Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

NOVÉ FYZIKY a předpisy PRO SEZÓNU 2006/2007
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No ale treba na Oktoši WRC byl stabilizator reseny tak, ze ta sila co se prenasela na druhe kolo byla prenasena prez takovy trojuhelnik z kovu. A tim jak jsi ho natacel (teoreticky 0 az 90 stup.) tak jsi nastavoval silu, takze to slo upravdu nastavit tak na desetinu.... nebo proste presne a rychle..

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: pá listopad 17, 2006 21:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dotaz ,už jsem to psal do S 1600 fyzik ,není plánováno i šáhnutí do fyzik gum ?? (jestli to teda fyziky jsou) ale doufám ,že mě chápete co mám namysli.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st prosinec 13, 2006 12:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jasne ze nam to je jasne Very Happy Ale jenom pockej, az tohle uslysi tvoje manzelka Very HappyVery Happy

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: st prosinec 13, 2006 13:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nechápu tvou připomínku ,my gumy nepoužíváme a nikdy jsme nepoužívaly Laughing

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: st prosinec 13, 2006 17:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to me bylo vceklu jasny, akorat sem si delal prdel..

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: st prosinec 13, 2006 17:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

BITTNER Jan napsal:
nechápu tvou připomínku ,my gumy nepoužíváme a nikdy jsme nepoužívaly Laughing


Natos pak nejakou fyziku Very Happy

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: st prosinec 13, 2006 20:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nepouzivali !!

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: st prosinec 13, 2006 21:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Petře, neučíš náhodou češtinu? Laughing

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: st prosinec 13, 2006 22:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hrouda





Založen: 24. 03. 2005
Příspěvky: 899
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Treba cesky umi dobre a vy si spatne vykladate jeho nick ci jmeno Laughing
Takze tu Sona neni sama, ale kdo to byl na srazu? Na druhou stranu chapu, proc neprijel na soustredeni. Je to nejaky zamotany.
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 14, 2006 10:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy Very Happy Very Happy
na to aby se mi jezily chlupy pod koulema u "gumy nepouzivali" snad jeste nemusim byt cestinar

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 14, 2006 14:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
UTRATA Lukas





Založen: 23. 09. 2005
Příspěvky: 994
Bydliště: Doksy

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To Petr: Stejně bych to viděl tak, že sis alespoň gympl prošel, pač stará do mě taky furt reje za hrubky Very Happy

_________________
IRIDIUM RBR Team - - - LucOut

http://octaviarbrcup.ic.cz
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 14, 2006 15:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ta debata se tu ubírá trochu blbým směrem ,nechcete se raději vrátit k RBR a keci si nechat na jiné forum. Twisted Evil

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: čt prosinec 14, 2006 21:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Správné průběhu motorů Odpovědět s citátem

Kdo chce, může pomoct nebo přispět nějakým poznatkem. Zkouším teď zjistit reálné průběhy výkonu a kt. momentu motorů v RBR. Něco k tomu udělal Rueda (Physics Creator). Včera jsem ale dělal zkoušky motoru a přišel na poněkud jiné věci.

1. Průběh výkonu a kr. momentu ovlivňují pouze parametry VE v common.lsp a přepínač turbo 0, 1
2. VE není odstupňované po 500 RPM, ale různě viz http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=34722 - tady na konci diskuze uvádím měření otáček na základě nastavení VE (vždy všechny na 0.3 a pouze jedna daná na 2 - tam motor vystřelí, jinak je slabý) (OPRAVA: moje měření ukazuje kroky od 500 do 750, což odpovídá Ruedovu měření a výsledku krok po 650, takže je analogový měřák asi ne zcela přesný, každopádně VE11 ~ 6500 RPM)

3. Pro počítání skutečného průběhu momentu se zřejmě používá konstanta 185 (VE*185 = Torque). U motorů s turbem se to ovšem zřejmě ještě přenásobí křivkou Turbo Pressure, která činí nejvíce asi 2,9, tzn. u turbomotoru VE s hodnotou 1 znamená kr. moment 540 N.m, u atmosf. motoru 185 N.m

Jedinou otázkou zůstává, zda analogový měřič ukazuje opravdu správně a kde přesně zjistit křivku Turbo pressure[/img]


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne so prosinec 23, 2006 12:31, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 22, 2006 13:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VACULIK Jaroslav





Založen: 16. 01. 2006
Příspěvky: 37
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Re: Správné průběhu motorů Odpovědět s citátem

Takže to vlastně vysvětluje proč nedokážu jezdit ty nejlepší časy, já ve svých propočtech počítal s koeficientem poněkud jiné hodnoty a tím pádem se vzorec obrátil úplně proti mým předpokladům a aniž bych chtěl jsem odsouzen se potácet hluboko v poli poražených.Nicméně mám známé u vodníků a profesor Ikebara mi v této zapeklité situaci jistě dokáže pomoci, pokud ovšem někdo omylem nesundal víčko z jeho hrníčku. Výzkumu čest a pěkné Vánoce 2006.
Příspěvek Zaslal: pá prosinec 22, 2006 23:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BITTNER Jan





Založen: 23. 04. 2005
Příspěvky: 1142

Příspěvek Předmět: Re: Správné průběhu motorů Odpovědět s citátem

Míro ,odpovědi jsem se nedočkal ,plánuje se tedy nějaká změna ohledně gum ??
Nejsem náročnej ,jen chci slyšet ano či ne. Díky za odpověď Laughing

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: so prosinec 23, 2006 19:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Další
Strana 15 z 16

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme