Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Logitech G25
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Koupili byste si ho při zmiňovaný ceně?
Jo
42%
 42%  [ 77 ]
Ne
21%
 21%  [ 40 ]
Pozdejš...
35%
 35%  [ 65 ]
Celkem hlasů : 182

Autor Zpráva
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

TADY SE MRKNĚTE JAK JE TO V PLASTU .. OPROTI MOMO RACINGU SLUŠNĚ STUŽENÉ http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=106094
Příspěvek Zaslal: po říjen 30, 2006 20:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SKALA Jan





Založen: 07. 05. 2005
Příspěvky: 491
Bydliště: rue Latécoère 68 - 78143 Vélizy, Paris

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

no podle me je to vobrneny paradne, kdyz vidim co vydrzel muj stavajici logitech v plastu Razz , ale uz tam na nejakym obrazku vidim potenciometr co ma momo v pedalech, a ten sem musel minulej mesic vyndat a protocit ale stejne to neni ono... Crying or Very sad
Příspěvek Zaslal: út říjen 31, 2006 17:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JANDAK Jakub





Založen: 27. 12. 2005
Příspěvky: 82
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: H-cko Odpovědět s citátem

Jestli ho nekdo mate a chcete na razeni H-cko, tak nekdo napsal plugin pro RBR (ke stazeni tady: http://toca.game-editing.net/forum/dload.php?action=file&file_id=94&sid=b1e2bd21810c55ae4117e8807e7690b2)
(Nezkousel sem, pac ho nemam Smile )
Příspěvek Zaslal: ne listopad 05, 2006 12:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KOHOUT Pavel





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 170
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Super!!! Dík moc!

Akorát si řikam, že to v RBR bude celkem problém. To si člověk z těch rukou uplete vánočku. Jezdil sem tuhle enkem a představoval sem si, že bych řadil háčkem a nějak se mi to proti reálu nezdá. Takhle bych v podstatě nic jinýho nedělal a bůhví jestli by to bylo vůbec možný stihnout. Z reálnejch onboardů mi připadá, že je "kadence" řazení mnohokrát menší...
Příspěvek Zaslal: ne listopad 05, 2006 18:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano tim jak ja radim by moc ta prevodovka nevydrzela furt prerazuju.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: ne listopad 05, 2006 18:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KNESL Pavel





Založen: 20. 07. 2006
Příspěvky: 29
Bydliště: Karviná

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já nevím, ale při mém zápalu když jedu vím určitě, že to přichycení řazení ke stolu by určitě ruplo.Hlavně když bych řadil klasické hačko.Neměl jsem možnost ho vyskoušet, ale přijde mi to řazení moc křehké.
Příspěvek Zaslal: ne listopad 12, 2006 22:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano dojem takový je .
Onehdá jsem se bavil u videa jak pracovník logitechu několikrát zasebou upozorňoval pána na trenažeru že za páku nesmí brát prudce ,tahat a škubat - nakonec pána od trenažeru vykop. Crying or Very sad Shocked

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po listopad 13, 2006 6:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOHOUT Pavel





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 170
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Třeba tohle video mě přesvědčilo o tom, že to bude super věcička!

http://www.youtube.com/watch?v=Cd6D5EHskfI&mode=related&search=
Příspěvek Zaslal: po listopad 13, 2006 9:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MRNUSTIK Radek





Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 90
Bydliště: Vsetín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Parada ! Už se těším na Vánoce Shocked Razz
Příspěvek Zaslal: po listopad 13, 2006 10:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DEJMEK Vaclav





Založen: 09. 04. 2005
Příspěvky: 1314
Bydliště: Malenice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, to video je pěkný, snad co se mi nelíbí jsou ty zvuky co vydává to řazení, připomíná mi to éru QuickShotů, ale jinak to vypadá moc hezky, ještě jak dlouho to háčko vydrží. Pěknej volant.

_________________
lu.cifer
RT--WRC--
Příspěvek Zaslal: po listopad 13, 2006 12:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak nyní je to přesně týden co mi G25 dorazil.
Když balík přišel, byl sem překvapen jak malá krabička oproti MOMO to je.

Honem honem celý nedočkavý sem krabičku otevřel a postupně vytahoval všechny díly ven na stůl. Tak a je to tu, říkám si .. nová éra řízení vozů na PC je tu. Sed sem si ke stolu a u kafíčka a cigaretky beru do ruky jeden díl po druhém do ruky a z pohledu pronajímatele volantů zkoumám co všechno budu muset upravovat aby všechny díly vydržely alespoň pár měsíců Laughing

Vezmu to od toho nejdůležitějšího asi a to je samotý volant.
S mírnou skepsí skoumám asi nejdůležitější, věc a to je rozměr základny která má přijít na stůl. Přinejmenším sem zapochyboval o tom že to může na stole držet, a byl sem trochu zdrcen teoretickým porovnáním, když po skušenosti s MOMO, u kterého je základna o třetinu větší a navíc má kromě dvojice nožek ještě fixovací šroub a stejně se občas stalo že se pohnul. Takže hodnocení stability přímo v akci nechám až na konec.
Věnec volantu je oproti MOMO o 3 cm větší na průměru, což se nemůže teoreticky zdát moc ale opak je pravdou neboť věnec je tenčí takže 3 cm jsou nepoměrně víc než by se mohlo zdát. Střed věnce je mírně propadlý což umožní i při větším úhlu řízení velmi pohodlné a rychlé točení přehmatem (nedoporučuji při zaplém feedbacku točit palcem nebo jiným prstem .. hrozí zranění Cool ). Pádla pod volantem jsou kovové, ergonomicky velmi dobré a řadit se dá i v krizi při zaplém 800 stupňovém úhlu a jejich chod je velmi malý ale přitom efektivní a přesný.

PS.. blbne mi explorer tak píši radši na etapy Cool

Takže shrnu že volant na první pohled až na tu základnu vypadá velmi dobře a hlavně se skvěle drží, což je podle mého velmi důležité (ovšem až po stabilitě na stole).

Beru do ruky řadící páku a už na první pohled mě zaráží velmi robustní systém přichycení ke stolu a to ve třech bodech (nechybí tedy šroub Question ) a vyvolává to ve mě otázku proč tomu tak je, když volant šroub nemá a logicky by měl čelit daleko vyšším tahům a tlakům než u řadící páky. Funkčně se dá použít sekvence nebo šestikvaltové háčko (v RBR nutno použít .dll knihovnu která umožní háčko nadefinovat a používat). Na první pohled a omak se drží páka výborně, háčko je přesné a rychlosti jsou poměrně daleko od sebe, což eliminuje zařazení špatného kvaltu. U sekvence se vyskytl asi zásadní (řešitelný) problém Exclamation . Tím že má řadící páka v háčku zařazení zpátečky stlačením dolů, tak se tento efekt přenesl i v přepnutém modu sekvence což znamená že občas dochází k tomu že člověk zapomene ruku na páce a váhou ruky se zatlačí dolů a při zařazení spadne páka při zaplé sekvenci do polohy čtvrtého kvaltu háčka. Dělá to pouze při řazení směrem dolů, ve směru nahoru se tento efekt neprojevuje a při modu H je také vše v pořádku. Je třeba na to dávat pozor. Ale na snadě je řešení ve formě výměny pružiny na zamačknutí za pevnější, ale nevím bude li to možné ... skusím a písnu.

A konečně se dostáváme k pedálům. Ty vypadají od pohledu velmi kvalitně, jejich základna je mnohem delší než u MOMO a po položení na zem a kontrolním sešlápnutí chápu proč tomu tak je. Idea

Vezmu to z leva: Spojkový pedál středně měkký .. v porovnání je tužší než brzdový u MOMO.
Potom ale přichází na řadu BRZDA .....................
Sručně řečeno mě napadlo jediné řešení .. použít závodní boty, protože pedál je neuvěřitelně tuhý. Po delším zkoumání sem ale přišel na to že to není úplně v ř..i, protože..nechápu jak je to možné ale pravou nohou prostě pedál sešlápnu jen tak tak s vynaložením velkého úsilí (vážím asi 70 kg) ale levou to jde poměrně snáze .. doteď nechápu jak to udělali ale je to tak a člověka to donutí brzdit levou nohou.
A konečně plynový pedál: zevšech pedálů nejměkčí .. tuhost přirovnám k brzdě u MOMO.

Dotykové plochy všech pedálů jsou kovové (těžko říct jestli je to leštěný dural či jiná slitina) ale v každém případě jsou přišroubovány ..tedy vyměnitelné (na první pohled mi připadá že se dají vyměnit za klasické běžně dostupné sportovní pedály do auta .. na první pohled to tak vypadá ovšem nemám to ověřeno Exclamation .

Tak to jsou první dojmy po rozbalení krabice a prvním ohmatu.

Nyní se pokusím sepsat dojmy z funkčnosti přímo z praxe v RBR.

Nejprve je nutno pozapojovat pedály, páku a přívod z adaptéru do volantu a upevnit kabely do drážek.
To sem v pohodě zvládnul a přešel jsem k upevnění volantu ke stolu. Při nasunutí na desku stolu jsem asi pochopil proč chybí třetí upevňovací šroub. Jelikož má volant dvě serva tak je oproti MOMO výrazně těžší, a drží na stole krásně, což znamená že většina váhy je položeno na stole, a věnec volantu, který jakoby visí nemá tendenci se převažovat .. tedy padat k zemi i když je jeho střed kovový. Ale i po dotažení šroubů nožiček silou kterou používám u MOMO nejsem přesvědčen o tom že by mohl vydržet zápal boje v rz.
Řadící páka drží po instalaci na desku stolu jak beton a to jsem nepoužil třetí jistící šroub v domění že to není potřeba.
Pedály bez problému drží po vysunutí ostnů do protisměru na koberci absolutně bez problému i díky tomu že konstrukce jednotlivých pedálů je kovová .. tudíž mnohem těžší než u MOMO.

Plný očekávání vrazím kolík do usb a instaluju drivery z přiloženého cd (na domovské stránce zatím ke stažení nejsou).
Vše se instalne v pohodě a otvírá se známé okno s nastavením os, úhlu řízení atd.
Nastavuji úhel na 282 stupňů jak to bylo u MOMO a dorazy vytvářené samotnou silou serva přetáhnu jen s vypětím sil.

Vše je připraveno tak hurá do RBR Laughing

Nastavení volantu je v podstatě s rozdílem analogové spojky stejné jako u MOMO akorát je třeba vypnout pomocníka spojky aby efekt použití spojky byl plnohodnotný. Řazení nastavuji na sekvenci řadící páky.
Vizuální zobrazení chodu pedálů a volantu je naprosto plynulé a přesné. Uložím a v euforii že vše funguje jak má hurá na rz.
EHM ...chyba lávky. Cca po pěti hodinách, kdy jsem nebyl schopen uřídit WRC jsem se rozhodl spomalit a přešel sem na enko Laughing .
Důvod ? Styl jízdy s G25 oproti MOMO je diametrálně odlišný. Volant reaguje naprosto famózně ve všech směrech a FF rozeznává mnohem větší detaily nerovností než jeto u MOMO. Prvním problémem byl úhel řízení. V nastavení softwaru jsem nastavil po delším skoušení úhel 300 stupňů a v nastavení vozu v rbr jsem šel dolů z maximálního úhlu 792 na 605 stupňů oproti MOMO a bylo to přesně to co jsem potřeboval. Dalším obrovským problémem jsem shledal ve spojce Laughing . S vypnutým pomocníkem spojky lze startovat přesně jak ve skutečnosti ... zařazený kvalt, pod plynem a zatažená ruční brzda... auto neskutečně vystřelí .. ale začátky jsou prostě těžké takže po vzoru škodovek klasicky startuju až napodruhé, protože prostě auto při pozdním puštění ručky prostě zdechne Smile a chvíli trvá než se nastartuje ... ale to chce cvik. Další nevýhoda je v tom že špatné podřazení nebo zablokování brzd znamená zdechnutí motoru. Ale znova říkám že jsem přesvědčen o tom že se to naučit dá a potom je to neskutečný zážitek. Řadící páka se chová kromě výše zmíněného problému naprosto stabilně, řadí se s ní skvěle a její chod je přesný. Kolik toho vydrží ukáže až čas ale rozhodně se jeví mnohem více odolná než je tomu u MOMO.

A abych se vrátil k tomu co jsem nakousnul nahoře ohledně stability volantu na stole i vzhledem k tuhosti brzdového pedálu řeknu pouze toto:
Mé obavy se naštěstí nepotvrdily a stabilita volantu na stole je naprosto vynikající a to i v případě že v cíli brzdím pravou nohou, což znamená že se musím na volant malinko zavěsit abych váhu těla přenesl na pravou nohu abych byl schopen zabrzdit Rolling Eyes

Háčko popisovat nebudu protože to je kapitola vhodná pro hru, kde je na řazení více času ..

Co říci závěrem ?
Dle mého názoru je s G25 RBR daleko reálnější než za použití jakéhokoliv jiného ovladače, člověk cítí mnohem více detailů než tomu je u MOMO a jízda nabírá na tom pravém adrenalinu.
Pro člověka, který má opravdu v RBR zálibu, tak i přes poměrně vysokou cenu nezbývá než jednoznačně doporučit, a okusit tak tu pravou simulaci v pravém slova smyslu.

RBR ve spojení s G25 je prostě naprosto úžasný zážitek.


Naposledy upravil OLSA Mirek dne út listopad 14, 2006 14:59, celkově upraveno 12 krát
Příspěvek Zaslal: út listopad 14, 2006 11:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KOHOUT Pavel





Založen: 07. 03. 2005
Příspěvky: 170
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já ho chcu!!! Laughing

P.S.: Docela mě mrzí, že v RBR se těžko využije to háčko...(jedině snad řadit nahoru bez spojky...jestli mě paměť neklame, tak je to u skutečnýho enka možný). Nebo to vyřešit nějak jinak odstupňovanym řazenim v rámci nový fyziky...Z reálnejch onboardů mi připadá, že tam ty kvalty nesázej tak často jako v RBR..


Naposledy upravil KOHOUT Pavel dne út listopad 14, 2006 18:20, celkově upraveno 2 krát
Příspěvek Zaslal: út listopad 14, 2006 11:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To k tuhosti spojky na levou/pravou nohu - tuhle jsem taky vystupoval z auta,ale potreboval jsem kousek popojet,tak jsem pravackou seslapl spojku - oj jak mi to prislo tuhe Shocked no a pak znovu levou a to mi prislo normalni.Z toho vyvozuji,ze levacka je na to proste zvykla a lepe cvicena.

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: út listopad 14, 2006 14:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DEJMEK Vaclav





Založen: 09. 04. 2005
Příspěvky: 1314
Bydliště: Malenice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vyčerpávající recenze, přesně něco takového jsem si chtěl přečíst, před tím než bych vyrazil do krámu. Moc pěkně napsaný. S tou tuhostí, myslím si že píst bude mírně šikmo natočený, tudíž z jedné strany jde hůř stlačit. Nemyslim si že by to bylo tím, že mam jednu nohu cvičenější než druhou Very Happy. Chci se zeptat, po zkušenosti s MOMEM, jak je to s aklibrací, taky hází na jednu stranu při restartu? Pak ještě jedna věc na kterou se chci zeptat, jestli pádla pod volantem fungujou jako spínač, nebo mají pozvolný tah, pro použití jako ruční brzda? Díky za info.

_________________
lu.cifer
RT--WRC--
Příspěvek Zaslal: út listopad 14, 2006 14:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pádla jsou digitální a s kalibrací problém nebyl naprosto žádný.
Příspěvek Zaslal: út listopad 14, 2006 14:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Další
Strana 3 z 23

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme