Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Skin selector - návod

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lister





Založen: 19. 12. 2005
Příspěvky: 48

Příspěvek Předmět: Skin selector - návod Odpovědět s citátem

Sice původně vytvořeno pro jiné forum, ale hodím to i sem Smile

Poslední dobou jsem si hodně oblíbil tenhle progmrámek. je to jednoduchá utilitka, pomocí které si můžete změnit skin auta po pěti kliknutích. Nedokáže měnit modely - teda nemůžete tímhle programem třeba zaměnit 206 za 307.
Stáhnout si ho můžete třeba tady:
http://www.bhmotorsports.com/download/8638


Použítí je jednoduché. Stáhnete ho z netu a někam rozbalíte. Pak si v něm vytvoříte složky těch aut, u kterých používáte více skinů a budete je chtít měnit. Složky se musí jmenovat naprosto stejně jako ty ve hře. Teď v každém adresáři pro jednotlivé auto vytvoříte složku se svojim oblíbeným skinem, kterou budete používat jako defautní. Tak jak si ho pojmenujete tak se vám bude objevovat v pravém menu v okně selektoru. Pro každý skin vytvoříte jeden adresář, který si pojmenujete dle svého výběru - třeba Focus03 bude obsahovat další adresáře Duval, Kresta, Martin atd.... Dobré je vědet, že v pravém menu se vám budou řadit podle času vložení ne podle abecedy.
Obsah složky se skinem musí být stejný jako obsah složky se skinem ve hře - takže například složka Ford_Focus_03/Duval musí obsahovat složku textures (ve které budou všechny potřebné textury) a pak případně nějaké ini soubory. Pokud do složky se skinem uložíte obrázek ve formátu jpg, který se bude jmenovat scree.jpg, tak se vám bude objevovat v skin selectoru jako preview.
Doporučuju předělat obrázky do formátu 640X480, protože program nedělá resize, takže se vám větší do toho okýnka nevlezou.

A abyste trošku šetřili místem, tak uvažujte co do složek budete dávat, nemusíte totiž vkládat vždy všecnhy textury, ale poze ty rozdílné. Dost souborů je totiž u všech skinů stejných, tak ty tam nevkládéjte. Nejdůležitější soubory jsou tyhle:
xxx_external.dds (venkovní textury auta)
xxx_external_scape.dds (model poškození)
xxx_external_transparent.dds(obsahuje okna a skla světel při pohledu zvenku)
xxx_interna.dds(textury kabiny)
xxx_internal_scape_dds(model poškození při pohledu z kabiny)
xxx_internal transparent.dds(textury skel při pohledu z kabiny - hlavně přední sklo)

xxx_externa_dynamic.dds(obsahuje kola, a textury světel)
lights.dds (udává odstín světel)
-tyhle dva soubory jsem dal zvlášť, protože pokud mátě nějaké oblíbené světla a chcete aby byly použity u všech skinům, tak je tam nedávejte.

Ostatní soubory jsou většinou stejné nebo se jejich změna většinou moc neprojeví, takže vkládat je je zbytečné.

Důležité je uvědomit si, že skin selector přepíše jen ty textury, které mu tam vložíte, ty ostatní nechá tak jak jsou. Toho se dá využít k tomu, že nemusíte dávat celé skiny, ale jen drobné modifikace - jako třeba já u Xsary, kdy si podle nálady měním jen přední sklo při pohledu z kabiny - někdy jezdím bez stínítka někdy se stínítkem.

Doporučuju nevkládat do složek skin selektoru soubory ini(pokud jim tedy nerozumíte) - můžou se u nich lišit pohledy a jestli máte nějaký oblíbený, tak vám ho to při změně rozhodí.
Taky je zbytečný dávat tam soubor s příponout .sgc

Pak jen zadáte cestu kde máte adresář s hrou a můžete měnit - vyberete typ auta, pak vyberete skin nebo modifikaci a kliknete na políčko nainstalovat v záložce action. Vyzkočí okno, které vás informuje co všechno jste změnily a je to hotový Wink . Počáteční práce je sice trošku náročnější, ale pak když to vychytáte a uděláte si dobrý systém, tak je to pohoda Smile


Nakonec přihodím obrázek jak to vypadá - jsou to 4 screeny spojené do jednoho Smile

Image

Doufám, že je to pochopitelné, kdyby byly nejasnosti, tak se ptejte.
Příspěvek Zaslal: po prosinec 19, 2005 12:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme