Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Nové fyziky N4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak jsem napsal, ja jsem nehlasoval a tudiz nemam pravo na to nadavat. Jenom jsem podotknul, ze ty fyziky co jsou ted nebyly odhlasovany dobre, tot vse.

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 12:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Wally napsal:
No comment, už mě fakt serete.
Nejdřív si to odhlasujete, za 2 měsíce přišla jedna přípomínka a teď se zjistí milion problémů. Je mi z některých lidí tady smutno Confused


Mimochodem hlasování čechů: 14:37:6
z toho 47 lidí (82%) jezdí MČR


me ta fyzika prijde po tom co jsem si pohral s nastavenim fajn. v real EVO jsem nesedel, takze nemuzu porovnat.
uz se tesim na sprint

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 13:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

skorpion: Co treba geometrie podvozku, tlumice a pruziny, pomocne pruziny? Zmenit pomer brzdnych sil predek - zadek. Vsechno ma nezanedbatelny vliv...

Mike Olson: Vzdyt EVO VIII muze mit petikvalt, akorat teda MR ma pokud vim 6 kvalt, to jo...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 14:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
skorpion: Co treba geometrie podvozku, tlumice a pruziny, pomocne pruziny? Zmenit pomer brzdnych sil predek - zadek. Vsechno ma nezanedbatelny vliv...

Mike Olson: Vzdyt EVO VIII muze mit petikvalt, akorat teda MR ma pokud vim 6 kvalt, to jo...


to sice může ale mr je mr a homologace šestikvaltu je jasná
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 15:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
skorpion: Co treba geometrie podvozku, tlumice a pruziny, pomocne pruziny? Zmenit pomer brzdnych sil predek - zadek. Vsechno ma nezanedbatelny vliv...

Mike Olson: Vzdyt EVO VIII muze mit petikvalt, akorat teda MR ma pokud vim 6 kvalt, to jo...


myslim, ze muzes zmenit svuj styl jizdy, ale auto tomu puvodnimu stylu neprizpusobis... podvozek na to pretaceni nema moc vliv. Brzdy sem dal silnejsi na predek, ale vic uz to snad nejde a stejne se to ve vysokych rychlostech pretaci Sad ale me je to zatim jedno. ja s N nejezdim... jenom to konstatuju... Proste at budes delat cokoliv, tak to auto se bude pretacet porad stejne. Pritom by to resilo 100Nm vic na predek

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 15:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Skorpion: Jo, ty diferaky delaji hodne, ale vcera u Vrati jsem si nazorne otestoval, jak obrovsky rozdil v chovani auta i v pretaceni delaji ty malickosti, ja to z klavesnice vnimam trochu jinak. Vcera jsem to ale jezdil na volantu a default podvozek versus poladene pruziny a pomocne pruziny + tlumice byly o necem zcela jinem...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 16:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mike: Ono by mozna stacilo vyhodit to oznaceni MR, protoze osmicek s petikvaltem u nas par jezdi, treba namatkou Cervenka...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 16:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HARAZIM Jan





Založen: 21. 03. 2006
Příspěvky: 400
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Už se někomu stalo, že vám zničeho nic odešla převodovka (spolujezdec zahlásí, že je poškozená a většinou zanedlouho se kvalty jednoduše seknou atd...) na šotolině?? Na asfaltu se to stává prakticky běžně (téměř v každé RZ), jenomže co je horší, že se tento bug začal objevovat i na šotolině! zajímavý ovšem je, že jedu vypnutý poškození a nikam jsem to během jízdy nenapral, přesto už i po 200m se objeví tato chyba...Začíná mě to už vážně pěkně vytáčet! Rolling Eyes Ví si s tim někdo rady? Neexistuje něco jak tento bug "obejít", něco jako s tím těsněním?

_________________
Image
Image
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 16:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

HARAZIM Jan napsal:
Už se někomu stalo, že vám zničeho nic odešla převodovka (spolujezdec zahlásí, že je poškozená a většinou zanedlouho se kvalty jednoduše seknou atd...) na šotolině?? Na asfaltu se to stává prakticky běžně (téměř v každé RZ), jenomže co je horší, že se tento bug začal objevovat i na šotolině! zajímavý ovšem je, že jedu vypnutý poškození a nikam jsem to během jízdy nenapral, přesto už i po 200m se objeví tato chyba...Začíná mě to už vážně pěkně vytáčet! Rolling Eyes Ví si s tim někdo rady? Neexistuje něco jak tento bug "obejít", něco jako s tím těsněním?

ja jezdim s automatem a nikdy jsem s tim problem nemel

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 16:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VITA Tomas





Založen: 30. 04. 2005
Příspěvky: 456
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

HARAZIM Jan napsal:
Už se někomu stalo, že vám zničeho nic odešla převodovka (spolujezdec zahlásí, že je poškozená a většinou zanedlouho se kvalty jednoduše seknou atd...) na šotolině?? Na asfaltu se to stává prakticky běžně (téměř v každé RZ), jenomže co je horší, že se tento bug začal objevovat i na šotolině! zajímavý ovšem je, že jedu vypnutý poškození a nikam jsem to během jízdy nenapral, přesto už i po 200m se objeví tato chyba...Začíná mě to už vážně pěkně vytáčet! Rolling Eyes Ví si s tim někdo rady? Neexistuje něco jak tento bug "obejít", něco jako s tím těsněním?


Mi to někdy hlásí když zařadim nahoru a zároveň dolů a zase nahoru. Ale nikdy mi nic neodešlo. Jezdím se S1600 tak nevím no....

_________________
CARLSBAD Rally Team manager, driver
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 18:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Skorpion: Jo, ty diferaky delaji hodne, ale vcera u Vrati jsem si nazorne otestoval, jak obrovsky rozdil v chovani auta i v pretaceni delaji ty malickosti, ja to z klavesnice vnimam trochu jinak. Vcera jsem to ale jezdil na volantu a default podvozek versus poladene pruziny a pomocne pruziny + tlumice byly o necem zcela jinem...

Tak posli setup na janku_petr@post.cz
sem zvedavej, jestli to bude to co bych si predstavoval....

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 18:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOLECKAR Tomas





Založen: 26. 03. 2005
Příspěvky: 89
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Taky mi hodně utíká zadek hlavně v rychlých zatáčkách,ale pořád doufám že se mi to podaří doladit,protože jsem na to zatím neměl moc času a myslím si, že to neřeší jenom větší svornost,ale těch věcí které to mužou ovlivnit je spousta jenom to chce naladit na ruky pokud to ovšem pujde a není chyba přímo ve fyzice.Hlasoval jsem proti změně fyziky,ale respektuju názor většiny spíš mi vadí že změna přišla 2 závody před koncem MCR kdy se bude bojavat a každý bod.

_________________
#47 Schumi

www.hsfrt.ic.cz
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 19:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOLECKAR Tomas napsal:
Taky mi hodně utíká zadek hlavně v rychlých zatáčkách,ale pořád doufám že se mi to podaří doladit,protože jsem na to zatím neměl moc času a myslím si, že to neřeší jenom větší svornost,ale těch věcí které to mužou ovlivnit je spousta jenom to chce naladit na ruky pokud to ovšem pujde a není chyba přímo ve fyzice.Hlasoval jsem proti změně fyziky,ale respektuju názor většiny spíš mi vadí že změna přišla 2 závody před koncem MCR kdy se bude bojavat a každý bod.


Tak to už jsme dva co hlasovali proti ,bohužel asi nikdo moc nekontroloval co se tam skutečně dává. Problém je že na nastavení a převýchovu stylu potřebuji čas a ten se momentálně nedostává .Občas mám divnej pocit že se tady dějou nějaký naschvály a šíbuje se s autama ,fyzikama najust .

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st červen 07, 2006 20:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Octavia N4 Odpovědět s citátem

Včera jsem si vyzkoušel Octávku N4 čistě ze zvědavosti jak jede a hle ,změna chování auta není tak drastická jako u myšáka (nevím jak subaru ,to nezkouším) .Auto se pořád chová předvídatelně jen výkon je dost brutálně snížen ,ale pohybuji se cca 2s za časy s původním mitsubishi.
Při zkoušení jsem nastavoval jen brzdy a již ve standartu je auto lehce nastavitelné na rozdíl od myšáka ,kterého se prakticky nepodařilo nastavit.
Myslím ,že by se měl někdo podívat na ty fyziky a trochu to porovnat aby se stím dalo vůbec jezdit.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt červen 08, 2006 6:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Musím říct, že jsem byl taky celkem zděšenej z prvního svezení s novou fyzikou, ale teď zajíždím jeden osobák za druhým. Pravda měl jsem tam celkem velký rezervy. Jinak, taky jsem hlasoval pro novej model a původní fyziku. Asi si ale klidně zvyknu. Jenom kdyby šla aspoň ta krátká převodovka...

Jo a s původní fyzikou mě každou chvilku zhasl motor (jezdím na automat, občas podřadím ručně). Teď se mě to ještě nestalo...

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: čt červen 08, 2006 8:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme