Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Superally ve Sprintu MČR

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VACULIK Jaroslav





Založen: 16. 01. 2006
Příspěvky: 37
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Superally ve Sprintu MČR Odpovědět s citátem

Je pro mě nepochopitelné že funguje někde na začátku a jezdci co bourají např. ve třetí RZ soutěž dokončí s adekvátním počtem trestných minut a mě to na desáté RZ vykoplo i přes to že jsem odstoupil a soutěž jsem tím pádem nedokončil. Jsem v podstatě nováček jezdím to od ledna a chyba byla na mé straně že jsem boural, to je jasné. Ale cítím se poněkud ošizený vzhledem k tomu že jsem bez karambolu dokončil třikrát víc RZ než někteří kteří Acropolis " dokončili". Vysvětlení že chyba se stala při přenosu mezi mým PC a serverem je sice krásné jenže já to jako člověk nemohl absolutně ovlivnit !!
Příspěvek Zaslal: ne březen 12, 2006 9:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LECIAN Lukas





Založen: 11. 10. 2005
Příspěvky: 260
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Re: Superally ve Sprintu MČR Odpovědět s citátem

VACULIK Jaroslav napsal:
Je pro mě nepochopitelné že funguje někde na začátku a jezdci co bourají např. ve třetí RZ soutěž dokončí s adekvátním počtem trestných minut a mě to na desáté RZ vykoplo i přes to že jsem odstoupil a soutěž jsem tím pádem nedokončil. Jsem v podstatě nováček jezdím to od ledna a chyba byla na mé straně že jsem boural, to je jasné. Ale cítím se poněkud ošizený vzhledem k tomu že jsem bez karambolu dokončil třikrát víc RZ než někteří kteří Acropolis " dokončili". Vysvětlení že chyba se stala při přenosu mezi mým PC a serverem je sice krásné jenže já to jako člověk nemohl absolutně ovlivnit !!