Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Team Rally 2010
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Další
 
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Kurňa 11° Svijany... Hm to už je sakra těžká volba... Laughing

Michale, já bych se asi také přikláněl k názoru více zvýšit bodové rozdíly... A jestli těch 30 aj není zbytečně moc. Ten, kdo dojede bez SR většinou na ty body +- dosáhne.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 11:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Karlos: přestupové termíny a uzávěrky soupisek určitě do TR zavádět nebudeme, přestupy si řeší plugin a bylo by složité toto hlídat. Navíc si myslím že je na manažerech jednotlivých týmů, aby si svoje jezdce udrželi. Toto za ně nebude řešit pravidlo TR.

Filip: rozšíření na 30 bodovaných míst je z toho důvodu, aby právě i jezdci v dalším pořadí mohli o něco bojovat a aby nemusel Hrouda opět ručně počítat Independent's N4 Trophy. Co se týče větších rozdílů, ještě se nad tím zamyslím. Uvidíme taky kolik lidí si nakonec o licenci TR zažádá. Bude-li úbytek markantní, možná dojde i k tomu že opět změníme bodování zpět na 20. míst

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 12:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUCERA Martin





Založen: 02. 08. 2006
Příspěvky: 214
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na Independent to nema zasadni vliv. Za bodovani triceti jezdcu jsem loboval, protoze jezdim prave ve treti desitce. Loni bez bodu, letos pocitam, ze neco urvu, ale jako gramla, kterou manager stejne nenominuje, muzu v independentu bojovat i o podium Cool Nicmene bych tim nerad narusil hlavni myslenku TEEN RALLY a sice ze to je predvsim TYMOVY zavod a ne ïndividuelni.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 12:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PALASEK Michal





Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 992
Bydliště: Nezamyslice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

K tomu bodování, nebude zbytečně moc jezdců se superrally bodovat? Počítejte že poklesne počet startujících, si myslím.
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 13:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ačkoli jsem už svoje návrhy posílal předem, chtěl bych to zde opět zmínit.

- příspěvek ok, Michal to má určitě spočítané proč zrovna 300 Kč. Kdo nemá zájem odpadne. Dále co se týče registrace - nevím proč se tam má uvádět datum narození, někomu by to možná mohlo vadit, já s tím teda problém nemám.

- dále k registraci - navrhoval jsem, aby byla s licencí spojena i skupina, tzn. registruji se pro TR2010 a skupinu WRC. Pokud bych pak chtěl nějaký závod jet s něčím jiným, tak bez nároků na body. Proč to ? V reálu to sice přesně takto není, ale kde boduje v reálu jeden tým do tolika skupin zároveň ? Nikde. Proto taky nemá smysl dávat Loeba pro jeden závod do enka, aby se pomohlo k zisku bodů v imaginárním Citroen N4 týmu atd. Zde to ale smysl může mít, může s tím být spojeno taktizování a když to nejde tak, půjčíme si jezdce z WRC, který to těm "horším" v enku, či A8 natře. Myslím že by toto omezení mohlo být velmi zajímavé a bylo by o to víc na manažerech a jezdcích týmu, aby se snažili.

- s tím spojená je přestupová sezona - musím jednoznačně souhlasit s Karlem. Ano, samozřejmě je na manažerech, aby si své jezdce udrželi. Nicméně to jak to je pouze nahrává velkým týmům, které už něco v minulých ročnících získali a to ty jezdce táhne. Manažer menšího týmu si může sehnat kupu nadějných či dobrých jezdců, ale za dané situace jim kromě dobrého týmového zázemí nemůže nic z toho nabídnout. Proto je velmi těžké udržet jezdce, o kterého projevil zájem některý z špičkových týmů..... v reálu je to ošetřeno smlouvami, penězi a bůhví čím. Tady nic z toho možné není, každý to dělá na vlastní triko, zadarmo.
Proto si myslím, že by velké týmy měly projevit určitou solidaritu a dopřát menším týmům možnost udržet si jezdce v průběhu sezony díky pravidlům.

- s tím se pojí další věc, kterou navrhoval Karel Nový a která v pravidlech prozatím vůbec není a ta by tam ovšem rozhodně měla být. Podle mého názoru je naprosto nepřijatelné, aby si týmy "půjčovaly" špičkové jezdce z jiného týmu, který je už "za vodou" a body nutně nepotřebuje, tak jako se to stalo minulou sezonu s Martinem Bruderem a KCM. Chtěl jsem na to reagovat tím, že bychom si my "půjčili" na záverečné závody Staňu Pechu z TSKRT a docela dobře bychom tak mohli obrat KCM o druhé místo v N4. Ač se to nakonec neuskutečnilo, ta možnost tu byla a pravidla by tuto záležitost rozhodně měla ošetřit.

- co se týče vlastních přestupů - ano, řeší to plugin, ale je pouze otázka času a práce zablokovat tyto věci pro jezdce a manažery týmu v průběhu sezony

- ještě drobná poznámka k bodování - nevím, zda je třicet bodovaných míst krokem kupředu. Na jednu stranu je zde sice možnost bodovat i na horších místech. Na druhou stranu, bodový rozdíl prvního a posledního je daleko větší. Vezměme si tak jezdce, kteří jezdí pravidelně první až třetí místo ... jeden závod vypadnou, řekněme díky výpadku proudu, a rázem budou obrovské manko, které se bude daleko obtížněji stahovat. Nicméně nedovedu zodpovědně posoudit, zda to tak bude lepší či ne.
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 14:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co se týče přestupů budu Ti odporovat. Velkým týmům to zase tak moc nenahrává. Vzhledem k tomu, že potřebujeme taky posílit, oslovil jsem buď já nebo někdo z našeho týmu hodně jezdců. Pokud je jezdec v týmu spokojenej (to znamená že v týmu je dobrá parta lidí), je problém jezdce přesvědčit, i když je v týmu třeba z druhé desítky pořadí.
Je tedy na manažerovi, aby si takovej tým vybudoval.

Dále určitě nebudu omezoval licenci na některou skupinu. Plno jezdců zjistí že se vrhli na některou třídu, ve které nejsou schoopni nic zajet a po několika podnicích se vrací do původní skupiny. Je jejich ztrátou, že poršvilhi pár podniků, ale pravidlem to opět omezovat určitě nebudu.

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 14:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HOFBAUER Jakub





Založen: 02. 12. 2005
Příspěvky: 413
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

U nás v týmu to chodí tak, že přes sezonu makají jezdci a mimo sezonu manažeři Very Happy Do sezony chci mít vždycky hotový jezdecký lineup, který se pak v průběhu sezony nemění. Pokud to má někdo jinak, jeho věc. A taky jsem proti návrhu mít licenci na třídu, já mám prostě deset oveček, které jedou celý rok na body a asi by mělo být jedno, kdo zrovna jede v jaké třídě.

_________________
Image Image
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 14:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jakube, tak to ovšem u nás chodí také, nicméně už dvě sezony jsem měl nachystané "lineupy", které se pak díky nabídkám od jiných "lepších" týmů v průběhu sezony rozsypaly. Dobře no... asi vážně udělám petici.... Very Happy

To Michal Šenk:

- v souvislosti s placením bys asi měl dopřát více sluchu názorům lidí z týmů, kteří soutěž jezdí a kteří si ji budou i platit
- a ještě k příspěvkům - ačkoli já osobně s těmi třemi stovkami problém nemám, tak by určitě nebylo od věci napsat, či rozepsat, proč zrovna 300 Kč. Třeba by se pak snadněji dávaly...
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 15:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VODICKA Petr





Založen: 03. 02. 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: HO - CZ

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pro mě ok, až na to bodování. Taky si myslím že 30 jezdců je prostě moc. Bodovat i se SR se mi nelíbí no. Ale je to asi věc názoru a až praxe ukáže... Wink
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 15:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
POLAK Tomas





Založen: 18. 04. 2005
Příspěvky: 168
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No já se Tedy Jardy musím taky trošku zastat,protože bych řekl,že pokud "si to budem platit" tak by taky mohl být brán zřetel, na otázky ohledně organizace. Samozřejmě nejde vyhovět každému,ale na druhou stranu co jsem zde viděl vždy nějaké připomínky,tak byly vždy smeteny ze stolu a absolutně bez konzultace mi přišlo. A cena 300,- taky by mne zajímalo co se v tom skrýváSmile

PS: a ta povinná fotka no nevím.... já se děsně nerad fotím, a nepřijde mi to pekelně duležitá věc,že by musela být povinná

_________________
POLAK Tomas (nijanek)
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 15:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dále bych měl vzhledem k brzkému startu TR 2010 připomínku k pravidlu ohledně Snow France - já osobně bych o tento podnik opravdu nerad přišel, tak jen doufám, že Carlsbad na tom maká, aby ten podnik byl... v opačném případě bych se přimlouval za posunutí termínu
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 15:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUCERA Michal





Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 158

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Michale, udelej zde anketu at vime o kolika budoucich startujicich se bavime a kolik lidi treba nesouhlasi s pravidly.

Osobne nemam vubec problem s prispevkem at uz bude treba jen pro vas, ale bylo by opravdu dobre v tomto pripade nechat ostatni teamy promluvit do pravidel. Treba anketa ukaze, ze je vetsina stejne spokojena a tim padem je debata o tom co jo a co ne k nicemu.

Diky
M.
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 15:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KUCERA Martin





Založen: 02. 08. 2006
Příspěvky: 214
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

loni jezdilo v N4 60-70 jezdcu. rekneme ze 10 jich boduje vzdycky, dalsich 20 ma snaci se na body dostat, ale spousta nas do prvni dvacitky nenakoukne. Rozsirit bodovana mista je urcite dobre. Samozrejme pokud je jedna trida obsazena hodne a druha malo, tak je tu problem, ze pak nekde boduji vsichni, vcetne SR (to neni Slovenska replublika, aby me nekdo z neceho nenarknul), nebo nekde jezdi hodne lidi jen ze se svezou a je jedno jestli se snazi a dojedou dvacati prvni, nebo dojedou sedesati. (prosim zadne reakce typu at vic trenuji, nebo at jezdi mene obsazene podniky kdyz na TR nestaci a podobne) Druha vec jsou samotne body, mit je dobre rozvrzene. A pro ty co radi srovnavaji s realitou, v MS boduji skoro vsichni startujici.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 15:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine, jsou tu dvě "fronty" - jednak jezdci na chvostu bodujících a pro ty je rozšíření bodování určitě přínosem. Ale potom je tu problém s tím vrchem bodování, že tak dostane jezdec za jedno první místo hroznou porci bodů a tímpádem se daleko více zvětšuje propast mezi prvními a posledními. Tu je určité riziko ... a jak sem napsal, nedovedu posoudit, co by to provedlo.

Třeba by někdo měl čas přepsat tento ročník TR do nového systému bodování, to by bylo velmi poučné a zajímavé.
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 15:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ROHLENA Martin





Založen: 11. 07. 2007
Příspěvky: 44
Bydliště: Dobruška

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

1) Souhlasím se zavedením poplatku TR, ale 300,- si myslím, že je opravdu moc! Jka už tu někdo psal, furt je to jen PC hra....

2) Pořád mi nejde do hlavy ten způsob odeslání/neodeslání replayů po skončení jednotlivého podniku TR

10.5 Za jedno zkrácení bude standardně přičtena penalizace 20s. Na jedné RZ může být udělena [size=12]maximální penalizace 60s.[/size]

10.3. Pokud vyžádané replaye nebudou předloženy, jezdec bude penalizován 10 minutami!

Pokud počítám dobře, i kdybych ty replaye doložil a měl třeba 6 zkrácení na jedné RZ, stejně dostanu max. penalizaci 60sec. Kdežo když nedoložím ty dva replaye, proč dostanu penalizaci 10minut a ne jen 2minuty? = 120sec jestli dobře počítám? Very Happy

Toto je snad jediná věc kterou jsem za ty roky strávené RBR nepochopil a myslím si, že je to nesmyslně postavené pravvidlo!!!

Nebylo by dobré s tím něco udělat? nějaký kompromis? ale 10min. je podle mě moc! A nebo dostat na jedné RZ klidně i 120sec penalizaci.....? Question Question Question
Příspěvek Zaslal: út červen 22, 2010 16:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Další
Strana 2 z 40

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme