterou bych změnil já. Dle mého názoru je chování na mokrém Bisanne, daleko více vzdáleno realitě, než právě zrychlení.

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: út srpen 18, 2009 10:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zrovna jsem si rikal po projeti nove Fyziky WRC ze je to nejaky moc zbesile rychly.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út srpen 18, 2009 13:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SRAMEK Tomas





Založen: 13. 10. 2008
Příspěvky: 183

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To MATOUSEK Vlastimil:Nebo zkus v menu vypnout pomocnika spojky,v ovladani si na ni nastav vhodne tlacitko a na startu zarad jednicku(samozrejme musis drzet spojku)a jak bude zelena,tak to tlacitko spojky jen potukavej,dokud se to nerozjede poradne(staci tak 4-5 krat).Me to hodne pomaha u S2000 a nejen u nich,pokud jsi to pochopil.
Příspěvek Zaslal: ne srpen 23, 2009 11:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Podepisuju se pod příspěvek Karla Kuncla.

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: ne srpen 23, 2009 12:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Podepisuji se pod názor Karla Kuncla co se týče chování pneumatik. Byl bych samozřejmě také radši, aby se slickama na mokru dalo aspoň trochu jet, přece jen by to dalo větší možnosti co se týče skladby RZt. Jak mi ale Mirek psal, je to záležitost souboru fyziky pneumatik a tam je šílený zmatek a je otázka, zda to někdo rozluští. Nicméně přesto bych toto viděl jak dost důležitou otázku.

Co se týče sejdení se se zbytkem RBR komunity, tak nevím, mě to osobně netrápí, myslím, že česká komunita a další lidi navázaní na Wallyho plugin jsou dostatečně svébytnou skupinou a neměl by být toto snad problém. Je ovšem otázka, jakým způsobem chce Mirek fyziku posunout, protože pokud neseženeme více údajů od autorů hry, popř. někdo nerozluští kód, bude to pořád alchymie. Jsem samozřejmě ale pro, poladit auta podle posledních poznatků na tomto poli. No a... zda měnit i defaulty, co pak dělat s atmosférickými motory a rozjezdem - je zřejmé, že zde se bude muset hledět na to, aby se to auto rozjelo, i když to třeba nebude reálné.

Myslím ale, že Mirek měl hlavně na mysli to, že se současnými WRC auty narážíme na strop RBR fyziky co se týče výkonu a výš to nejde. Proto je opravdu účelné posunout veškeré auta trochu zpět, aby jsme se tam v pohodě vešli a někomu neodcházel motor. Zde bych ještě ale rád zmínil tu věc, že jsou tu jezdci, kteří jsou schopni 80% RZty (např. mokrý Tanner, šak víme) probrzdit a pak se případně divit, proč jim odchází těsnění a tak dále. Aby toto auto přežilo je samozřejmě nereálné a to těsnění by v takovém případě odejít mělo.

Dále je tu ještě ta věc, že model poškození např. je dělaný na váhu WRC a u enek proto dochází k většímu poškození než by mělo z důvodu větší hmotnosti, což je chyba (RBR model nepočítal s tím, že tam takto někdo přidá těžší auta). Toto všechno jsou věci, na kterých je možno pracovat.

Nicméně všechno toto naráží na nějaký rámec fyzikálního modelu auta v RBR, po kterém nyní chceme více než na co byl stavěný.
Příspěvek Zaslal: st srpen 26, 2009 8:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jsem zase pro,aby se fyziky pokusily realitě co nejvíce přiblížit.To,že zrychluje Nko z 0 na 100 za 3,8 asi není v pořádku.Samozřejmě je potřeba to pořádně otestovat,aby potom neutrpěla ta zábavnost,ale to je ten nejmenší problém a myslím si,že třeba tu 1s na km co by to udělalo,nemůže být na požitku z jízdy zase až tak poznat.No a pokud by potom měly být defaulty stejně rychlé,nebo nepatrně rychlejší než nové WRCa,logicky by asi bylo potřeba sáhnout i do nich,nebo je do kvalitních turnajů-pohárů zakázat.
Odlišení se od Itálie,Francie atd. by mě opravdu netrápilo,nebudu přece nevylepšovat jen kvůli tomu,abych se neodlišil.
Co mě ale ve fyzikách trápí víc a co si myslím,že by bylo dobré se pokusit trošičku změnit,prohloubit,jsou rozdíly mezi jednotlivýma skupinama,které podle mě mají hodně daleko do reality.Já třeba hodně jezdím s WRC a opravdu mě přijde divné,honit se třeba i na suché šoto s 15 let starou Celicou,nebo vozy S2000.Výsledky jsou většinou pořádný maglajs,kde se honí pomalu každý s každým,,což se v reálným závodění zrovna moc neděje.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st srpen 26, 2009 13:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SEKERA Rostislav





Založen: 30. 12. 2006
Příspěvky: 49

Příspěvek Předmět: f Odpovědět s citátem

Miro muzes zhruba nastinit jake budou rozestupy mezi skupinama po novem?
bo jak pise RESL Jan rozestupy jsou male nebo spis zadne
Příspěvek Zaslal: pá září 25, 2009 19:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme