Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Co vám tu chybí? Nová auta!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 287
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jelikož jezdím na RSRBR ( převážně ) tak i tam se dostali tyto fyziky ( NGP ) a řeknu jedno Smile že s R5 nikdo jezdit nebude Very Happy Sad

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út leden 13, 2015 10:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KRYGLER Jan





Založen: 26. 05. 2011
Příspěvky: 24
Bydliště: Hlučín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Z jakého důvodu, Kubo?
Příspěvek Zaslal: út leden 13, 2015 19:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ROJEK Jakub





Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 222
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsou pomalejší než S2000? Very Happy

_________________
ImageImage
Příspěvek Zaslal: út leden 13, 2015 19:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Cote 4,5km
Audi S1 2:37,7
VW Polo R WRC 2:40,9 0,7 s/km
Citroen DS 3 WRC 2:40,9
Audi Sport Quattro 2:42,0 0,95
Subaru Impreza WRC 03 2:43,2 1,2
Peugeot 206 WRC 2006 2:44,2 1,4
Peugeot 207 S2000 2012 2:44,9 1,6
Citroen DS 3 R5 2:47,3 2,1
Mitshubishi Lancer E9 R4 2:51,6 3,1
Mitshubishi Lancer E9 N4 2:52,2 3,2
Citroen C2 S1600 2:55,7 4,0
Fiat 131 Abarth 3:03,1 5,6

Maton 3,5km
Citroen DS 3 WRC 3:03,6
VW Polo R WRC 3:04,3 0,2 s/km
Subaru Impreza WRC 03 3:04,4 0,2
Peugeot 206 WRC 2006 3:05,6 0,6
Peugeot 207 S2000 3:06,0 0,7
Citroen DS 3 R5 3:06,1 0,7
Audi S1 3:07,0 1,0
Mitshubishi Lancer N4 3:10,5 2,0
Citroen C2 S1600 3:16,7 3,7

Tady moje testy s novýma fyzikama.Musím říct,že mi to připadá v některých ohledech docela podobné s Walterovýma,v něčem lepší,v nečem horší,ale každopádně na míle daleko před nýnějšíma fyzikama,které se vůbec nechytají.Jen mě tedy nesedí rychlost některých aut vůči druhým.Například nechápu,proč je pomalejší legendární 206WRC oproti Subaru WRC 03 a celkově si nemyslím,že by měly mít nové WRC tolik navrch oproti starým,které byly určitě výkonnější.Dále mi přijde přehnaná rychlost S2000,které sice až tak rychle nepůsobí,ale časy tam jsou a už vůbec to nechápu na RZ jako Maton,kde je docela dost vracáků a jede to tam rychle skoro jako wrco.Naopak R5 asi opravdu stíhat nebude.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út leden 13, 2015 20:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRYGLER Jan





Založen: 26. 05. 2011
Příspěvky: 24
Bydliště: Hlučín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Teda Reslik by mohl být z fleku testovacím jezdcem NGP Deutsche rally teamu Very Happy
Já jsem teda krátce vyzkoušel pár aut na širokém asfaltu, ať mi tak nějak padnou do ruky a vyzkouším hlavně změnu oproti současným a dají se s Waltrovýma fyzikama fakt srovnat. Rozdíl je v tom, že němečtí kolegové mají skutečně co nabízet. U nich si zkrátka musí vybrat každý.
Srovnávačku nemám, ale Reslíkovy data budou určitě reliabilní.
Jedna věc mi akorát nejde na rozum. Proč dělají er pětky z vozů RRC. RRCčka normálně jezdí, dokonce bych řekl, že z výběru S2000/R5/RRC jsou v reálu nejrychlejší, takže mě trochu mrzí, že zatím není srovnání S2000 a RRC.
Celkově jsem ale moc rád, že se něco takového vyvíjí. Jezdit po Pikes Peaku s 997 GT3 je věc labužníků! Cool
Příspěvek Zaslal: út leden 13, 2015 21:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 287
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honzo R5 z RRC jen modelově ( protože nejsou doposud modely R5) já zkoušel Soricu ( i když ji tolik neznám ) tak s Fábií S2000 8:31 a s Fiestou R5 8:35 , řekl bych že čím víc technická trat je tím víc R5 ztratí ( zkoušel jsem jen R5 od Fiesty) , a Reslík má pravdu .. ač to nevypadá tak s2000 jede opravdu lépe než R5 dokonce bych řekl že do kopce se mi zdá že lépe táhne S2000 , zkoušel jsem Semetín 2010 tuším .. čas ted z hlavy nevím ale vím že s Fiestou S2000 jsem měl stejný čas jako s Fiestou R5 jenže s S2000 jsem byl ještě mimo trat v hodinách Very Happy tk že bych R5 pěkně naprášil Very Happy

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st leden 14, 2015 8:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HANAK Tomas





Založen: 10. 10. 2011
Příspěvky: 7
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já když jsem zkoušel ty NGP fyziky abych zjistil jaký je tam rozdíl o proti stávajícím a přijdou mi že ty R5 nejsou moc živé, těžko se snima zatáčí, ale zkusím je ještě na některých tratích, třeba překvapí. Zkoušel jsem je aj na Haugenau a tam je to na ně moc technické a jsou tam celkem pomalé.
Příspěvek Zaslal: st leden 14, 2015 9:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 287
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem dneska krátký test na Bissane II
Ford fiesta WRC 4:09
Skoda Fabia Evo2 S2000 4:15
Ford Fiesta S2000 4:16
Ford Fiesta R5 4:17

Zdá se mi to nebo ten rozdíl mezi WRC a S2000 není takovej kort na takovéto rz ? Smile a tady se jen upevňuje že by tu R5 měla kralovat ale není tomu , taky jsem si všiml že fábie s2 sedí o dost víc než fiesta s2 která se tk nějak klouže ... no a fiesta wrc. .. ta se taky klouže a hlavně je strašně nedotáčivá ( možná mám špatný setup ) ale na to + - samém je třeba fábka o dost dotáčivější nebo r5 ... jen fiesta wrc taková nedotáčivá a klouže se jako fiesta s2 ale ta aspon za táčí jen se klouže a víc lítá prdel jako u fiesty wrc takové menší mé postřehy

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne leden 18, 2015 11:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Kubo,zkus to schválně ještě na mokru.Mám trošku obavu,aby na mokru nebyla S2000 ještě rychlejší nebo skoro,jako WRC.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne leden 18, 2015 13:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 287
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Fiesta WRC 4:38
Fábie S2000 4:38
Fiesta R5 4:39

K Fiestě WRC ... s ní někam zatočit bez ručky... skoro nemožné ... masakr ... největší problém mi dělá ten úhel zatáčení jen 244 tuším ? jako u Waltera ... a pro mě to moc nevyhovuje páč to o dost později reaguje na zatáčení než naše fyzika ... je fajn takové fyziky ... ale nevím nevím Smile časově ... zas ty pomalejší s WRCama budou řvát že rychlejší jezdec s S2000 je spráská a ták ... což za mokra nebude úplně problém a za sucha ?? zrovna na biss které je dokopce a samej vracák a rozdíl cca5s na suchu nevím nevím .. hodně se to podobá Walterových bych řekl ( s nima jsem toho moc nenajel tk že nemůžu říct ) spíš usuzuju podle toho jak se to auto chová a podle hodnot jk se co nastavuje Smile , ještě tuším že nejsou RRC fyziky ? nebo aspon ztm u RSRBR nejsou .. také nevím jestli třeba nemají vlastní gumy tedy že by to jinak drželo a jen fyziku aut dali .. to také nevím jestli to není nějak změněno .. ale nedotáčivé to je fest navíc i na šotolině se mi to více chová přední náprava ... nevím Honza (Reslík) by asi řekl víc jestli má více najeto ... jednou jsem zkoušel Porsche GT3 a musím říct že i v rychlejší pasáži se to dokáže utrhnout masakr Very Happy měl jsem co dělat abych Cote s tím vůbec projel

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne leden 18, 2015 15:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No,jezdil jsem jen na těch dvou rztácha.Mokro jsem ani nezkoušel,ale toho,že budou S2000 na mokru vyrovnanější,tak toho jsem se obával.Naschvál jsem porovnával několik asfaltových závodů,kdy jel Ogier s Fabii S2000 a tedy většinou se od špičky pohyboval tak 1,5s/km ,takže v rbr,ty rozdíly rozhodně neodpovídají.Co se týče toho rejdu 244,tak ten je ted asi úplně nějak jinak dělaný,takže auto je spíš nedotáčivější skrz měnší přilnavost,kterou tipuji.Ale to je jen dobře,pač v plugin fyzikách se ty úzké auta díky obrovsky nereálně velké přilnavosti převracejí.Cesta je určitě dobrá,ale ty rozestupy mi opravdu nesedí.Stejně jako nevěřím tomu,že staré wrca by měla být pomalejší než nová.Jízda mě s nima celkově velice baví,ale abych se pojížděl ve wrcu s s2000,považuu opravdu za hlouposta chtělo by to dotáhnout.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne leden 18, 2015 16:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 287
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jj ten rejd jsem nemyslel s přilnavostí ale s tím že auto pomaleji reaguje ... to jsem měl namysli Smile , a ano přilnavost je menší ale myslím že v těch rychlích částech té přilnavosti opravdu chybí když vidím některá videa jak s WRCem letí nebo tedkon Kubicovo testování na monte kde to auto zatočí a ták ... tohle mě prostě takhle neudělá Very Happy a ano největší problém je to že S2000 je rychlejší a ještě rychlejší než R5 a WRC zas bud pomalé Very Happy nebo S2000 mo rychlá Very Happy

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne leden 18, 2015 17:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nevím,mě nepřišlo,že by pomaleji reagovalo.A co se těch rychlích pasáží týče,mě zase přijde,že ty pluginovské fyziky jsou jak z jiného světa a je to vesměs o zvykua cosi určitě půjde udělat setem.Opravdu největší problém vidím v rozstřídění té rychlosti.Opravdu bych řekl,že by člověk měl pro boj o absolutní vítězství volit jasně to nejlepší a wrco by měla být radost a mělo by to být vidět na čase.Ono pocitově to opravdu jede víc jak ta S2000,ale čas tam pak není,pač to wrco jako by víc klouže.Pluginovské fyziky to dělali tak,že wrca mají větší koeficient přilnavosti a myslím,že je to tak dobře,pač v rbr mi vždycky přišlo,že čím výkonnější auto,tím hůře zatáčelo.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne leden 18, 2015 17:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HOFFMANN Jakub





Založen: 19. 04. 2008
Příspěvky: 287
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JJ to je pravda a tady je to i vidět Smile WRC prostě kloužou a je problém s nima jet čistě ( tedy nejrychleji ) ale vemeš fábku a s tou jedeš krásně čistě a není problém i časově Smile WRCo pocitově vypadá strašně rychlé .. než přijedeš do cíle a mrkneš na čas .. R5 taky občas vypadá pocitově že je jinde než s2000 ale stejně ji s2000 napráská ... já třeba tu menší reagování poznal na šotolině na asfaltu tolik né .. ale na šotolině škubnu a nic ... jak tomu bývalo dřív ale to reagování pomalejší bylo už u Walterových a to dělá menší rejd v nastavení ... mám to vyzkoušené u RSRBR čím víc jsi dal rejd tím rychleji to reagovalo Smile ale v tomhle nezbývá než se tomu podat no Smile jen nevím jak to nastavit když diff oba max 250 a stejně at uberu předek nebo přidám tk pořád je to nedotáčivé a strašně tomu ulítává prdel

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne leden 18, 2015 17:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
GVRC-Lamda





Založen: 19. 08. 2008
Příspěvky: 49

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

for right change setup value, please read the documentation (in to plugin folder)

please dont judge after testing a hour, it need much more time to chenge the feeling from gocart physic to NGP. You need to steer sensitive, so steering angle 250 is to low (i prefer 640 and more)

The result between classes will totaly different, because the effect of own driving style is much bigger than the "gocart" old physic. NGP must drive more with car inertia and more carefull (avoid slippage tyres).

there is no technical reason why Fiesta WRC should same fast as Fiesta S2000, because engine is more powerfull and the WRC get a downforce benefit.
Příspěvek Zaslal: po leden 19, 2015 9:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Další
Strana 10 z 24

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme