Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ptíco myslím, že jsi s tím to mimo. Naše DS3 startuje rychleji a ty kvalty tam též jdou rychleji než Loebovi. Stačí porovnat rozjezd na Bergheimu s rozjezdem Loeba, mu tam jdou otáčky pěkně dolu, u nás to valí citelně rychleji. Taktéž je možné porovnat některé záznamy z průjezdů vracáky, tam to reálné DS3 trvá jen od pohledu déle, než se pořádně rozjede.

Co se týče rozjezdu na Bergheimu, tak tam to asi těžko poměřím, protože vzápětí po startu je zatáčka a trojku tam už nedám. Pokud ale změřím jen čas, než tam dám dvojku, tak Loebovi to trvá 2,45 s, mně cca 1,80 s. Měření tak krátkého času je zatíženo velkou chybou ale i při opakovaném měření (a to ten motor docela točím), mám tam dvojku rychleji a i dále není žádný problém s akcelerací.

No a Walterův test ohledně zrychlení je snad jasným důkazem.

Co se týče příspěvků Marka Petera - nevím o tom, že by jsi ty někdy napsal nějakou kloudnou konstruktivní připomínku. Vždy to bylo jen nadávání jak je to nanic. A pokud to netestuješ, jak můžeš vědět že se nic nezměnilo. Jsi vážně totálně mimo Exclamation
Příspěvek Zaslal: so červen 16, 2012 18:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě měření akcelerace Loeba x Walterův test akcelerace:

Loeb čtverku zařadí za 4,78 - 4,57 s.
Walter za 3,85 s - 3,68 s.

Tudíž ... je to rychlé příliš, mělo by se to spíše mírně zpomalit - máte jiný názor ??
Příspěvek Zaslal: so červen 16, 2012 19:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Pavouk 77





Založen: 13. 12. 2009
Příspěvky: 22

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

kurňa ogaři už to dajte všě je jedno jaké je to nové Wink
Příspěvek Zaslal: so červen 16, 2012 21:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě by spíš zajímaly ty pneumatiky... Nešlo by zveřejnit už ty nově upravené fyziky? Jsem na to velmi zvědavý.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: so červen 16, 2012 23:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMA Daniel





Založen: 16. 02. 2011
Příspěvky: 50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na pneu už se těším taky... a co se týče toho zrychlení, tak třeba tady
http://www.youtube.com/watch?v=zI7c5oc2c-c
a tady
http://www.youtube.com/watch?v=3T2iAEmZL7M
startuje DS3 rychleji než na tom prvním videu. Tady už bych řekl, že je to skoro stejné, jako to Walterovo, ale neměřil sem.

_________________
//S4 B6 Avant 4.2 V8
Příspěvek Zaslal: ne červen 17, 2012 13:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud to dobře slyším, tak Ogier měl čtverku za 4:26, ale je to z toho videa blbě poznat. Nicméně .. to se dohadujeme myslím o desetinách, roli může hrát spoustu věcí. Každopádně to auto v RBR tomu + - odpovídá. Pokud bysme měli opravdu přesné dyno z tohoto nového WRC, tak je možné to přesně zkopírovat do RBR a ten motor by byl navlas stejný. To dyno ale nemáme, takže je to odhadnuté dle několika různých věcí a přesněji to už není nutné dělat.
Příspěvek Zaslal: ne červen 17, 2012 13:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To Walter: po shlednutí tvé ukázky zrychlení jsem naprosto spokojen.

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: ne červen 17, 2012 15:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zde jsou slibované updaty:

Fyzika povrchů verze 3
Fyzika pneumatik verze 10

a nové verze Citroenu DS3 WRC + drobné opravy Focusu a Lanceru

Citroen DS3 WRC v9
Ford Focus WRC06 v3
Mitsubishi Lancer Evo IX v22
Příspěvek Zaslal: po červen 18, 2012 0:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MECHURA Lukas





Založen: 28. 12. 2009
Příspěvky: 23

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Asi blbá otázka, možná se to tu už zmínilo. Budou na pluginu? To téma skoro nesleduji, proto se omlouvám jestli to tu padlo.
Příspěvek Zaslal: po červen 18, 2012 18:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co nevidět by se snad mělo začít s online testování těchto fyzik. Nějakou dobu pojedou souběžně, tedy pokud budete chtít jet s auty, která doposud na pluginu nejsou, budete muset použít tyto nové fyziky. Oproti dosavadním vozům budete moci soutěžit jen v rámci turnajů s novou fyzikou a tedy s auty, které v rámci nové fyziky též budou udělané. V případě WRC 2.0 je to prozatím Focus, N4 Lancer, S1600 Citroen C2 atd. Prozatím to jsou jen "referenční" auta.

Až pokud se ukáže že o tyto turnaje je velký zájem, přidají se postupně i stávající auta v nové fyzice a pak se teprve rozhodne o případném celkovém přechodu na nové fyziky (anebo taky ne v případě malého zájmu)
Příspěvek Zaslal: po červen 18, 2012 18:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MECHURA Lukas





Založen: 28. 12. 2009
Příspěvky: 23

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já osobně se na to těším, jed s novým WRC v Německu je paráda
Příspěvek Zaslal: po červen 18, 2012 19:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem otestoval nové fyziky z posledního update a moje pocity jsou dobré, jen mám pocit, že to na asfaltu ještě dost klouže - zatáčky jdou "vytočit" líp, ale pořád mám v rychlejších zatáčkách problém s trakcí. Myslím, že větší přilnavost by nebyla na škodu. Driftovat každou zatáčku mi nepřijde jako reálné.
Stačí hrozně málo a jde to do kontrolovaného smyku, dle mě by tam měl být větší pocit z "utrhnutí" a ne jen sklouznutí, jak to je teď v poslední verzi.
Příspěvek Zaslal: út červen 19, 2012 19:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SCHWARZ Martin





Založen: 09. 09. 2005
Příspěvky: 135
Bydliště: Větřní

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdar,
testoval jsem poslední fyziky (povrchy 3, pneu 10 atd.) na Dobrné. Jde o 4,4km , kde mám z roku 2008 k dispozici mezičasy:
http://mmcr.vysledky-rally.cz/rallysport/2008/mcr/krumlov/mezicas/1.php

Ještě jsem poměřil mezičas na rok 2010 - SlavkovI a II, kde mají průměr:
106,1 km/h Fabia S2000 Valda SlavkovII
104,5 km/h P207 S2000 Kresta SlavkovII
104,2 km/h Fabia S2000 Valda
102,8 km/h P207 S2000 Kresta
102,3 km/h EvoIX Pech a Arazim SlavkovII
101,6 km/h EvoIX Kresta 2008
101,5 km/h EvoIX Pech
100,8 km/h Fiesta S2000 Tarabus
98,4 km/h P207 S2000 Peták
97,8 km/h EvoIX Adolf 2008
96,47 km/h Subaru STI Běhálek 2008
96,4 km/h P207 S2000 Peták 2008
93,07 km/h Clio R3 Sedláček 2008
93,07 km/h C2 S1600 Tlusťák 2008
90,77 km/h Fiesta S1600 Zedník 2008
92,67 km/h Punto S1600 Šlehofer 2008
92,85 km/h EvoIX Mifka 2008

A moje průměry ( a nejsem Kresta, spíš něco jako Mifka, když přimhouříme obě oči Very Happy ):
110,85 km/h Focus06
110,15 km/h DS3
110,15 km/h MiniWRC
108,20 km/h P306Maxi
105,17 km/h C2 S1600
103,00 km/h EvoIX

Trať sice není zdaleka hotová, ale profil, šířka apod. jo. Tak mi připadá C2 určitě moc rychlá a EvoIX taky. U těch WRC je dost silný FF, tak nevím. Chtělo by to taky nějakou S2000 na porovnání. Nebo jsou ještě rychlé gumy? a povrchy?

EDIT: doplnil jsem průměry Miniwrc a P306 maxi


Naposledy upravil SCHWARZ Martin dne so červen 23, 2012 20:59, celkově upraveno 2 krát

_________________
http://mato22rbr.svet-stranek.cz
Nové stránky Asfalt cupu:
https://rbr-asfalt-cup.webnode.cz/
Příspěvek Zaslal: út červen 19, 2012 21:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mato, já myslím že je to docela good. Nevím jak to máš na Dobrné, ale počítám, že tam detailně nemáš namodelovány různé místa s horším asfaltem, s prachem na cestě a různé takové "zpomalováky". Dále ... jednotlivé auta lze odlišit přesně pouze motory. Odlišit podvozky novějších a starších aut jde v RBR bez hacku velmi těžce. A ty rozdíly jsou poměrně malé oproti starým fyzikám, kde to byly desítky kmh.

Ale mockrát díky za srovnání !!!

Co se týče motorů - Walter má nyní online dyno přímo v RBR, takže ty motory je možno změřit naprosto přesně. Prozatím byl takto "vytuněn" pouze motor DS3 a ten je zase odhadnutý. Další motory se ještě upraví drobně.

Jinak ještě poznámka k Evo a C2 - ono ... na základě tohoto srovnání tomu uberem nějaké koníky a pak bude zase záplava lidí "řvát", že to nejede a že je to nuda. Takže cílem je vzít reálné dyno, podle toho udělat motor v RBR a pak to ozkoušet, zda to + - sedí a napasovat to na podmínky RBR (automat. spojka atd. atd.), aby to tak nějak sedělo.
Příspěvek Zaslal: út červen 19, 2012 21:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUCERA Stanislav





Založen: 01. 04. 2008
Příspěvky: 77
Bydliště: Doloplazy okr.Prostejov(momentalne UK)

Příspěvek Předmět: surface Odpovědět s citátem

Hosi,sorry za otr ale kde muzu vymenit tu fyziku surface,diky za odpoved
Příspěvek Zaslal: út červen 19, 2012 22:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 82, 83, 84  Další
Strana 51 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme