Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Bergheim pro slabé PC

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
BARTA Roman





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 841
Bydliště: Vysočina

Příspěvek Předmět: Bergheim pro slabé PC Odpovědět s citátem



Miro KUREK psal:

Testoval som zmenu nastavenia MipLevels na Bergheime ( uvedené je to na poľskom fóre). Mne sa FPS zvýšlo dvojnásobne Smile .
Úprava spočíva u všetkých textúr zmeniť MipLevels z 1 a 2 na MipLevels=3.
Hodnoty sú uvedené v obidvoch súboroch track-125_M a O.ini (...\MAPS).
Porovnával som grafické zobrazenie pri zmene tejto hodnoty a na mojom PC je zobrazovanie s hodnotou 3 korektnejšie ako s hodnotou 1, čo by malo byť práve naopak... Confused


Zdroj: RBR+



Dovolím si dodatek:
U MipMap platí, čím větší počet, tím menší nároky na výkon, ale při přiblížení k objektu s vysokým MipMap je textura rozmazaná.
Pokud někdo upravuje textury způsobem, že překládá DDS na vyšší počet MipMap, je potřeba to udělat stejně tak i v ini tratě. U BERGHEIMU tedy u "track-125_M.ini, track-125_O.ini" a NAOPAK !.Když změním ini, je dobré přeložit i DDS se stejným počtem MipMap. Pokud se toto neudělá (nesedí počet MipMap v DDS souboru a v ini), RBR to pak přepočítává a krom jiného se velmi prodlužuje doba loadu RZ. A teď si nejsem jistý, jestli nepřepočítává i během jízdy.
Příspěvek Zaslal: st říjen 12, 2011 9:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme