Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fabie WRC
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
RYTIR Radek





Založen: 13. 04. 2007
Příspěvky: 195
Bydliště: Unhošt' CZ

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky. Tu ale nedam na Fabku 06 že?jinak díky

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne duben 15, 2007 10:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DEJMEK Vaclav





Založen: 09. 04. 2005
Příspěvky: 1314
Bydliště: Malenice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Bohužel, to nedáš no.

_________________
lu.cifer
RT--WRC--
Příspěvek Zaslal: ne duben 15, 2007 10:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
RYTIR Radek





Založen: 13. 04. 2007
Příspěvky: 195
Bydliště: Unhošt' CZ

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ok. dík

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne duben 15, 2007 12:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NYKLICEK Ludek





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 27
Bydliště: Trutnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj mam malej dotaz Question 0, Fabka wrc 06 jsem překvapen že má puze pět stunů převodovky???To je jako normální?Ja jen že mě to nějak nejde do palice..... Shocked Shocked
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 16:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano je. CRT jezdí pětikvalt běžně (podívej se třeba na onboardy z Bohemky na ewrc). Pětikvalt se zkoušel poprvé někdy v roce 2004...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 16:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NYKLICEK Ludek





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 27
Bydliště: Trutnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ou díky ....! Už můžu v klidu trénovat pětikvalt..... Twisted Evil
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 16:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Ano je. CRT jezdí pětikvalt běžně (podívej se třeba na onboardy z Bohemky na ewrc). Pětikvalt se zkoušel poprvé někdy v roce 2004...
Ale že je to divny.Vždyt prece fabka nema tak silnej motor jak treba novej ford.Vzdyt prave do novyho Focusu daly petikvalt kvuli dobrymu motoru.To me nejde dohlavy. Laughing

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 18:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Peugeoti jezdili i čtyřkvalt na 307 Wink Akorát, že se děsně sypal, tak ho dali k ledu...

Ona teď už na tom Fábie není tak bídně jak tehdy Wink Navíc jde o to, že pokud máš konstantní výkon ve velké pásmu otáček, tak je Ti skoro fuk, jestli na to máš osmikvalt nebo pětikvalt, protože se pořád pohybuješ na stejném výkonu. Řekněme, že máš 300 koní od 3500 do 5500 otáček. Když budeš mít 6 kvalt tak při 5500 přeřadíš a otáčky spadnou na třeba 4500 a jsi pořád na 300 koní. Když budeš mít pětikvalt, tak spadnou na 4000, ale tam je pořád 300 koní. Takže je to prašť jak uhoď, akorát to řazení sežere víc času... Opak jsou atmosféry bez restriktoru, tam výkon roste skoro až do omezovače (někdy úplně)...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 18:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pěkný vysvětlení dík za něj. Wink

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 20:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
NYKLICEK Ludek





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 27
Bydliště: Trutnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky taky tomu rozumím..... Confused Confused Confused nejsem hloupej kluk.
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 21:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STEPANEK Jakub





Založen: 19. 04. 2006
Příspěvky: 142
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ono nejde ani tak o výkon jako o kroutící moment, to je to důležitý. Proto jsem onehdá nerozuměl grafu z brzdy co jsem někdo dal na EVO 9 pro N4 kde výkonový špičky byly v rozmezí 1500 otáčkách a to s 5 kvaltem podle mě moc dohromady nejde, ale budiš. Taky dneska se už moc motory neřeší co se týče výkonu ale převody jsou důležitý, jak ve skříni tak stálý. A to nejen v rally ale třeba pro závody do vrchu. Pro příklad standart SUB Impreza WRX STI 4x4 s nějakejma 260PS proti Felicii kit car s cca.140PS ale upravenou převodovkou a samosvorem nemá nejmenší šanci.
Příspěvek Zaslal: po duben 30, 2007 22:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr(cz)





Založen: 23. 05. 2007
Příspěvky: 3

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Potřebuji radu jak dostat fabii do online módu.V singlu mi funguje normalně.Dik. Crying or Very sad
Příspěvek Zaslal: čt květen 24, 2007 22:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ADOLT Lukas





Založen: 01. 06. 2006
Příspěvky: 269
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Už se to tu řešilo...Máš špatnou fyziku...

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?act=download&cat=1010
Příspěvek Zaslal: pá květen 25, 2007 5:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger MSN Messenger
Petr(cz)





Založen: 23. 05. 2007
Příspěvky: 3

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za odkaz,auto mam ale je to stále stejné.Jsem začátečník a potřeboval bych návod.Asi dělám něco špatně.Dík.
Příspěvek Zaslal: so květen 26, 2007 12:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak zacit.

http://rbr.onlineracing.cz/forum/viewtopic.php?t=1182

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: so květen 26, 2007 13:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme