Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Pasivní a "aktivní" diferenciályPro10WRCařů vMČR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro pasivy pro prvních 10 ve WRC?
Ano
33%
 33%  [ 22 ]
Ne
66%
 66%  [ 43 ]
Celkem hlasů : 65

Autor Zpráva
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

NEMEC Michal napsal:
A nebude to tim ze kdyz mas mapou nastaveno 0vou svornost bez plynu a jeste pro rychlost na nulu tak tam bude vzdycky diferencial, ale kdyz pak budes postupovat jak rikas tak budes uzavirat diferencial tudiz kola se budou tocit stejne tudis pojedes rovne tady to neni rizene elektronikou.


Mapa rychlosti je tam pro případ že hodnota na plynu a brzdě je menší než hodnota na rychlosti a použije se právě tato hodnota ... je to předpětí difu .. konstantní hodnota která se nemení a pri nulovém plynu a brzdě je to nejmenší možná síla tření .. bez této mapy(nula) se řídí pouze prokluz kol a řídí se progresivně ..
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

tak jsem asi natvrdlej, ale co je predpeti difu?To mi v RBR nastavovat muzem pomoci mapy pro ryhlost a je v % max svornosti?Jak se srovnava jestli je hodnota plynu/brzdy mensi nez ryhlosti kdyz je to uplne v jinejsch hodnotach? nemuzu srovnat polohu plyne dejmetomu v % a udaj rychlosti nebo se pletu?Jestli ano tak jak to je?kdyz je mapa rychlosti tak co znamena ze se ridi prokluz progresivne?

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To ano ale bavíte se tu pánové pouze o funkčnosti pasivního diferencialu. Laughing Komu se při jízdě v RBR mění SVORNOSTI diferencialů pomocí řídící jednotky a hydrauliky ??? hmmmm ?? Nikdo?? To je zajímavé pak asi máte jako ja pasivní diferencial . Laughing Laughing
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 15:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrouda





Založen: 24. 03. 2005
Příspěvky: 899
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mam tak trochu pocit, ze se tu rozjela debata, ktere pamatuju z minuleho rocniku MCR, a rekl bych, ze to uz patri i jinam : Součastky soutěžních vozů a jejich funkčnost

A k hlasovani. Myslim, ze by se nemel nikdo omezovat a jiny zvyhodnovat. Jednak nikdo neni schopny urcit, kdo ze soucasne startovky patri mezi tech deset a na zaklade ucasti v minulem rocniku...... To bychom mohli tem poslednim deseti zase pridat a novackum dat lepsi fiziku Smile A az budu tyto jezdce porazet, tak z toho ani nebudu mit radost, kdyz budu ve vyhode Wink
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Litvínov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Takže podle toho co tu píšete a z různých článcích na netu jsem si tak nějak odvodil toto:

pasivní diferenciál = mechanický diferenciál
aktivní diferenciál - pomocí tlaku oleje mění svornost během jízdy podle map

Takže já si myslim, že v RBR je v podstatě aktivní diferenciál, ale bohužel se tam neřeší různé otáčky kol, natočení kol a co já vim co ještě,takže bych řek, že je to zjednodušenej aktiv oproti reálu.

A WRCa v reálu teda maj přední a zadní dify mechanický, takže myslim že současný předpisy od Mika to takhle řeší.Nevim jestli je to správný řešení někoho takhle znevýhodňovat, ale myslim si že zas tak velká časová ztráta to pro ty dotyčné nebude.Ostatně v reálu jsou taky někteří jezdci tímto znevýhodněni a nevypadá to, že by nějak výrazně ztráceli.
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CHRASTINA Pavel





Založen: 28. 10. 2005
Příspěvky: 471
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Milý Lukáši, chápu tvůj názor, protože tebe se to omezení netýká ALE TADY NEJSME V REÁLU!!!!! Nemůžeme tady splnit omezení týkající se M2 v reálu, čumíme na 2d placku a řídíme v trenkách bez bot Exclamation

_________________
#19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
Image
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CHRASTINA Pavel





Založen: 28. 10. 2005
Příspěvky: 471
Bydliště: Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu jsem se nasral, takže opakuju, přibližujme se realitě (to slovo už mě začíná pomalu srát) kde je to v mezích a rozumné, ale na za každou cenu a všude! (startovné jednotné=podmínky rovnocenné)

Jestli jsem někoho nasral s těma trenkama, tak sorry, ale já tak jezdím a nemám sparco pod prdelou) Exclamation

_________________
#19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
Image
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Hrouda





Založen: 24. 03. 2005
Příspěvky: 899
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja jezdim v teplakach a omezeni v REALE a M2 sem netahejte. To melo slouzit ke snizeni nakladu a ne k omezovani jezdcu. RBR nema ten potrebny POTENCIAL byt REALNE. Nova oblibena slova Wink
Snad nebude problem, ze chci jet se Subaru na Pirelkach Laughing
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEPANEK Jakub





Založen: 19. 04. 2006
Příspěvky: 142
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlasim s Pavlem,píše to už po xté a má pravdu.Je nesmysl prvních 10 lidí nějak poškodit před startem nového MCR.Myslím si,že je naopak na ostatních aby se k téhle 10 lidí dokázali co nejvíce přiblížit a dostat se třeba mezi ně, ale za naprosto stejných podmínek. Exclamation
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Litvínov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A zkoušel někdo z vás jakej je rozdíl v s/km s tim omezenim a bez něj??
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

@ Hrouda
No od pristi sezony budou jen Micheliny tak nevim ale asi bude problem a kdyby si jel na Pirelkach tak to nebude REALNE ale naproti tomu stejne staly za hovno a nevyuzil si na nich plnej POTENCIAL vozu;)


Naposledy upravil NEMEC Michal dne út listopad 21, 2006 16:58, celkově upraveno 1 krát

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

VALENTA Lukas napsal:
A zkoušel někdo z vás jakej je rozdíl v s/km s tim omezenim a bez něj??


Ano zkousel.NA nekterych tratich neni problem.Ale na vecine je.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 16:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Litvínov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já jen když jsem čet rozhovory s různými jezdci tak tam řikali, že na šotolině ten rozdíl moc znát neni, spíš na asfaltu, že to je těžší a že to spíš nahrává jízdě smykem než "po kolejích".Nevim no já když jsem přešel z Fabie WRC na Lancera tak mi to nijak zvlášť horší nepřišlo.I když určo záleží na stylu jízdy.Nevim už je mi to fuk,hlavně už se ňák dohodněte a sezóna už by mohla začít co nejdřív Smile
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 17:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrouda





Založen: 24. 03. 2005
Příspěvky: 899
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Lukine, me se to netyka, ale jde o princip. Proc nekoho znevyhodnovat ?
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 17:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60
Bydliště: Litvínov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To se zeptej spíš Mirka, já s tim nepřišel Smile
Ale pokud má bejt MČR co nejblíž MS tak by to tak asi mělo bejt.
Příspěvek Zaslal: út listopad 21, 2006 17:51
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 3 z 9

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme