Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

8. Blue Devil Rally - 9.-15.2.2014
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

U mě se zase poslední dobou začíná vytrácet chuť ze závodění.Připadá mi,že se většina pořadatelů snaží poskládat trať,kde bude pokud možno co nejvíce záludností a za každou cenu se snaží závod nějak pořádně opepřit.Viz tma ted na Blue Devil.Už před závodem,když jsem viděl v jednom testu tu tmu,napadlo mě slovo ruská ruleta.To tohle opravdu někoho baví,jezdit jakoby v autě za několik milionu,v závodním tempu a nemoct si rozsvítit ani dálkové světla?O tom,že existuje světelná rampa nemluvě.Pochopil bych ještě,kdyby byla mlha,ale ve tmě jet na potkávačky?Dále je ted trendem dělat soutěž z pokud co možná nejvíce RZ.Teď při Blue Devil dokonce v první etapě z 12RZ hned 12 tratí,z toho RZty jako Foron,kde rozpis je vcelku těžce čitelný,když pravá tří je pokaždé jiná.Lidi co nemají čas u toho sedět deně a drtit,pak jen těžko můžou dojet do cíle.Takže ač jinak vše okolo Blue Devil šlape,z tratě,tmy a celkového seskládání RZ jsem zklamaný a jen doufám,že ještě někdy se v TR pojede soutěž,kde budou normální přirozené podmínky(v případě tmy si budu moct normálně rozsvítit),pojede se bez nedodělaných tratí plných bugů a různých záludností uměle vložených někde pokud možno co nejblíže k ideální stopě(např. kameny na Hulamaki,Jirkovičkách,pořadatel fotící pomalu na trati za skokem na Karlstadu,tabulky mezičasů na Foronech,atd...Tak snad někdy.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt únor 13, 2014 19:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
UHLIR Vojtech





Založen: 27. 09. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Chrudim

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

SUDICKY Mira napsal:
...nové RZty jsou fajn a je to oživení, které plugin potřeboval. Prosím ale příště o zvážení přidání RZ typu FORON,Karlstadd, případně Wisla, Karowa, nebo nějaké slalomy a Castrezatta do podniků TR, neb jsou to nedodělky, co mi berou chuť do ježdění na dalších pár dní ...

RESL Jan napsal:
U mě se zase poslední dobou začíná vytrácet chuť ze závodění.Připadá mi,že se většina pořadatelů snaží poskládat trať,kde bude pokud možno co nejvíce záludností a za každou cenu se snaží závod nějak pořádně opepřit.Viz tma ted na Blue Devil.Už před závodem,když jsem viděl v jednom testu tu tmu,napadlo mě slovo ruská ruleta.To tohle opravdu někoho baví,jezdit jakoby v autě za několik milionu,v závodním tempu a nemoct si rozsvítit ani dálkové světla?O tom,že existuje světelná rampa nemluvě.Pochopil bych ještě,kdyby byla mlha,ale ve tmě jet na potkávačky?Dále je ted trendem dělat soutěž z pokud co možná nejvíce RZ.Teď při Blue Devil dokonce v první etapě z 12RZ hned 12 tratí,z toho RZty jako Foron,kde rozpis je vcelku těžce čitelný,když pravá tří je pokaždé jiná.Lidi co nemají čas u toho sedět deně a drtit,pak jen těžko můžou dojet do cíle.Takže ač jinak vše okolo Blue Devil šlape,z tratě,tmy a celkového seskládání RZ jsem zklamaný a jen doufám,že ještě někdy se v TR pojede soutěž,kde budou normální přirozené podmínky(v případě tmy si budu moct normálně rozsvítit),pojede se bez nedodělaných tratí plných bugů a různých záludností uměle vložených někde pokud možno co nejblíže k ideální stopě(např. kameny na Hulamaki,Jirkovičkách,pořadatel fotící pomalu na trati za skokem na Karlstadu,tabulky mezičasů na Foronech,atd...Tak snad někdy.


Asi tak. Ze zvědavosti jsem si pročítal komentáře z průběhu první etapy, určitě bych nebyl sám, kdo by se pod tohle podepsal. Proti novým tratím jako takovým nic nemám, přibylo jich hodně, ale ne všechny jsou bez chyb a na takové úrovni, že bych je použil pro podnik Team Rally.
Navíc mám pocit, že se poslední dobou množí kritičtější komentáře k zařazení jednotlivých erzet nebo ke skladbě soutěže jako takové. Není to jen případ Blue Devil, my jsme sami taky museli skládat 100% sněhovou rally, ještě jsme tenkrát neměli ty nové erzety, tak to byla trochu nuda, to uznávám, ale aspoň bez bugů. Když uklouznu a dostanu se mimo trať, radši bych rovnou trefil strom, než abych se při návratu na cestu zastavil o neviditelnou bariéru, trs trávy, plastovej patník nebo dokonce propadl dírou v textuře do pryč. Koho by to nena**alo...

Zkrátka a dobře, když už autor zveřejní trať, která není úplně vychytaná a kvalitní, máme tady lidi, kteří:
1) zváží, jestli zařadí trať na plugin (Václav)
2) zváží, jestli zařadí trať do svého závodu Team Rally (manažer a ostatní, co se podílí na pořádání)
3) zváží, jestli taková skladba závodu a nastavené podmínky jsou OK pro Team Rally, která má určitou úroveň (vedení TR - viz pravidla, bod 5.7)

Rád bych, aby všechna ta kritika, co jsem v komentářích viděl, posloužila jako zpětná vazba pro všechny, kdo mají s nasazováním erzet co do činění. Smile A nikdo přece nechce, aby se případné problémy s nějakou tratí opakovaly i v příštím závodě/ročníku/whatever. Například, jestli si to dobře pamatuju, slavná story s poškozením tlumiče na startu Hrádku vedla po neúnavném boji JaPana a dalších aspoň k tomu, že se tahle zkouška dávala až jako poslední v sekci.
A tak radši dopředu slibuju, že se v Kizz-me Rally neobjeví problémové erzety, jako zrovna Foron. Wink


Naposledy upravil UHLIR Vojtech dne pá únor 14, 2014 12:49, celkově upraveno 1 krát

_________________
Kizz-me WRT
Příspěvek Zaslal: čt únor 13, 2014 23:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

problém byl hlavně v tom, že tam byl Foron hned 4krát, ale znovu opakuji, že na texturách od Blue Devil jsem si fakticky užil jako už dlouho ne včetně počtení, fotek, počasí, ta tma se naopak moc líbila, parádní podnik, jen nešťastně volené tratě a víckrát. Vždycky se najde někdo proti, ale mě se to líbilo.
Brečím tady jen kvůli tomu, že TR je pro mě čím dál víc pruda místo radosti. Prostě když vypadnu vlastní chybou, tak to chlapsky přijmu, ale když vypadnu ne vlastní vinou a poněkolikáté, tak šedivím. Jezdím TR 4 roky a pořád je to stejný.
Já chci závodit a ne hotlaperovat. Možná to neumím tak dobře jako jiní, ale věřte mi, že abych zajížděl ty pro mě hezký konkurenceschopný časy, tak u toho trávím tak 600-1000km týdně, to je tak 10 hodin hraní. A protože už nemám tolik času, co dřív, patří do toho treninku už v podstatě jenom TR, RBRSC a Škodacup, občas si zajedu Classiccup a tím to hasne...takže jezdím pořád jiným autem a o nějakém hotlaperování nemůže být řeč. Myslím, že všichni kluci TOP 10 u toho tráví podobný čas jako já, to je 10 h týdně ... a v ostrém závodě chceme jet co nejlíp a prát se o vteřiny a připravit se o vítězství vlastní vinou a ne zapřičiněním nadpřirozených RBR sil ...

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: pá únor 14, 2014 1:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
VOJTECHOVSKY Radek





Založen: 24. 08. 2009
Příspěvky: 21

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Abych pravdu řekl, nevím úplně, jak začít, ale když už se zde diskutuje, přidám také svůj názor. Část toho se vztahuje i k předchozí IF Rally.

1) Nové tratě jsou super věc, která mi před sezonou trochu zvětšila chuť do dalšího ježdění. Konkrétně Foron na sněhu mě hodně baví, bohužel zažil jsem něco podobného jako Mira Sudický. V první etapě na prvním průjezdu Foronu se mi cedulka označující druhý mezičas vzpříčila pod autem a vyhodila ho z trati, kde je bohužel rokle a šel jsem snad 5x přes boudu. Auto na šrot, dvě sekce trápení a nakonec stejně odstoupení stále v přímém důsledku prvotního poškození.

2) Nejsem žádnej rychlík, takže mě to ovlivňuje méně, než jiné, navíc jedu na původní anglický rozpis, ale i tak vnímám, že na spoustě nových tratí rozpis příliš nesedí, resp. stejné označení je použité pro diametrálně odlišné zatáčky. Tím nechce kritizovat tvůrce tratí, to ani v nejmenším, respekt k jejich práci, ale ten rozpis by bylo třeba doladit.

3) Teďko k TR jako takové, čímž bych se připojil k tomu, co psal Honza Resl a narazím na předchozí IF Rally. Při diskusích o pravidlech SupeRally tady zazněl argument, že v reálu se v poslední etapě také SR nedopočítává. Tak když teda si budeme "hrát" na realitu, tak jak moc reálné je, že se mezi asfaltové RZ naprosto nesouvisle vloží šotolinová sekce? Ano, vše bylo pod sněhem, přesto je ale charakter zcela odlišný, jiné nastavení, zcela jiný přístup k jízdě.
Příspěvek Zaslal: pá únor 14, 2014 12:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MORAVEK Jan





Založen: 03. 12. 2007
Příspěvky: 170
Bydliště: Třebíč / Nymburk

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Na http://tr-info.blog.cz/ je k přečtení ohlédnutí za 1. etapou. Sepsal ho pro vás domácí Faustýn.

_________________
Image
NEXUS Racing a nikdy jinak!
Příspěvek Zaslal: pá únor 14, 2014 16:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, mně se do komentáře nevešlo, že děkuji BD za pěkné textury a dobrou rally...ale ty nové rz, přijde mi že všichni se snaží nacpat jich co nejvíc a to taky není dobře Wink
Příspěvek Zaslal: pá únor 14, 2014 23:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A tak hlavně že nám to vždycky vysvětlí nějaká nula... Já tu ceduli párkrát nabral, ale asi sem měl štěstí a nikam mr to nekoplo. Spíš mě zaráží to, že tráva drží lépe než asfalt, že v tunelu sněží, ale sníh zde neni, že rozpis je jen na okrasu, že svodidla mají zajímavou kolizi atd.

A teď pro pana Fau, který psal report po 1. etapě. Ano stěžuju si na trať, která mi jedním strejchnutim zadním naraznikem rozdrbala náboje, tlumiče a jejich upevnění tak, že se s autem potom pomalu nedalo jet. Navíc ten feeling z té RZ nemám vůbec dobrý a šlo o sebemrskačství tu RZ projíždět, byť se mi podařilo zajet rychlý čas...

A teď si sami řekněte, jaký ste z průjezdu tou RZ měli pocit... Stejně skvělý jako třeba z Semetina? Já teda určitě ne...

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 7:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Míra Sudický: No tak to klobouk dolu před Tebou,10h týdně,to je dle mě slušná hotlapeřina,ať střídáš auta nebo ne,to naopak dle mě vůbec není na škodu.Ale vůbec to nemyslím ve zlém.Chceš jet špičku,tak se snaž a když ty možnosti a energii máš,proč toho nevyužít.Potom ale taky předpokládám,že Foron nejedeš poprvé až dva dny před startem TR jako já a tak ti chyby v rozpise už asi tolik vadit nebudou.Případně máš ještě rozpis upravený.
Já zase už nějakou dobu jezdím vesměs jen TR,už asi 3 sezóny věnuju tréninku tak 1-2h na etapu,až na vyjímky,jako třeba pro Iridium klíčová loňská Nexus Rally,kde jsem byl ještě o něco poctivější.A teď se dostanu k tomu,co mě začíná poslední dobou docela štvát.Zatím mi ty 2-3h na závod bohatě stačily k tomu,abych se byl schopný většinou dostat bezpečně a v rozumném tempu až do cíle.Jenže teď na Blue Devil,si musím jen na 1.etapu projet hned 12RZ,z toho tam jsou tratě plné záludných nástrah a tratě,které jsem ještě ani nejel.Takže si jdu projet Foron,který se pro jistotu jede v první etapě i obráceně a je mi jasné,že abych to tady vůbec projel,nebude stačit jeden průjezd,ale kvůli nepoužitelnému rozpisu,zapamatování,kde že jsou ty mezičasové betonové tabulky alespoň průjezdů 10.A to stejné i obráceně.Začínám být mírně rozmrzelý.OK,jdu dál,finské stačí si projet jednou,ty znám,navíc se některé jely i v IF a Iridium rally.Škoda,že ne všechny.V jednom testu totiž zjišťuju,že mi na Mustaselce nesvítí světla a já pojedu téměř poslepu.To už jsem zpruzený víc a už se mi do závodu popravdě vůbec nechce(snad poprvé v historii TR bych nejradši vynechal).Ano,byla by tady varianta,nalítat tratě do zblbnutí,ale nato mě bohužel chybí energie,chuť a ani logika,proč mám jet s vypnutými světly mi nepomáhá.Mustaselku ale ještě zkusím a asi v pátém průjezdu jedu Rztu za 5:08,ale je to hodně o náhodě.Tak jdu zkusit ještě Sikakamu,kde mě žárovky svítí snad ještě o něco hůř a já asi po půlce trati rezignuju a testování balím.Toto opravdu nedávám-poslední tři RZty bez světel nechám na náhodě.Odhadem tak po 3-5h testování jsem úplně zdeptaný a říkám si,tolik času u toho a nakonec bude stejně rozhodovat náhoda,neměl jsem testovat radši vůbec.
Shrnu to.Přijde mi,že se z TR už stává až moc hardcore zábava,kde ten,kdo nemá čas,chuť, sedět u toho pomalu denně,nemá moc šancí na úspěch.To sice vcelku dává logiku,že bez práce nejsou koláče,ale zatím to docela i šlo a bylo to dle mě v mezích.Nalítávat ale na takovouto maratónskou etapu plnou zpestření už příště opravdu nehodlám,to to nechám na náhodě rovnou.
A ještě upřesním tu tmu,která se mi taky líbila jako většině,ale bez světel jsem si tu jízdu narozdíl od ostatních neužíval a to ani loni,kdy jsem měl nefunkční světla taky.Doufám tedy,že při třetím ročníku budu mít světla konečně funkční,jako třeba tady. http://www.youtube.com/watch?v=W_46m_4PRKc http://www.youtube.com/watch?v=lH_QBmr-slw A mimochodem za tmy by časy měly být zhruba stejné,jako za světla,což když srovnám s předešlými závody,tak např. na Sikakamě jeli lidi i o 20-30s pomaleji než normálně jezdí,což jsou zhruba 3s/km.
Takže se omlouvám za svůj dlouhý příspěvek,který možná vyzní jako prudění,což bych ale opravdu nechtěl.Jen se mi prostě tento závod vzdálil až moc (časovou náročností),ale stačilo třeba místo 12 různých RZ do jedné etapy to udělat z 6 a až druhou etapu z otočenek,povolit alespoň dálkové světla a byl bych spokojený a chrochtal bych si jako většina ostatních taky.
A abych jen nekritizoval,zastanu se zase za použití Mlýnků a Pekla.Bohužel v RBR prostě klasické zimní tratě chybí a poskládat TR závod ze čtyř úseků by taky asi nebylo úplně ono.Nakonec i v těch reálných závodech se v rámci závodu jely občas hodně různorodé RZ. Např. tuším Kypr v IRC rok 2011,kde se jelo i na asfaltu a šotolině a i charakter třeba šotolin byl hodně odlišný,kdy se střídaly RZty rychlé ve volné krajině a RZty pomalé.No a i vysoký šoto podvozek může dávat na zasněžených asfaltech logiku,viz. Ášín na Šumavě 2003.Určitě bych ale zvážil zařazení Karlstadu 2,který je jakýsi vadný a i o Foronu bych hodně přemýšlel.
Jinak ale vše až na skladbu pro mě za 1.
Tak a mám vypsanou klávesnici na několik sezón dopředu Smile .

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 10:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Asi by bylo dobré přibrzdit zbytečné debaty. Snow Mod jako takový, je naprosto zbytečné řešit. Je to jediný rozumný způsob s jízdou na sněhu.

Spíš je otázkou, jestli řešit nějak "regulaci" použití nových RZ v závodech TR. Názory na toto se různí a nikdy nelze vyhovět všem. Každopádně se touto otázkou hodlám zabývat a případně se pokusím vymyslet nějaká nová pravidla pro skladbu podniků.

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 17:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ADAM,ale ono se jezdí v reálu v rally stejně rychle ve tmě jako za světla,tak si furt nemel tu svou a mrkni se napřed do výsledků.Třeba si najdi rally Hustopeče 2010 a spoustu jiných závodů,kde to jasně uvidíš.Ale to ty ne,ty si furt budeš plácat to svoje.O track settings vím,i když i nato se dá nastavit kontrola,která ale na BD tuším nebyla.U nikoho jsem ale rychlejší a ani stejně rychlé časy,než normálně jezdí nezaznamenal.
Ty výsledky najdeš třeba tady. http://www.ewrc-results.com/ Víc ti napovídat nebudu.
Na tvoji těžkou otázku: Viděl jsem to třeba ted ve Švíédsku u Prokopa,několikrát u Kubici,atd.,že tě bariéra vtáhne.A samozřejmě když vjeděš do sněhové bariéry,musíš počítat s tím,že tam taky může být díra,kámen,stejně jako když potom sníh odtaje,tak ten kameň tam Tomas pořád zůstane.Mohl by vyprávět opět teď ve Švédsku Hanninen s Neuvillem,jak se auto poškodí,ani nemrkneš.Ale ano,snow mod hodně poškozuje auto,přesto se mi v posledních třech soutěžích na finských tratích a se snow modem podařilo vždy projet tak,aniž bych jakkoliv poškodil podvozek.Toš tak Tomas.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 17:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
UHLIR Vojtech





Založen: 27. 09. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Chrudim

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Michal: Snow mod se jezdí už od nepaměti a na IF Rally se taky podle mě osvědčilo i to nové spojení s fyzikou snowfrance. Ve spojení s původními finskými erzetami není co řešit, jen na Karlstadu se ty závěje chovají, no... problematicky. Confused Předpokládám, že je to otázka samotné tratě.
Právě proto jsem rád, že se budou naše připomínky k tratím a skladbě řešit. Díky a snad se podaří vymyslet něco přijatelného. Wink

Mimochodem, ještě k tomu Foronu, i kdybych znal všechny bugy nazpaměť a měl celou trať milionkrát nalítanou tam i zpět třeba ve světovym rekordu, je tu ještě jedna věc. Nikdy nebudu mít ten správnej pocit z jízdy, super zážitek a adrenalin, jako mám na "ďaleko, ďaleko najhorší rz v RBR" Semetíně a dalších tratích. Vím, je to subjektivní, ale vsadím se, že spousta dalších, a taky i daleko kvalitnějších pilotů než jsem já, např. Tumba nebo Mára, to mají podobně. Cool
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 19:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Naprosto s Tebou souhlasím, Foron je sice krásná členitá RZ a i jsem psal ze začátku, že se mi moc líbí, než jsem se chytl v pár bugech a pochopil, že tuto RZ mít rád nebudu a na ten můj replay se může kdokoliv podívat a přes peacenoteplugin si to zpomalit a rozfázovat po krocích, při tom mít otevřenou tabulku s poškozením a uvidí, jak nereálně se choval praporek na tyčce, co mi naboural auto a poslal mě do salt. Takže tuhle RZtu jsem si fakt projel v shakeu jenom třikrát, abych aspoň dojel do cíle a pak hned naostro. Nemám ji rád a díky, Michale, že nám nasloucháš. Můj názor je ten, že kdyby tam byla pro oživení jednou, tak by to bohatě stačilo, ale čtyřikrát je na tohohle smrťáka fakt moc, to dal málokdo Smile a přístě to zas třeba dám já a hodně lidí, co to teď dali to nedaj a budou nadávat na špatnou fyziku Smile

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 20:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Přesně jak píše Vojta, ten feeling z trati je úplně někde jinde oproti Sumburku, Semetinu a jiným top tratim... Jezdíme to proto abysme se bavili a ne trpěli něco, co nám je proti srsti už na startu...

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 21:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KOVARICEK Miroslav





Založen: 29. 05. 2008
Příspěvky: 142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nedá mi to a taky zareaguju. Mě osobně SM nevadí, ale je fakt, že na Karlstadu II se to chová jinak než na zbytku a dokonce i jinak než na Kalstadu 1! Takže tam bude chyba a rozhodně to není názor jednoho jezdce.

Co se týká Foronu, tak mě osobně k srdci nepřirostl a narozdíl od ostatních jsem naštěstí žádný bug na trati nepotkal. Ale je fakt, jak psal tuším Renda Dohnal, že do jednoho vracáku brzdí brzy a jen tak tak dobrzdí a do druhého brzdí stejně a zabrzdí to na místě a pak musí ještě popojed.
Ok netvrdím, že to musí být všude stejné (i v reálu o kterém se tu často a rádo mluví se může trať měnit ze zatáčky do zatáčky), ale proč pokud jsou známé bugy (doteď se o nich nevědělo?) nepočkat zda autor neudělá opravu? Navíc jak už jsem psal i v komentech, tak Foron mi svým charakterem a absencí bariér k SM moc nejde. Spíše bych jej volil k SF.

Nicméně chápu kluky z Blue Devil, že v současné chvíli těch sněhových na výběr moc není. Myslím, že je zbytečné polemizovat zda měli dát víc klasických fiských rz, nebo vynechat Foron... . Rozhodli se využít toho co v danou chvíli bylo a poskládali i pro mě hodně těžký podnik. Ale v dané chvíli to bylo jejich právo stavitele trati a my ostatní to musíme respektovat!

A proto se ještě jednou ptám bylo před startem známo, že ta trať obsahuje bugy? Věděli to kluci z BD? Myslím, že ne, protože jinak by autor mohl zareagovat a kluci z BD by tuto trať jistě nezařadili.

Co se týká Tomáša ADAMA, tak tam jen zbývá dodat, že každý má na věc jiný názor a je potřeba ho respektovat! To že Tom není ochotný akceptovat názor jiných na SM je zbytečné dále komentovat. Stejně tak jeho názor na Semetín.
Apropó Semetín. Pro mě je to krásná a obtížná rz, z které mám vždy respekt, ale je to asi nejkrásnější rz zde na pluginu. A zase stejně jako u Foronu jsem zatím neměl problém z bugem. Je tam nějaký? Pokud ano, tak nám Tome ukaž kde a jaký a já věřím, že Vašek Šourek to opraví! Stejně jako opravil bugy na Příbramských rz.

Prosím ostatní aby už zbytečně nereagovali na (i podle mě nesmyslné) Tomovo zhazování celého SM a abychom se vyjadřovali opravdu jen k problémům tratí. Pokud trati obsahují bugy mělo by se to řešit a pokud možno přímo s autory tratí. A do vyřešení problému nejlépe tyto rz v TR omezit, nebo vyloučit.

_________________
Image
Kovařa
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 21:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím že to už pomalu stačilo. Měl jsem snahu tuto debatu přibrzdit a nepovedlo se. Tomas ADAM je evidentně mimo mísu a bude lepší na to nereagovat. Je to zbytečné.
Tímto bych prosím uzavřel debatu o skladbě Blue Devil rally o SM.
Děkuji za respektování. Brzy to promažu.

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: so únor 15, 2014 22:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme