Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Pasivní a "aktivní" diferenciályPro10WRCařů vMČR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro pasivy pro prvních 10 ve WRC?
Ano
33%
 33%  [ 22 ]
Ne
66%
 66%  [ 43 ]
Celkem hlasů : 65

Autor Zpráva
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ale tady přece nejde o to kolik programů (map) můžeš mít ... ale o to že s mapou a tím pádem dynamickou změnou svornosti je diferák aktivní

a bude aktivní s jedním nebo s padesáti programy Idea

Skrátka i když budeš mít jen jeden program s mapami tak je dif aktivní.

V RBR to funguje tak že při každé poloze plynu, brzdy a rychlosti ..i navzájem je svornost .. tedy tlak sevření jiný Idea , což u mechanického difu neexistuje .. ten je bud otevřený nebo zamknutý a neexistuje žádná jiná poloha ..

V RBR vyřadit řídící jednotku nelze, a taky RBR neumí hlídání prokluzu kol což má za následek že v podstatě mechanické dify udělat nejdou ... ale dají se díky nastavení map nasimulovat aby se chovaly jako mechanická špéra.

Dalo by se zvážit povolení nastavení předpětí (mapa rychlosti) ale hodnota nastavení předpětí (tedy simulace přidání nebo ubrání podložky) nesmí přesáhnout nejmenší hodnotu mapy na plynu po nule tzn. u wrc je to 30%, a musí být tato hodnota konstantní ve všech polohách. To samé platí u mapy brzdy.
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 11:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CHRASTINA Pavel





Založen: 28. 10. 2005
Příspěvky: 471
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tyto věci technického rázu jsou velmi zajímavé, ale měl by se k nim vyjádřit někdo kdo tomu opravdu rozumí, my tady pořád jenom hádáme. Otázka je ale podstatně jedodušší: proč má jet s tímto omezením pár lidí? Vyrovnanost šampionátu jakéhokoliv ražení chcou především diváci a fanoušci a ty my jaksi nemáme. Tak se postavme na start stejně a rovně!!! Nemyslím si, že by první ročník byl tak nevyrovnaný aby bylo nutné přistupovat k tomuto omezujícímu kroku. Miro, zvaž to, sám nejlíp víš kolik novinek máš nachystaných a kolik nových rychlých kusů bude na startu. Rád se s nima poměřím, to mi věř, ale za ROVNÝCH PODMÍNEK Exclamation

_________________
#19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
Image
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 11:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirek: Jeste bych se chtel pri teto prilezitosti zeptat, zda Xsara Kit Car (pripadne i P306 Maxi), pokud budou hotovy vcas, budou mit aktivni diferencial podle realu nebo jen speru. Pripadne, jestli lze v RBR pouzit podle realu sedmistupnova prevodovka. Diky

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 11:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

CHRASTINA Pavel napsal:
Tyto věci technického rázu jsou velmi zajímavé, ale měl by se k nim vyjádřit někdo kdo tomu opravdu rozumí, my tady pořád jenom hádáme.


Nehádám ... vše co zde píší pečlivě konzultuji s mechanikem Ford focus WRC a Corolly WRC Idea
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 11:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CHRASTINA Pavel





Založen: 28. 10. 2005
Příspěvky: 471
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No vidím, že s tebou se nedomluvím, z celého mojeho příspěvku sis vybral jedno slovo a zbytek nic, takže navrhuju sebrat ještě 50 koní a zvednout licenci na pětikilo Idea

_________________
#19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
Image
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 11:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jde jen o to proč nemáme mít všichni stejné podmínky na startu rally!!!

Vysvětlení aktivních diferenciálů u Fabie WRC 2005
vyjmuto z článku
Řízení celého systému pohonu všech kol zajištuje vlastní elektronická řídicí jednotka v závislosti na úhlu natočení předních kol, rychlosti vozu, otáčkách jednotlivých kol, tlaku v brzdovém systému, poloze škrticí klapky a dalších parametrech. Elektronická komunikace s řídicí jednotkou motoru probíhá prostřednictvím sběrnice CAN-Bus. Všechna data o funkci řídicího systému pohonu 4x4 jsou během rychlostních zkoušek zaznamenávána a v servisní přestávce vyhodnocována. Po jejich analýze mohou být eventuální nedostatky, případně závady odstraněny, anebo může být nastavení systému pohonu 4x4 upraveno podle změny charakteru tratě.

Aktivni diferak je rizen elektronikou, ktera vyhodnocuje, kazde kolo zvlast a pak pracuje s uzaverou
mapy jsou uplne neco jineho
mapa je svornost, tzn jak se ti otaci kola v zatackach neboli je li auto predacive nedocaive atd
spera jen resi trakci tzn prokluz, pokud speru nemas jako je tomu v klasickem aute tak kdyz stojis jednim kolem na lede a druhym na asfaltu tak hrabes na miste, kdybys mel speru tak se to protacejici kolo zasperuje a chyti se to ktere nehrabe
v rbr je pasiv ktery resi pouze nedotacivost a pretacivost
to co tam nastavujes je pouze svornost tzn ze kdyz ji das na 100% tak se ti toci v zatacce obe kola stejne kdyz ji das na 10% tak se toci kazde jinak - myslim kola na naprave
Vše co na první stránce napsal Brudas je správně!!!

To samé co má Fabie WRC ted mají všechny Evo 9.
Prostě RBR aktivní diferenciál nemá!

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 11:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Litvínov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

CHRASTINA Pavel napsal:
to Lukáš:
chápu, že ses chtěl o problematice diferneciálů dozvědět co nejvíc, ale než se rýpat v těchto technických záležitostech a jejich srovnání s rbr, není lepší startovat za stejných podmínek? Pokud by měla být desítka omezená tak se všemi podmínkami M2? A jak to zařídit když máme odjetý jenom jeden ročník. Nechoďme do té "reality" přes přitahnuté vlasy a jeďme jako rovný s rovným. (podle hlasování začíná přibývat hlasů pro strouhnutí té desítky, ale jsme valstně národ český....)


Jasně mě zajímá jak je to s těma difama ve skutečnosti.Jinak jak to bude v RBR a jestli někdo bude nějak omezenej nebo ne,to je mi celkem fuk, já se prostě přizpůsobim.
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 14:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Miku pozorně si přečti co jsem napsal Aktivní diferencial řídí svornosti ne mapy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chtěl si abych to zjistil a tak sem to udělal a vše vím od Pavla Janeby byla to přednaška na 40 min. jak to mam napsat do 10 řadků. ale to co jsem napsal za tím si stojím protože to vím od člověka ktery je myslím nejpovolanější navíc sem tě nejdříveo všem informoval na icq tak tu ze mě nedělej blbce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Pavel Janeba nema čas na naše pí..... tak sem rad že mi to aspon vysvětlil a ještě jednou opakuji za tím si stojím. RBR nepoužíva hydrauliku ani řídíci jednotku ktera ovladá dif. Nebo tobě snad ano???? A jestli tohle v RBR není tak používame pasivní dif všichni !!!!! A neříkej mi že ne. Pokud ty maš v RBR funkční řídící jednotku ktera pomocí hydrauliky ovladá aktivnímy diferencialy tak ja mam asi starou verzi a používam pasiv. Laughing Laughing
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

BRUDER Martin napsal:
Miku pozorně si přečti co jsem napsal Aktivní diferencial řídí svornosti ne mapy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chtěl si abych to zjistil a tak sem to udělal a vše vím od Pavla Janeby byla to přednaška na 40 min. jak to mam napsat do 10 řadků. ale to co jsem napsal za tím si stojím protože to vím od člověka ktery je myslím nejpovolanější navíc sem tě nejdříveo všem informoval na icq tak tu ze mě nedělej blbce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Pavel Janeba nema čas na naše pí..... tak sem rad že mi to aspon vysvětlil a ještě jednou opakuji za tím si stojím. RBR nepoužíva hydrauliku ani řídíci jednotku ktera ovladá dif. Nebo tobě snad ano???? A jestli tohle v RBR není tak používame pasivní dif všichni !!!!! A neříkej mi že ne. Pokud ty maš v RBR funkční řídící jednotku ktera pomocí hydrauliky ovladá aktivnímy diferencialy tak ja mam asi starou verzi a používam pasiv. Laughing Laughing


Nastav si s1600 dej mapy na nulu a projed první zatáčku na cote bez plynu, potom nastav mapu rychlosti na 50% ve všech polohách plyn a brzdu nechej na nule a udělej to samé (projed první zatáčku na kote bez plynu) a do třetice to skus stejně akorát nastav 100% místo 50%.

Vyskoušej to a zjistíš jak diferenciál je řízený.
Při mapách na nule se dif chová jako aktivní .. tzn že ti bez plynu i s mírným plynem dovolí rozdílné otáčení kol .. tudíž přispůsobuje svornost prokluzu aniž by si to postřehl ... v případě mapy 100% jde auto rovně.
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OLSA Mirek napsal:
CHRASTINA Pavel napsal:
Tyto věci technického rázu jsou velmi zajímavé, ale měl by se k nim vyjádřit někdo kdo tomu opravdu rozumí, my tady pořád jenom hádáme.


Nehádám ... vše co zde píší pečlivě konzultuji s mechanikem Ford focus WRC a Corolly WRC Idea



Mirku ja to vše konzultuji s Pavlem Janebou jestli ti to jmeno něco říká ( šef tymu ŠKODA WRC A člen komise FIA ) máš od něj všechny homologace vozu! Kde jinde bych je asi vzal sakra!! U ved jméno toho mechanika od Focusu já ti totiž nevěřím! Jsou to vždy jen anonymní postavy !!!
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A nebude to tim ze kdyz mas mapou nastaveno 0vou svornost bez plynu a jeste pro rychlost na nulu tak tam bude vzdycky diferencial, ale kdyz pak budes postupovat jak rikas tak budes uzavirat diferencial tudiz kola se budou tocit stejne tudis pojedes rovne tady to neni rizene elektronikou.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OLSA Mirek napsal:
BRUDER Martin napsal:
Miku pozorně si přečti co jsem napsal Aktivní diferencial řídí svornosti ne mapy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chtěl si abych to zjistil a tak sem to udělal a vše vím od Pavla Janeby byla to přednaška na 40 min. jak to mam napsat do 10 řadků. ale to co jsem napsal za tím si stojím protože to vím od člověka ktery je myslím nejpovolanější navíc sem tě nejdříveo všem informoval na icq tak tu ze mě nedělej blbce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Pavel Janeba nema čas na naše pí..... tak sem rad že mi to aspon vysvětlil a ještě jednou opakuji za tím si stojím. RBR nepoužíva hydrauliku ani řídíci jednotku ktera ovladá dif. Nebo tobě snad ano???? A jestli tohle v RBR není tak používame pasivní dif všichni !!!!! A neříkej mi že ne. Pokud ty maš v RBR funkční řídící jednotku ktera pomocí hydrauliky ovladá aktivnímy diferencialy tak ja mam asi starou verzi a používam pasiv. Laughing Laughing


Nastav si s1600 dej mapy na nulu a projed první zatáčku na cote bez plynu, potom nastav mapu rychlosti na 50% ve všech polohách plyn a brzdu nechej na nule a udělej to samé (projed první zatáčku na kote bez plynu) a do třetice to skus stejně akorát nastav 100% místo 50%.

Vyskoušej to a zjistíš jak diferenciál je řízený.
Při mapách na nule se dif chová jako aktivní .. tzn že ti bez plynu i s mírným plynem dovolí rozdílné otáčení kol .. tudíž přispůsobuje svornost prokluzu aniž by si to postřehl ... v případě mapy 100% jde auto rovně.



Mirku RBR je jen hra a jak si sam napsal povoluje nastavit i uplné hovadiny a ty nas ted do jedné nutíš sorry ale tohle ne! Udělej to v opravdové autě aby si zjistil co to uděla a ne ve hře. RBR je hra a moc dobra ale ne dokonalá.
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nechtěl být jmenován ale byl v JM Engeneering ... ale mě jde výhradně o tvrzení že RBR nemá aktivní dify ... už jsi to skusil co to dělá ??
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirku a ještě jedna věc ty se tu pořad bavíš o mapach ale aktiní dif ovlada POUZE svornost a NE mapy už sem to tu psal snad 5x. Nemáš pravdu a ty to víš jenže to prostě nepřiznáš a to mě mrzí Crying or Very sad On totiž každy děla chyby ale jen někdo je dokáže přiznat. Vůbec by si se neshodil jak se možna domníváš ba právě naopak. Vím že pro RBR dělaš hrooozně moc ale ted prostě pravdu nemáš. Končím sem nasranej. A už tedy nechtěj abych něco zjištoval když si to pak uděláš podle svého.
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

OLSA Mirek napsal:

Vyskoušej to a zjistíš jak diferenciál je řízený.
Při mapách na nule se dif chová jako aktivní .. tzn že ti bez plynu i s mírným plynem dovolí rozdílné otáčení kol .. tudíž přispůsobuje svornost prokluzu aniž by si to postřehl ... v případě mapy 100% jde auto rovně.


Jeste me napada a kdyz pridam plyn tak by se neztatizene kolo melo co protacet nebo ne?

Kdyby se choval jak rikas aktivne tak by se neprotacelo jelikoz by se vykon prenesl na zatizene je to tak?Jde mi jen o to jestli to chapu.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 2 z 9

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme