Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Subaru Impreza WRC 2006
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na to se dá říct jediné, jezdi na manuál. To se bude dít vždycky v nějaké rychlosti. To přeřazení odpovídá přesně daným otáčkám motoru (podle průběhu motoru) a to nejde nastavit pro drifty jinam.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po prosinec 03, 2007 11:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Protože to auto už nad 5000 stejně netahne.

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: po prosinec 03, 2007 12:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEPANEK Jakub





Založen: 19. 04. 2006
Příspěvky: 142
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine jak to auto může nad 5000 otáček přestat táhnout když má největší výkon 300PS v 5500 ???? Kroutící moment 600Nm při 4000 ot. což by odpovídalo,ale mi máme strop už v 5000. http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=413
Příspěvek Zaslal: po prosinec 03, 2007 16:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RUZICKA Michal





Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 129
Bydliště: Košice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Podla mna maju wrc dnes uz vacsi vykon a tych 300 bude pri 5500,ale pri 5000 bude tych koni asi viac.
Příspěvek Zaslal: po prosinec 03, 2007 17:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jakube, to je ale oficiální údaj, který s realitou nemá vůbec nic společného.

Např. Fábia 05 má oficiálně 300 koní při 5500 otáčkách a ve skutečnosti má cca 335 koní při cca 4000-4500. Dnes už žádné WRC nemá maximální výkon při tak vysokých otáčkách, ani Subaru Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po prosinec 03, 2007 17:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEPANEK Jakub





Založen: 19. 04. 2006
Příspěvky: 142
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OK,už to tak bude.......
Příspěvek Zaslal: út prosinec 04, 2007 8:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VANEK Jakub





Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 468
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ahoj, mám dotaz, když si nastavím u subaru 05 převodovku jako dlouhou, je to bráno jako nepovolené?. Mira říkal že tam ta dlouhá vůbec nemá být tak jezdím na střední.

_________________
S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC
Příspěvek Zaslal: ne prosinec 30, 2007 19:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To, co jde nastavit ve hře, je povolené. Impreza má převodovky dvě, ale nevím teď z hlavy, jestli jsou umístěné jako krátká a střední nebo střední a dlouhá.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po prosinec 31, 2007 15:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VANEK Jakub





Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 468
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

kdysi si mi říkal že ta dlouhá tam nemá co dělat. Ale jestli je to povolené OK, budu s tím experimentovat na rychlých tratích USA Smile

edit: tak omyl, v té novější verzi fyziky už dlouhá převodovka nejde nastavit.

_________________
S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC
Příspěvek Zaslal: po prosinec 31, 2007 15:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Kubo, ono je úplně jedno, jak je nazvaná, rozhodující je, na jaký převod odkazuje ten název ve fyzice. A bohužel si nepamatuju u každého auta, jak to bylo a u sebe to teď nemám. Ale jak jsem psal, co jde nastavit, je povolené.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po prosinec 31, 2007 17:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HOUST Vita





Založen: 12. 07. 2005
Příspěvky: 27

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Jakube, to je ale oficiální údaj, který s realitou nemá vůbec nic společného.

Např. Fábia 05 má oficiálně 300 koní při 5500 otáčkách a ve skutečnosti má cca 335 koní při cca 4000-4500. Dnes už žádné WRC nemá maximální výkon při tak vysokých otáčkách, ani Subaru Wink



Pokud se pletu, tak me opravte...
v pripade, ze nejvetsi kroutici moment by byl nekde kolem 3-3.5 tisic otacek a nejvetsi vykon nekde v 5000 nebo podle vas jeste niz...znamenalo by to v podstate to,ze by se hodne zuzil rozsah pouzivanych otacek coz je ale v kontrastu s tim, co se doopravdy deje...proc by jinak automobilky (peugeot, skoda, ford) pouzivaly 5stupnove prevodovky...to si muzou dovolit prave proto,ze maji dostatecny kroutici moment ve vetsim rozmezi otacek...ale vsimnete si,ze auta se nepodtaceji tzn. ze pod 3tis otacek se nejezdi...
Příspěvek Zaslal: út leden 15, 2008 16:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Přidám tedy odpověď, ať to tu není samo. Prostě jste-li omezeni restriktorem a postupem času zlepšujete plnění válce, tak zákonitě postupně dosahujete toho limitu objemu vzduchu v nižších a nižších otáčkách. Ale neznamená to, že auto po překročení třeba 5000 otáček "umře".

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: čt leden 17, 2008 14:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEPANEK Jakub





Založen: 19. 04. 2006
Příspěvky: 142
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Víto už jsem se tady o to pokoušel několikrát ale bez většího úspěchu.Ono v reálu to opravdu funguje tak jak píšeš ty.Třeba Citroen zkoušel i 4 kvalt protože každý přeřazení je stráta.Tak jak píše Míra,v dnešní době neni problém aby motory dosahovali max.plnícího tlaku už ve 2000 ot/min.Používají se k tomu turba s proměnlivym natočení lopatek,nebo hybridní turba,kde je rozdíl ve velikosti sací a vejfukoví komory atd. To má potom obrovskej vliv na křivku krouticiho momentu a jízdní vlastnosti.Když už to naplní tak neni problém uhlídat max plnící tlak v jakym koliv rozmezí otáček.K tomu se používál dříve obyč. mechanickej 3 cestnej ventyl kde se škrtíl tlak na westgate.Dneska už je to pomocí elektroniky,třeba APC systém (SAAB).Ale v podstatě jde o tří cestnej ventyl s elektomagnetem kterej na zákledě dat s tlakovího čidla přepouští tlak na westgate.To je samozřejmě jen rychle popsaný systém plnění(turbo) Elektornicky se dá poté naladit rozsah použitelnejch otáček vzhledem k použité převodovce,k povrchu a charakteru rally,stylu jízdy jezdce atd. Ale vždy se jde cestou co největšího rozsahu,né jako v RBR. Je mi celkem jasný že tohle tady udělat nejde,musí to bejt pevně nastaveno a hlavně nemněnné,aby tady měli všichni stejný podmínky,ale proč zrovna rozmezí od 3000-4500 ?? Nevim.... to sem se nějak rozepsal.
Příspěvek Zaslal: čt leden 17, 2008 17:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IZACH Vratislav





Založen: 01. 12. 2006
Příspěvky: 60

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

HOUST Vita napsal:

Pokud se pletu, tak me opravte...
v pripade, ze nejvetsi kroutici moment by byl nekde kolem 3-3.5 tisic otacek a nejvetsi vykon nekde v 5000 nebo podle vas jeste niz...znamenalo by to v podstate to,ze by se hodne zuzil rozsah pouzivanych otacek coz je ale v kontrastu s tim, co se doopravdy deje...proc by jinak automobilky (peugeot, skoda, ford) pouzivaly 5stupnove prevodovky...to si muzou dovolit prave proto,ze maji dostatecny kroutici moment ve vetsim rozmezi otacek...ale vsimnete si,ze auta se nepodtaceji tzn. ze pod 3tis otacek se nejezdi...


zdar snad svým příspěvkem nebudu pobuřovat, ale myslím si, že si to mohou dovolit díky tomu, že mají jinak spočítanou převodovku a jiný stálý převod diferáku..jestli úplně nežvaním a byla by pravda to, že velký krouťák po celou dobu a mooc otáček tak budem jezdit jen se dvěma kvalty..Ne? a to zas asi ještě nikdo takový motor nevymyslel, řekl bych, že závodní motor má tak 1500 "ostrých" otáček a toť vše a pak záleží na tom kam je do otáčkoměru "ingenýři" posadí a k tomu jiný borci musí spočítat převody, velikost kol a tak..fakt nechci dělat chytrýho tak jestli mi to někdo chcete vysvětlit tak dík, ale prosím jen Ti co opravdu vědí..takových jako já co si něco myslí, je nás tady spousta a řekl bych, že je to i vidět.. Laughing
Příspěvek Zaslal: pá leden 18, 2008 11:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HOUST Vita





Založen: 12. 07. 2005
Příspěvky: 27

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

IZACH Vratislav napsal:
HOUST Vita napsal:

Pokud se pletu, tak me opravte...
v pripade, ze nejvetsi kroutici moment by byl nekde kolem 3-3.5 tisic otacek a nejvetsi vykon nekde v 5000 nebo podle vas jeste niz...znamenalo by to v podstate to,ze by se hodne zuzil rozsah pouzivanych otacek coz je ale v kontrastu s tim, co se doopravdy deje...proc by jinak automobilky (peugeot, skoda, ford) pouzivaly 5stupnove prevodovky...to si muzou dovolit prave proto,ze maji dostatecny kroutici moment ve vetsim rozmezi otacek...ale vsimnete si,ze auta se nepodtaceji tzn. ze pod 3tis otacek se nejezdi...


zdar snad svým příspěvkem nebudu pobuřovat, ale myslím si, že si to mohou dovolit díky tomu, že mají jinak spočítanou převodovku a jiný stálý převod diferáku..jestli úplně nežvaním a byla by pravda to, že velký krouťák po celou dobu a mooc otáček tak budem jezdit jen se dvěma kvalty..Ne? a to zas asi ještě nikdo takový motor nevymyslel, řekl bych, že závodní motor má tak 1500 "ostrých" otáček a toť vše a pak záleží na tom kam je do otáčkoměru "ingenýři" posadí a k tomu jiný borci musí spočítat převody, velikost kol a tak..fakt nechci dělat chytrýho tak jestli mi to někdo chcete vysvětlit tak dík, ale prosím jen Ti co opravdu vědí..takových jako já co si něco myslí, je nás tady spousta a řekl bych, že je to i vidět.. Laughing


nekolik takovych poznamek...
system vgt cili promenna geometrie lopatek se rozhodne u zavodnich aut nepouziva...druha vec...velikost kol opravdu taky nikdo nepocita...pouzivaji se maximalni povolene rozmery...jinak co se tyce prubehu, rozhodne zadne WRC nema maximum momentu ve 2000 otackach...a rozhodne v zadnem WRC se neradi nahoru v 5000 nebo dokonce niz tak,jak je to v soucasnych fyzikach pro burnse...
Příspěvek Zaslal: pá leden 18, 2008 11:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme