Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

NÁMITKY A PŘIPOMÍNKY NA VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ MČR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Omezení fyzik - oficiální protest týmu RT--WRC-- Odpovědět s citátem

Zatímco je tady už dlouho debata ohledně řešení licencí a názvů - nikdo se zatím nezmínil o změnách fyzik.

1. Naprosto nesouhlasím s omezením nastavení stabilizátoru. Je podle mne naprosto zbytečné povolovat tak velký rozsah ale pouze s tak velkým krokem. Já sám nikdy nepoužívám velké počty různých kombinací, ale jen pár kombinací kolem určitého nastavení a krok 5 je velkým omezením, který prakticky nutí k jednomu nastavení pro daný povrch (+-). Dále je pro mne nepochopitelné, že omezení je uplně stejné jak pro WRC, tak i N4. Ve stávající fyzice je v N4 (Impreza N12) nastavení 18-19-20-21-22, což je dostatečné (stačilo by třeba 18-20-22), ale i tento rozsah je méně než 5!! (mj. píše se správně výZtuha ne výStuha)

2. Nastavení mapy diferenciálů pro WRC PD a N4: Nevím, jakým způsobem fungují pasivní diferenciály v praxi, nicméně naprosto nerozumím tomu, proč je v mapě předního a zadního diferenciálu pro plyn a brzdu všude 100% ? To totiž znamená, že je tam mapa pro rychlost zcela k ničemu!!! U stávajích fyzik N4 je logická mapa při 0% plynu a brzdě 0% svornosti podle nich a proto se použije svornost pro rychlost. Při povoleném plynu se může použít mapa pro brzdu, která je na přední kola 50%
Mj. to znamená to, že zadní nebo přední kola budou vzhledem k sobě vždy zamčena nastavenou svorností bez ohledu na řízení!!!!

3. Omezení svornosti u N4: V současné době je daná svornost pro přední a zadní diferenciál. Střední se může měnit a já sám používám třeba na mokrý asfalt 800 N.m. (zadní default je na 600 N.m). Kompletní omezení pouze na 500 N.m mně přijde opravdu hodně.
Příspěvek Zaslal: út listopad 07, 2006 16:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SKALA Jan





Založen: 07. 05. 2005
Příspěvky: 491
Bydliště: rue Latécoère 68 - 78143 Vélizy, Paris

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nevim jak to funguje ve wrc, ale sam jsem si ze svych zkusenosti odvodil to, že pasivni diferak je vlastne normální špéra, který nastavuješ svornost, pomoci tvrdosti pruzinek v lamelach (tak to mam ja).
Tim padem si myslim, že má 100% v mapě, proto aby pak mohla ta svornost na 100% odpovidat te svornosti kterou si nastavis v Nm. Kdyby byly v mapach 50% tak si pak nastavis napr. 600nm ale ona bude svornost jen 300nm protoze budes mit 50% v mape. Nevim co je na tom pravdy, ale takhle sem si odvodil já...
Příspěvek Zaslal: út listopad 07, 2006 17:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jarda: Pasivni diferencial nema zadnou mapu! Tu ma jedine aktivni - proto je aktivni. Pasivni je proste samosvor, jak uz bylo receno.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út listopad 07, 2006 18:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, pasivní se prostě neovládá elektronikou, ale podle rozhovorů s Loebem a spol o testování aut pro letošní sezónu mně z toho teda nevyplývá jasně, že má daný diferenciál pouze jednu danou svornost. Mike mně psal ohledně toho, že daný diferák má předpětí a napětí, tj. dvě polohy. No a z toho vyplývá mapa tak jak je udělaná na zadním diferenciálu u současných eNek. U předku je teda ještě 50% pro případ brzdy.

Mně by opravdu zajímalo, jak fungují pasivní diferenciály v praxi a co se na nich dá nastavit - chtělo by to nějaké poučení od člověka z rally praxe.
Příspěvek Zaslal: út listopad 07, 2006 19:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To co ma Honza ve voze je samosvor, takze pri dane hodnote krouticiho momentu proste sepne. Stoji asi 30 tis, jestli si dobre pamatuju, me to kamos na zavodnim aute. Pochybuju ze ve WRC je ciste samosvor. Proste to bude taky promenne, akorat ne tak jako elektro-mechaniky. Je to jenom moje domenka, ale na aute za 40 melounu mit samosvor, ktery je v nkove verzi... nevim nevim

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: út listopad 07, 2006 20:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Skorpion napsal:
To co ma Honza ve voze je samosvor, takze pri dane hodnote krouticiho momentu proste sepne. Stoji asi 30 tis, jestli si dobre pamatuju, me to kamos na zavodnim aute. Pochybuju ze ve WRC je ciste samosvor. Proste to bude taky promenne, akorat ne tak jako elektro-mechaniky. Je to jenom moje domenka, ale na aute za 40 melounu mit samosvor, ktery je v nkove verzi... nevim nevim


RBR je za dvě kila .. budme rádi že máme na autech střechu ... Laughing
Příspěvek Zaslal: út listopad 07, 2006 20:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No.... a jsme u toho. Jestli to takto funguje, a sepne to při určitém krouťáku, tak to ovšem znamená, že by se mapou v RBR tento fakt měl nějak podchytit a ne říct, pořád 100% ne <<<<
Příspěvek Zaslal: út listopad 07, 2006 20:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUCERA Michal





Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 158

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja to vidim tak, ze jestli chces zachazet do takovych detailu, tak co nezavolat Charouze , jestli tam nema pro tebe jednu EVO9 za 200 Laughing a stado mechaniku, ktery te budou doprovazet behem Global Assistance Mezinárodní mistrovství České republiky 2007(ani nevim, kdo bude hlavni partner) ?? Neber to osobne, ale clovek se nekdy musi naucit zit i s 100% v mapach Laughing . Aspon budou boje zajimavejsi.
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 0:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No tak já se přizpůsobím, ale 100% pořád je totiž sakra chyba a nechci zbytečně poukazovat na to, že jezdím klávesnici, ale s ní by to bylo velmi nepříjemné omezení, zvlášť když je to proti realitě. Znamenalo by to rázně snížit svornosti, jinak by se s tím nedalo jet.

A to Evo9 za 200 bych bral Very Happy Very Happy
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 7:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

200 tak na malý sprint a to by jsi tomu nesměl nic udělat!!!
A kup si konečně volant co Ti brání???
Splašit 2 litry není taký problém nebo jo?
To že jede prvních 10 pasivy je dobře, aspon ten zbytek nás dožene a bude větší konkurence a u Nka pasivy jsou, tak proti tomu bych už nic nenamítal a hlavně všichni budou mít stejné podmínky Exclamation

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 8:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tome, splašit 2000 není problém zas tak velký, ale bohužel je spoustu věcí, které mají před tím přednost, takže se s klávesnicí musím smířit a stejně na většině tratí kromě přesných asfaltových to podle mne není zas tak poznat - kdyby tys jezdil klávesnici, tak bych tě stejně asi nedojel.
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 13:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vše co zde bylo viz dále


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne čt listopad 09, 2006 8:01, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 14:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ježišmarja......někoho zabili Question
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 19:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Vše co zde bylo viz dále


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne čt listopad 09, 2006 8:01, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 20:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CHRASTINA Pavel





Založen: 28. 10. 2005
Příspěvky: 471
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Navrhuju udělat dobročinnou sbírku na volant Very Happy

_________________
#19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
Image
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC)
Příspěvek Zaslal: st listopad 08, 2006 21:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme