Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky pro TR 2010
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jo jo to je pravda ale je dobre ze to je oddelene, je to proste skupina aut z “ačkove“ ery. Wrc uz je zase jina era... A ptoto je dobre ze jsou tyto dve ery historie rally oddeleny stejne jako bude dobre pokud budou oddeleny nove wrc 2011 a soucasne dvoulitry... Ale to budem resit az v team rally 2011 Very Happy kdybsme ačka zaradili do stejne skupiny jak wrc byly by stejne nekonkurenceschopne jako clio r3 nebo nova hodna r3 (pokud vyjde nekdy na nas plugin) v a7 kde ve skutecnosti patri. Ale v a7 jsou maxikity a to je trochu jina liga jak ertrojky... To je tak vse co bych k tomu rekl

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 9:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUCERA Michal





Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 158

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja mam na vsechno uplne odlisny nazor a sice realita je krasna vec, ale v RBR neni mozne ji doladit do dokonalosti a z meho pohledu bych to u aut ani nedelal. Byl bych jednoznacne pro odladeni fyzik dle skupin, tedy WRC vs A8 , S2000 vs N4 atd... ale rozhodne jsem proti delat fyziky tak jak si vedly auta v realu. Prijde mi dost skoda, ze 80% aut (modelu) je nevyuzivana prave kvuli teto veci. Neni to skoda? Neprijde vam lito, ze nekdo stravil stovky hodin delanim modelu, aby se mu pak priradila nekonkurenceschopna fyzika a auto bylo zapomenuto?

Ja rikam, ze pokud neni mozne fyziky nastavit tak , aby v jedne tride dosahovaly auta velmi podobnych vysledku a pritom se malinko odlisovalo jejich chovani, tak to radsi jednotnou fyziku pro kazdou tridu (vim je to prehnane). Rad bych radsi videl pestre startovni pole nez Evo a C4 cup .......
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 9:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 694
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám stejný názor jak Michal Kučera.
Navíc kdoví jak to vůbec v ričrdovi je s modelem poškození, nikdo zatím nezpochybnil, že poškození se počítá ze slotu, nebo aspoň částečně.

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PALASEK Michal





Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 992
Bydliště: Nezamyslice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pak se nedivme ptícově kastli:)
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
BRABLEC Jan





Založen: 23. 12. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Michal a Mirek , naprostý souhlas opravdu je škoda některé skvosty nechávat v garáži zapomění.

_________________
CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
VANIK Jan





Založen: 15. 08. 2006
Příspěvky: 144

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě k tomu Evu.
Na bedně se loni auto objevilo... z toho počet vítězství.
Lancer 13x z toho 8x vítězství (5 Kulhánek, toho bych ani do statistiky nezahrnoval Laughing )
Celica 16x z toho 1x vítězství
Lancia 5x z toho 3x vítězství
Escort a Impreza jednou na bedně
Když se podívam dál do výsledků, tak na bodech rozhodně Lancery nepřevažují. Podle této statistiky tedy vůbec převahu Lanceru nevidim.
Navíc když jsem včera Celicu zkoušel, tak mi přijde, že má určitě větší zrychlení než Lancer, ale pro mě špatná na brzdách a chová se při výjezdech ze zatáček jak zadohrab.
Nevšimnul jsem si, že by loni někdo z A8 proti Lancerům protestoval, kdo za takovou změnu tedy lobuje? Jestliže fyzika loni byla v pořádku, proč to teď měnit? Chápu to u celé třídy, ale nechápu to u jednotlivého auta a mělo by se k tomu vyjádřit více lidí, co jezdí v A8.

_________________
REVO is OVER, but it's staying in my heart.
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 13:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PALASEK Michal





Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 992
Bydliště: Nezamyslice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nechci sem plest neco jineho, ale diky tomu jsem taky založil RBR OLD, protože se starším autem málo kdo něco jel. Tak kvůli tomu old, aby ty oldy neležely ladem.
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 13:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
VALENTA Frantisek





Založen: 27. 06. 2005
Příspěvky: 173
Bydliště: Liberec

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem EVO snad jednou nebo dvakrát a pro mě bylo mnohem jednodušší s tím jet už na default než s mojí Lancii a vyladěným setupem. Je to moje zkušenost, můj názor a moje pocity. Jinak ať si každý jezdí s čím chce, mě do toho taky nikdo nekecá.

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 14:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já zase se sjednocením výkonů aut ve třídách zásadně nesouhlasím.Auto pro mě nepředstavuje jen kastli,ale především ten vnitřek a bylo by,tedy alespoň pro mě zvláštní,kdyby auta 10let stará lítala s novými.Už tak jsou v RBR mezi auty oproti skutečnosti rozdíly minimální,což dokazuje např. Kučera v Oldu,který se starou "plečkou" ,jezdí časy,kterých já nikdy třeba ani s C4 nedosáhnu.Ten nádeh těch rozdílu je podle mě potřeba,jinak by to byla vcelku nuda.Pro tyto případy já opravdu vítám něco jako OLD,kde se dají ty veteráni pořádně provětrat.Problém je trošku ve třídě,jako je A8,kde to asi prostě jinak nejde,pač ty auta jsou generačně od sebe dost daleko.Přesto ale,i když jsem zkoušel porovnávat třeba Celicu s Evem,jsem nějaké zásadní rozdíly nezaznamenal.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 15:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUCERA Michal





Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 158

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Samozrejme by nebylo dobre davat dohromady WRC z roku 98 s WRC z 2008. To by se to muselo rozdelit treba do dvou skupin napr. OLD TIME WRC a Soucasne . Nicmene i tak je prave uz zminovana Impreza 2002 rychlejsi o dost nez treba Focus02, Hyunday 03 atd... . Ale porad si stojim za tim, ze mit vykonove(casama) tolik rozdilne auta v jedne tride neni dobry.

Rozdil v trakci a v celkove lehkosti mezi EVEM a ostatnima A8 je dost velky. Nicmene je pravda, ze EVO je opravdu jak ze skla, ale to tady neresime..... to je spise zmrseny model jiz z tovarny Very Happy
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 15:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co člověk to názor taky se přidám, o nějakém sjednocení kvůli skvostům v garáži tak s tím nesouhlasím, pokud chci vyhrávat beru si rychlé auto a to jsou nejnovější, pokud chci jezdit se svým oblíbeným autem pojedu s ním s tím pocitem, že vím jak na tom auto výkonostně je a beru to v potaz.
Jako jezdec WRC souhlasím s tím aby se omezila trakce u S2000 protože dostávat na ...... na olíbené rz jen díky tomu že mám moc těžké a silné auto a přitom jedu na krev mě dost štve, toť můj názor na věc.

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: čt srpen 05, 2010 20:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KULHANEK Ales





Založen: 02. 06. 2005
Příspěvky: 197
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Taky napíšu jak to vidím já...Nechápu proč se Lancer zpomaluje, v reálu to prostě bylo nejrychlejší "Áčko" a podle toho by to mělo tak vypadat! To byste museli podle vaší logiky zpomalit 306Maxi a C4 WRC protože jsou jednoznačně nejrychlejší ve svých třídách! A navíc, jediný Evo to kompenzovalo poškozením...Když vidím Ptýcovu C4 na videu, můžu jen tiše závidět....No nic...na tohle jsme my obyčejní jezdci malí páni...

Někdo předemnou zmínil lobbing...? Tak to si taky rýpnu...jelikož ve startovce A8 budou zvučná jména...

_________________
Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8
Příspěvek Zaslal: pá srpen 06, 2010 11:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
DOHNAL Rene





Založen: 27. 10. 2006
Příspěvky: 189
Bydliště: Kunovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jsem téhož názoru, že by se měli vozy C4 WRC upravit tak, aby byly fordy konkurenceschopné nebo to tu bude jak v MS, tedy C4 cup. Taky nechápu, ale to bude asi problém stavitele modelu Fordu WRC 06, proč má vůz jen 5 kvaltů. Čekám narážky typu, že v MS fordy taky nestíhají Smile
Příspěvek Zaslal: pá srpen 06, 2010 11:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ano, mas pravdu, to ze ma focus06 jen 5 kvaltu bylo od M-sportu neuvazene a trestuhodne Very Happy

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: pá srpen 06, 2010 14:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRPELAN Michal





Založen: 18. 07. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Valaská Belá, Slovakia

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ja sa na zmenu fyziky u S1600 tesim Smile

_________________
N4,A6
RBR cars installation guide http://rbr-car-installation-guide.wz.cz/
Příspěvek Zaslal: pá srpen 06, 2010 22:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Další
Strana 2 z 22

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme