Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Jak je to s temi S1600 a Super 1600?????

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Petik





Založen: 12. 01. 2006
Příspěvky: 74

Příspěvek Předmět: Jak je to s temi S1600 a Super 1600????? Odpovědět s citátem

Ted jsem studoval nejake replaye z turnaje a zjistil par veci. Jezdil jsem s defaultni MG a ted prisel na to, ze oproti jinym autum je to slaboch a lenoch. Jednak jsem myslel, ze je chyba v popisu s tou 6-ti rychlostni prevodovkou, ale ona tam opravdu je. V replaji mi ji to tam koplo asi tak na sekundu na JouxPlane z nejakeho kopce, jinak jezdi maximum 5 kvalt a to i na kratkou prevodovku. Jinak treba P206 Super 1600 jezdi daleko rychleji a pouziva normalne vsech 6 stupnu (zase podle replaye). Pak mne ale zarazilo, ze prave u P206 Super 1600 to ukazuje plnici tlak turba???? Nevite nekdo jestli i primo ve hre? Pak jsem jeste studoval dostupne MG na webu a zjistil, ze je jich taky vice verzi. Nektere jsou stejne line jako defaultni, nasel jsem jedno ktere nebylo line, ale zase bylo nejak hure ovladatelne. Jake mate zkusenosti?
Příspěvek Zaslal: st březen 08, 2006 20:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LECIAN Lukas





Založen: 11. 10. 2005
Příspěvky: 260
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkus stahovat z www.rbrmcr.com tam je par dvoukolek a vsechny by mely byt povolene i tady v pluginu. Ale nejlepsi by asi bylo si pockat na nove fyziky pro tuto tridu...
Příspěvek Zaslal: st březen 08, 2006 20:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tomas Holba





Založen: 01. 04. 2005
Příspěvky: 114
Bydliště: Banska Bystrica,Slovakia

Příspěvek Předmět: Re: Jak je to s temi S1600 a Super 1600????? Odpovědět s citátem

Petik napsal:
Ted jsem studoval nejake replaye z turnaje a zjistil par veci. Jezdil jsem s defaultni MG a ted prisel na to, ze oproti jinym autum je to slaboch a lenoch. Jednak jsem myslel, ze je chyba v popisu s tou 6-ti rychlostni prevodovkou, ale ona tam opravdu je. V replaji mi ji to tam koplo asi tak na sekundu na JouxPlane z nejakeho kopce, jinak jezdi maximum 5 kvalt a to i na kratkou prevodovku. Jinak treba P206 Super 1600 jezdi daleko rychleji a pouziva normalne vsech 6 stupnu (zase podle replaye). Pak mne ale zarazilo, ze prave u P206 Super 1600 to ukazuje plnici tlak turba???? Nevite nekdo jestli i primo ve hre? Pak jsem jeste studoval dostupne MG na webu a zjistil, ze je jich taky vice verzi. Nektere jsou stejne line jako defaultni, nasel jsem jedno ktere nebylo line, ale zase bylo nejak hure ovladatelne. Jake mate zkusenosti?


Co sa tyka toho P206 Super 1600, som si isty, ze turbo nema ani ho neukazuje!Ta6 sa vyuziva pri nom dost, na asfaltkach vask hlavne pri Joux Plane, a v USA samozrejme. Pri Punte sa vsak ta 6 vyuziva asi najviac, myslim ze to radenie kvalt je tam oproti ostatnym S1600-kam skorsie!A este k tomu ma aj defaultne stredne prevody...

_________________
Imagewww.peugeotmotosk.szm.com
Příspěvek Zaslal: st březen 08, 2006 21:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
Petik





Založen: 12. 01. 2006
Příspěvky: 74

Příspěvek Předmět: Re: Jak je to s temi S1600 a Super 1600????? Odpovědět s citátem

Prave na tvojich par replaju jsem se koukal a prvni co mne zarazilo byly rychlosti. Me to jezdi vetsinou kolem 140 (defaultni MG) a tobe v tech samych usecich tak o 15-20 km vice. No a pak jsem koukal no to JouxPlane a v jednom klesani jsi tam mel 190. Tak jsem pustil svuj replay a v tom samym miste jsem zjistil, ze i MG ma 6-ku. Ale asi tak na 1-2 sekundy.
Pred poharem jsem zkousel ruzne auta a ty co mi sly tak mi pripadaly saze takove mene ovladatelne oproti tomu MG a tak jsem to zkusil s nim. Nemel jsem moc casu to testovat a tak jsem ani neprisel na to, ze je to takovy lenoch. Ted jsem jeste koukal do souboru fyzik a to MG ma nejvetsi tocak 185 Nm a ten tvuj Pazout 250 Nm. Akorat nevim, jestli se tyto hodnoty primo promitaji do vykonu motoru. Kazdopadne dobra zkusenost a budu muset trochu zapatrat. Jsem zvedavy na ty nove fyziky. Hlavne at tam je udelany dobre default setup, protoze treba ja nemam zrovna moc casu hledat nejake nastaveni. Radsi ozelim par sekund co ztratim na nekoho kdo to vyladil, nez nad tim travit stari.


Tomas Holba napsal:
Petik napsal:
Ted jsem studoval nejake replaye z turnaje a zjistil par veci. Jezdil jsem s defaultni MG a ted prisel na to, ze oproti jinym autum je to slaboch a lenoch. Jednak jsem myslel, ze je chyba v popisu s tou 6-ti rychlostni prevodovkou, ale ona tam opravdu je. V replaji mi ji to tam koplo asi tak na sekundu na JouxPlane z nejakeho kopce, jinak jezdi maximum 5 kvalt a to i na kratkou prevodovku. Jinak treba P206 Super 1600 jezdi daleko rychleji a pouziva normalne vsech 6 stupnu (zase podle replaye). Pak mne ale zarazilo, ze prave u P206 Super 1600 to ukazuje plnici tlak turba???? Nevite nekdo jestli i primo ve hre? Pak jsem jeste studoval dostupne MG na webu a zjistil, ze je jich taky vice verzi. Nektere jsou stejne line jako defaultni, nasel jsem jedno ktere nebylo line, ale zase bylo nejak hure ovladatelne. Jake mate zkusenosti?


Co sa tyka toho P206 Super 1600, som si isty, ze turbo nema ani ho neukazuje!Ta6 sa vyuziva pri nom dost, na asfaltkach vask hlavne pri Joux Plane, a v USA samozrejme. Pri Punte sa vsak ta 6 vyuziva asi najviac, myslim ze to radenie kvalt je tam oproti ostatnym S1600-kam skorsie!A este k tomu ma aj defaultne stredne prevody...
Příspěvek Zaslal: st březen 08, 2006 21:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomas Holba





Založen: 01. 04. 2005
Příspěvky: 114
Bydliště: Banska Bystrica,Slovakia

Příspěvek Předmět: Re: Jak je to s temi S1600 a Super 1600????? Odpovědět s citátem

To Joux Plane si isiel na short gears?Ja ano.Niekedy je dolezite, aj pri kolkych otackach radis, aj ked doteraz neviem, pri kolkych by sa malo optimalne, ale vacsinou to poriadne vytocim, nez tam dam vyssi kvalt(na asfalte myslene:))Co sa tyka tych setupov, ja jazdim vsetko na default, lebo tiez nemam cas na jeho optimalizaciu a testing..
Ale na 2.strane, ked ti daju jazdci co maju setup porobeny cca 5sec na 1 RZ, tak po 12RZ to mas celu minutu, takze to stoji na zamyslenie(o rbr champe s 23 RZ ani nehovorim;))Dufam, ze nove fyziky nebudu az tak diametralne odlisne, aby som si na ne nemusel mesiac zvykat;)

Petik napsal:
Prave na tvojich par replaju jsem se koukal a prvni co mne zarazilo byly rychlosti. Me to jezdi vetsinou kolem 140 (defaultni MG) a tobe v tech samych usecich tak o 15-20 km vice. No a pak jsem koukal no to JouxPlane a v jednom klesani jsi tam mel 190. Tak jsem pustil svuj replay a v tom samym miste jsem zjistil, ze i MG ma 6-ku. Ale asi tak na 1-2 sekundy.
Pred poharem jsem zkousel ruzne auta a ty co mi sly tak mi pripadaly saze takove mene ovladatelne oproti tomu MG a tak jsem to zkusil s nim. Nemel jsem moc casu to testovat a tak jsem ani neprisel na to, ze je to takovy lenoch. Ted jsem jeste koukal do souboru fyzik a to MG ma nejvetsi tocak 185 Nm a ten tvuj Pazout 250 Nm. Akorat nevim, jestli se tyto hodnoty primo promitaji do vykonu motoru. Kazdopadne dobra zkusenost a budu muset trochu zapatrat. Jsem zvedavy na ty nove fyziky. Hlavne at tam je udelany dobre default setup, protoze treba ja nemam zrovna moc casu hledat nejake nastaveni. Radsi ozelim par sekund co ztratim na nekoho kdo to vyladil, nez nad tim travit stari.


Tomas Holba napsal:
Petik napsal:
Ted jsem studoval nejake replaye z turnaje a zjistil par veci. Jezdil jsem s defaultni MG a ted prisel na to, ze oproti jinym autum je to slaboch a lenoch. Jednak jsem myslel, ze je chyba v popisu s tou 6-ti rychlostni prevodovkou, ale ona tam opravdu je. V replaji mi ji to tam koplo asi tak na sekundu na JouxPlane z nejakeho kopce, jinak jezdi maximum 5 kvalt a to i na kratkou prevodovku. Jinak treba P206 Super 1600 jezdi daleko rychleji a pouziva normalne vsech 6 stupnu (zase podle replaye). Pak mne ale zarazilo, ze prave u P206 Super 1600 to ukazuje plnici tlak turba???? Nevite nekdo jestli i primo ve hre? Pak jsem jeste studoval dostupne MG na webu a zjistil, ze je jich taky vice verzi. Nektere jsou stejne line jako defaultni, nasel jsem jedno ktere nebylo line, ale zase bylo nejak hure ovladatelne. Jake mate zkusenosti?


Co sa tyka toho P206 Super 1600, som si isty, ze turbo nema ani ho neukazuje!Ta6 sa vyuziva pri nom dost, na asfaltkach vask hlavne pri Joux Plane, a v USA samozrejme. Pri Punte sa vsak ta 6 vyuziva asi najviac, myslim ze to radenie kvalt je tam oproti ostatnym S1600-kam skorsie!A este k tomu ma aj defaultne stredne prevody...

_________________
Imagewww.peugeotmotosk.szm.com
Příspěvek Zaslal: st březen 08, 2006 23:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
Petik





Založen: 12. 01. 2006
Příspěvky: 74

Příspěvek Předmět: Nove fyziky Odpovědět s citátem

Uvidime jak to s tema fyzikama dopadne. Ja jsem jel se Super 1600 zatim jen tech 12 RZ v zivote takze jsem rad, ze se v tom zacinam orientovat. Uvidim jaky stroj zvolim na dalsi turnaj. Pak mne jeste zajima, jestli mi to prinese neco treba do WRC? Rikam si, ze bych pak mohl jezdit cistci stopu, ale je to otazka.
Příspěvek Zaslal: čt březen 09, 2006 0:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SKALA Jan





Založen: 07. 05. 2005
Příspěvky: 491
Bydliště: rue Latécoère 68 - 78143 Vélizy, Paris

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja tu starou 206ku nemam rad, delal ji nejakej lenoch, protoze karoserie to je wrc, jen nema kridlo.... a fyzika se mi taky nelibi, ale ta nova je bomba!!
Příspěvek Zaslal: pá červen 02, 2006 16:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme