Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Rally Bohemia výběr RZ: Skalsko - Vinec
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
HATLE Pavel





Založen: 23. 03. 2008
Příspěvky: 52

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj Vráťo,fandím a musím napsat,že je to parádní práce.Mám tuto rz skoro pod okny a deně po ní jezdím do práce svojí feldou,že znám každou díru,tak bude paráda až tam vletím cliem,co to provede Shocked Jinak,jestli chceš s něčím pomoci,nafotit atd.tak se ozvy.Ahoj HATLE Pavel Wink
Příspěvek Zaslal: so leden 24, 2009 0:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LESKO Simon





Založen: 28. 11. 2008
Příspěvky: 61

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím, že by sa to malo pustiť ako BETA verzia na testovanie. Veľa potenciálnych záujemcov o modelovanie tratí do RBR odradí skutočnosť, že to travá už 2 a pol roka a máme stále len nejaké screeny.

Na jedného je to naozaj priveľa. Prečo sa nevytvorí nejaký tím, aby sa to urýchlilo ? Ten návod na modelovanie trate je síce pre začiatočníka v 3DS maxe super, ale čo sa rýchlosti modelovania týka, je to strašne pomalé a zdĺhavé. Tam by to chcelo nejaké špeciálne scripty na urýchlenie modelovania,textúrovanie trate, terénu, vegetácie, tak ako to je v BTB.

A hlavne tých videotutorálov k BTB je nesmierne množstvo. Na YouTube ani nehovorím. Ale do 3DS maxu, to sú len základy. Wallyho editor je nedostupný. Ani ako demoverzia alebo trialverzia. Neviem v čom je problém.
Nebojte sa konkurencie, tá by práve pomohla určite aj svojimi skúsenosťami z modelovania a urýchlenia prác na nových tratiach.
Možno PTD RALLYSPRINT je jedna lastovička.

Híkanie nad každým novým screenom je pre tvorcu trate pohladením, ale veci moc nepomôže.
Příspěvek Zaslal: ne leden 25, 2009 20:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nemyslím si, že pouštět nedodělávku je zrovna dobrá věc. Samožejmě chyby se odladit musí, ale to až v poslední fázi. Vypuštěním nedodělané trati je podle mě blbé jak pro tvůrce tak i pro jezdce. Ti ztratí i jakési překvapení. Navíc moji trať si mohli zkusit účastníci na vyhlášení Team rally.

Ano,skutečnost je taková, že každý to rozhodně nemůže dělat a že to trvá dlouho. Konkrétně u mě (a troufám si tvrdit i třeba u Pyrose) mám svoji představu a už bych ani nechtěl, aby to někdo dělal jinak, holt trochu perfekcionista,sám si to uděláš prostě nejlépe Wink Nehledě na to,že teď už to stejně není potřeba, všechny objekty už jsou udělané.

BTB ti ulehčí pouze vytváření terénu, zbytek musíš stejně udělat. Navíc ten terén je bohužel složen z trojúhelníku, což je poté velká koplikace pro tvorbu stínu,na to jsou o hodně lepší čtyřúhelníky. Až to bude odstraněno,tak jedině dobře.Wallyho editor snad jednou bude,bohužel je na to taky sám to záleží na něm. Konkurence se nebojíme Smile tady je problém bohužel jen časový. Až mě na to zbyde čas,tak určitě dodělám zbývající tutorialy.

Screnny jsem rozhodně nedávam kvůli sobě, ale aby lidi měli alespoň nejakou představu a že se taky něco děje. Pokud tím někoho dráždím,tak není problém vydat až dokončenou trať Very Happy

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: ne leden 25, 2009 23:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LESKO Simon





Založen: 28. 11. 2008
Příspěvky: 61

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dík, že si sa k tomu vyjadril. S tými screenmi, to nebola poznámka pre teba..

Čo sa týka tých "meshov"v maxe, ale veď v origináloch sú všetky trojuholníkové.

Trať v BTB vytvoríš jedným kliknutím, vložíš GPS krivku a trať so základnou textúrou je hotová okamžite.. Jasné, že je potrebné potom dorobiť krajnicu, ktorá sa tiež sa vytvorí automaticky po celej trati ( zbytok už je vecou modelovania ako v 3DS maxe, ale neustále sa vylepšuje vkladanie terénu , vegetácie a pod.). . A to chýba pri modelvoní v 3DS maxe. To som mal na mysli, že by sa spojili maníci na scripty (možno sú aj urobené, len ich je potrebné pri tvorbe trati použiť) a pomohli veci. To je fakt horor robiť trať 2 až 3 roky.

Máť vlastnú predstavu ,ako by to malo vyzerať je správné, len to prerozdeliť medzi viacerých. Veď robiť 120 domčekov, čo by mali vyzerať ako v reále trvá určite niekoľko mesiacov. Jasné, že už teraz to nie je potrebné, ale asi máš málo času na finalizáciu.

Prajem ti nech sa ti to zdarne podadrí a teším sa, ako aj všetci čo hrajú túto skvelú hru.
Příspěvek Zaslal: po leden 26, 2009 11:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano meshe v originalních tratích "jsou" trojuhelnikové,ale to je způsoveno tím,že každá siít je při exportu z editoru převedena na trojuhelniky. Ve skutečnosti každý polygon ať už čtyř,pěti,šestiúhelník je vnitřně tvořen trojúhelniky (neboli Face). A jde jen o to,jestli je "vidíš" nebo ne.Trojúhelník je vlastně základní jednotka sítě, pro jakékoli počítání grafiky.

Po zkušenostech vytvoření země trvá tak 20-25% času dle charakteriskytiky terénu. Takže to není to,co bere nejvíce času. To, že tady to trvá tak dlouho je v tom, že se prostě na začátku nevědělo, že dělat tak dlouhou trať bude trvat tak dlouho.Ideal je prostě do 10km,to je podle mě možné udělat i do roka.

Nastěstí domečky mě modeloval Petr Stejskal,takže bylo o starost méně Wink

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: po leden 26, 2009 11:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENY Martin





Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 125
Bydliště: Mělník - Czech Republik

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pozitivní info a perfektní práce.
Už se těším na jízdu přes PC, reál už mám za ty léta najetý až dost Very Happy .

_________________
Image
http://rally.team.sweb.cz/dance15/
Příspěvek Zaslal: po leden 26, 2009 12:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BEROUNSKY Miloslav





Založen: 26. 02. 2007
Příspěvky: 6
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pěkný, bydlim kousek a je to fakt pěkná RZ.
Jen by mě zajímalo, když už vím o tomhle pěknym projektu, kdy bude k dispozici, kdy bude ta trat hotová??
Příspěvek Zaslal: út únor 10, 2009 9:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NOVY Karel





Založen: 18. 06. 2005
Příspěvky: 1306
Bydliště: Rumburk

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dočkej času... Takovýmihle otázkami se tvorba neurychlí

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út únor 10, 2009 9:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RAJZL Robert





Založen: 17. 03. 2008
Příspěvky: 70
Bydliště: Slavičín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

obdivuji lidi kteří si na takovéhle věci najdou čas a umí to dělat hoši kloubouk dolu Idea
Příspěvek Zaslal: st březen 04, 2009 16:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HONZALEK Vratislav





Založen: 10. 11. 2005
Příspěvky: 357
Bydliště: Borová u Poličky,casteji Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pro porovnani jak tohle misto v Dolnim Cetnu vypadalo pred rokem a nyni:
ImageImage

_________________
Sometimes steering wheel, sometimes keyboard,but almost equal speed ;)HSF (Subaru WRT in the past) , The Mask
Příspěvek Zaslal: so březen 14, 2009 0:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: trat Odpovědět s citátem

No koukam ze z toho bude pekny peklicko chvalim a zase jen chvalim nevim co obnasi tvoreni trati ale drzim ti nebo vam pesti ke zdarnemu dokonceni Very Happy
Příspěvek Zaslal: so březen 14, 2009 0:48
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MATOUSEK Vlastimil





Založen: 05. 07. 2008
Příspěvky: 215
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No krása,už abysme mohli začít odpočítavat dny do startu Very Happy ,tak ať dokončení provází jen samé úspěchy a ať to jde bez problémů,už se nemůžu dočkat

_________________
Image
FRONTLINE Rally Team - www.f-r-t.wu.cz F-R-T je vááálec !!!
Příspěvek Zaslal: so březen 14, 2009 0:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
OPRSAL Michal





Založen: 19. 01. 2008
Příspěvky: 79
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

vypada to krasne,klobouk dolu Vrato.
Příspěvek Zaslal: so březen 14, 2009 17:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 575
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Toš to teda čumím... Paráda!!!

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: so březen 14, 2009 19:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radek Koutsky





Založen: 12. 03. 2009
Příspěvky: 15
Bydliště: Teplice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak dlouho bude trvat prace na rz???Uzse nemuzu dockat Very Happy
Příspěvek Zaslal: ne březen 15, 2009 9:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Další
Strana 18 z 20

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme