Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky pro TR 2010
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Fyziky pro TR 2010 Odpovědět s citátem

Zakládám debatní téma pro spuštění testování upravených fyzik před zahájením TR.

Tady jsou první fyziky pro S2000.

Jakub Mikšovský sem dnes doplní zbývající fyziky, které mají postihnout změny.

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 15:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

budu sa menit fyziky aj inych aut nie len S2000?
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 18:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MIKSOVSKY Jakub





Založen: 06. 08. 2006
Příspěvky: 465
Bydliště: Praha, Czech

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tak další část k testům

od Japana je tu Corsa S1600 s předělanýma mapama, tento model bude použit u všech aut a dále budou lehce upraveny výkonostní rozdíly jako u S2000.

DOWNLOAD

dále snížená trakce pro Evo 6,5 v A8, aby nebylo jinde než zbytek

DOWNLOAD

S fyzikama pro WRC se hýbat nebude, u N4 zřejmě taky ne.

prosím testujte a pište poznatky, ať to stihnem poupravit.

_________________
YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá Smile
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell!
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 20:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
BRABLEC Jan





Založen: 23. 12. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Fyziky pro TR zůstanou jen v TR? nebo se změní i na pluginu jako takovém?

_________________
CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 20:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

K těm fyzikám S1600 (dvoukolek následně asi obecně) - jedná se o výmaz mapy diferenciálu. Věc již několikrát probíraná, nicméně jsme se nikdy neodhodlali k realizaci. RBR má samotné vevnitř kontrolu prokluzu a pokud máte nastavenu nějakou svornost, tak se ten dif i s vymazanými mapami sepne, pokud je třeba jedno kolo na trávě. Výsledek - klasický mechanický dif. Bohužel, tato věc nefunguje dobře u čtyřkolek, proto tam s tím nic neuděláme. Zde je výsledkem lepší (reálnější) chování auta při průjezdu zatáčkami.
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 20:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKSOVSKY Jakub





Založen: 06. 08. 2006
Příspěvky: 465
Bydliště: Praha, Czech

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

fyziky se změní pro plugin jako takový

_________________
YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá Smile
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell!
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 21:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
BARTA Roman





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 841
Bydliště: Vysočina

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Rád bych se zeptal Jakuba, jestli je možno uvést konkrétní změny, které se provádějí. Bude to mít vliv na nastavený setup vozu ? Díky.
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 21:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MIKSOVSKY Jakub





Založen: 06. 08. 2006
Příspěvky: 465
Bydliště: Praha, Czech

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

změny by neměly mít vliv na setup, ale kdo ví.

Konkrétně:
S2000 upraveny šotolinové a sněhové převodovky (dříve byly z Corolly WRC, teď jsou udělány z asfaltových verzí), dále jsou u vozů upraveny hmostnosti pro všechny povrchy na 1200kg. U vozů je snížen koeficient trakce zhruba podle toho jak si vedou v reálu (originální hodnota byla 1,00), změna je to minimální, ale 1 až 2 vteřinky na RZ to udělá a už by neměly honit wrca:
Pegy 207 má 0,98
Punto má 0,97
Proton má 0,96

U Eva A8 je pouze snížena trakce z 1,00 na 0,985

U S1600 mapy předělány Japanem, trakce se změní jako u S2000.

Jak říkám na setup by to teoreticky vliv mít nemělo, ale auto je těžší a o trošku víc klouže, takže nějaké korekce budou potřeba.

_________________
YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá Smile
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell!
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 21:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
VANIK Jan





Založen: 15. 08. 2006
Příspěvky: 144

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

MIKSOVSKY Jakub napsal:

dále snížená trakce pro Evo 6,5 v A8, aby nebylo jinde než zbytek

Vynikající, auto z roku 2001 bude mí nižší výkon, aby se mu dorovnaly auta z roku 1995 Rolling Eyes Jezdim s Lancerem, protože mi to baví, má dost výkonu jezdit ve smyku a ne zase přehnaně jako WRC. Jezdim s nim i za daň, že se rozsype po jediné rance, kdežto s ostatními auty to můžu třikrát poslat do stromu a jet vesele dál.
Bude se tedy podle této logiky přiškrcovat výkon i třeba u C4 nebo Focusu, aby se mu mohla dorovnat např. Corolla?

_________________
REVO is OVER, but it's staying in my heart.
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 21:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VANIK Jan





Založen: 15. 08. 2006
Příspěvky: 144

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nechci, aby muj příspěvek vyzněl nějak blbě. Tim jsem chtěl vyjádřit, proč má to auto být na úrovni ostatních, když tomu tak v reálu neni a každý se tu pořád ohání realitou. Špatný model ničení je daní za to, že je to auto, jak řikáš, někde jinde. Když se to srovná, potom bych byl sám proti sobě, abych s Lancerem pokračoval.
Jde tedy jen o změnu fyziky Lancer Evo6.5 nebo i Evo6?

_________________
REVO is OVER, but it's staying in my heart.
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 21:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PALASEK Michal





Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 992
Bydliště: Nezamyslice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak to bude u N4, když se snížil výkon S2000, tak je enka začnou víc dávat ne?
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 21:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
MIKSOVSKY Jakub





Založen: 06. 08. 2006
Příspěvky: 465
Bydliště: Praha, Czech

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

2 Jan: další možnost bylo přeřazení Eva 6,5 do kategorie WRC. Co je lepší řešení? Evo 6 se uvidí podle testů eva 6,5.

2Michal: Toho bych se vůbec nebál, podívej se jaké byly v TR rozdíly mezi S2000 a N4, vteřina na RZ na tom nic nezmění.

_________________
YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá Smile
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell!
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 22:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
PALASEK Michal





Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 992
Bydliště: Nezamyslice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na WRC by evo 6,5 asi nestačilo myslím
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 22:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
VEVERKA Lukas





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 406
Bydliště: Nošovice u F-M

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

michale přesne jako v realu , ani tommi makkinen s tim autem neporažel tehdejší wrc ...

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 23:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

evo6 a 6,5 by melo stihat prvni generaci wrc Smile v podstate je oddeleni a8 a wrc nesmysl protoze je to stejna trida Smile

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: st srpen 04, 2010 23:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Další
Strana 1 z 22

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme