Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Subaru Legacy RS 4WD sk. A8

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Subaru Legacy RS 4WD sk. A8 Odpovědět s citátem

V downloadu přibyl model a fyzika Subaru Legacy RS 4WD sk. A8. Prosím o otestování a sdělení připomínek do toho fora.

Zatím není přidán do onlinu, takže zatím testujte pouze v shakedownu.

Online by mohl být nasazen během cca 1 týdne.

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: st leden 11, 2012 10:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SLANY Michal





Založen: 02. 04. 2011
Příspěvky: 9
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Legacy - fyzika Odpovědět s citátem

co se týče fyziky tak se mi zdá při dlouhých zatáčkách nedotáčivé třeba na Strýčkovím okruhu - zatáčka před sudama pravá tři bacha bacha,tam pokaždé letím ven a nebo to de do smyku ale s jinejma autama se dá jet plnej plyn. A to sem cca. hodinu šteloval setup. Možná je to jen o zvyku ale i tak je fajn že bude další auto na svezení Smile
Příspěvek Zaslal: st leden 11, 2012 17:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jel jsem default šotolinu v Anglii a dobrý,asfalt jen Cote a zde to též šlo,ale se setem to bude jistě lepší Wink Jo a na šotolině to i couvá,když je třeba Laughing

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: st leden 11, 2012 18:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NEUMAN Antonin





Založen: 19. 03. 2009
Příspěvky: 36

Příspěvek Předmět: legacy Odpovědět s citátem

Super a díky za to Karle ,že jsi to znovu otevřel a dal další nový vůz.Jinak zatím na default a pro mě spokojenost ,trochu poladit a bude to ok .

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st leden 11, 2012 18:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOUTSKY Dominik





Založen: 21. 05. 2010
Příspěvky: 30

Příspěvek Předmět: legacy Odpovědět s citátem

Tak jsem to taky zkoušel. Mě se to líbí, udělat setup a bude to super Wink
Příspěvek Zaslal: st leden 11, 2012 19:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: legacy Odpovědět s citátem

Nějakou nedotáčivost lze asi eliminovat nastavením. Já mám trochu problém s Force Feedback. Nevím jesli je to ovlivnitelné fyzikou, ale dělá mi to to samé jako původní mokomokuovo auto - ve smyku je volant mnohem volnější než u jiných aut, takže jestli to lze nějak srovnat přes fyziku, bylo by to fajn.
Příspěvek Zaslal: st leden 11, 2012 20:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VONDRA Honza





Založen: 15. 08. 2009
Příspěvky: 169

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Auto jede pěkně, ale trošku je nedotáčivé, až se to opraví, tak to bude bezva

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 8:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za reakce

Chování vozu, tj. nedotáčivost, přetáčivost atd. je potřeba změnit nastavením setupu. Doporučuji zvýšit svornost zadního diffu, případně i cenrálního.

Jde mi hlavně o to, zda vám auto připadá srovnatelné s ostatními A8. Tj. aby to nebyla raketa jako Evo 6.5 Smile

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 9:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě to připadá srovnatelné,pokud tomu zachováš "nerozbitnost" a né že to bude jako ze skla,viz. Evo 6,či 6,5,budu spokojený Laughing

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 10:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Řekl bych, že jede o něco hůř než Impreza, co je správně. Motoricky to určitě není raketa, koneckonců stačilo malinko zeslabit motor z 555. Legacy by i mělo být o trochu těžší. Ve zrychlení jsem ale nepozoroval žádný markantní rozdíl. Hlavní rozdíl mezi Imprezou a Legacy vidím v samotné přilnavosti. Mluvím teď tedy o šotolině. Nejde o nedotáčivost, ono to auto zatočí, ale hned klouže ven. Impreza se jakoby zakousne do vnitřku zatáčky a drží se ho, kdežto Legacy při stejné nájezdové rychlosti vyklouzne ven. Na asfaltu se to projevu dřívějším přechodem do smyku. To je správně, mělo by jet hůř, ale nevím, o jak moc. Legacy má výhodu v tom, že není tak uskákané. Co se týče Imprezy, neznám jiné auto, které by tak špatně snášelo Mlýnky či brody v rally škole. Když ale člověk koukne do nastavení, zjistí, že Impreza má o dost kratší pružiny, čili se brzy dostává k dorazům. Zvýší-li je člověk na úroveň Legacy, nebo naopak sníží Legacy na úroveň 555, rozdíly už jsou minimální a znatelně lepší chování Imprezy je fuč stejně jako jeho uskákanost; jen těžko lze říct, které z nich je lepší. Můžou tam stále hrát roli další rozdíly v nastavení, přesto je asi o vlásek lepší Impreza, což by tak mělo být. Ale je to jen můj subjektivní názor, možná jsem si to vsugeroval, protože chvilku mi zas přišlo lepší Legacy, nevím. Určitě by to šlo ještě nějak vyladit, ale vyloženě nesmyslná ta fyzika jistě není. Alespoň ve srovnání s 555, jiná A8 nemám.

Mimochodem FF zvýšené Imprezy dělá úplně to samé co Legacy.
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 11:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VAREKA Patrik





Založen: 10. 10. 2007
Příspěvky: 146
Bydliště: Olomouc

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

poladit a je to super troufnu si říci že na default má lepší než Impreza 95 přirovnal bych to k Celice ta byla taky na default skvělá takže jen doladit nastaveni stupu a jde se na to Wink moc díky za nové auto

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 12:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SKOUPIL Vladimir





Založen: 02. 03. 2011
Příspěvky: 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jede to pěkně, ale již zmíněná nedotáčivost tam, i když sem tomu nevěřil, je. Jinak jede to krásně.
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 13:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Oproti 555tce má velkou výhodu, že není jankovitá. Nevím co to ve fyzice SI95 555 způsobuje, ale faktem je, že i při nejlepším nastavení které jsem pro ní dělal to občas vystřelí auto mimo trať.

Měknutí FFB způsobuje blokování předních kol. Uberte přední brzdy a mělo by se to zlepšit. Minimálně tak jsem to já vyřešil u 555tky.

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 14:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

K tomu měknutí dochází naopak v táhlých smycích pod plynem s kontra. Ale ono to bude spíš tím, že to Legacy v defaultu smykuje víc než třeba N14, na kterou jsem zvyklý a ty smyky jsou mnohem větší, takže to asi měkne adekvátně, i když víc než u té N14. K blokování kol naopak nedochází ani při velmi agresivním brzdění, téměř lze mít pedál až na podlaze, takže jsou nastaveny velmi vstřícně.
Nicméně jsem asi jediný, kdo nepozoruje nedotáčivost. Možná máte všichni nastavená svá auta velmi přetáčivě, ale mně Legacy oproti defaultním nastavením jiných aut přijde velmi hbité, možná až nestabilní. Navíc brzy přechází do smyku, a to do přetáčivého. I při velkých nájezdových rychlostech se mi nikde nestalo, že bych se sunul rovně po předku ven. Buď ztratila přilnavost všechna kola (v rychlých nájezdech), nebo jen zadní (pod plynem), ale samotná přední nikdy. Akorát jako u všech aut na pluginu je v základu malý rejd, takže tím nejdou vykružovat prudké zatáčky, které by v reálu určitě vykroužit šly, ale to je v mých očích jediná věc, co naznačuje nedotáčovost.
Příspěvek Zaslal: čt leden 12, 2012 14:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme