# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Haigo Varik Fabia WRC 2005 | WRC | 26:44.84 | | 112.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | haigo Fabia WRC 2005 | WRC | 27:17.52 00:10.00 | +32.68 +32.68 | 110.1 +0.65 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Ford Focus 2004 WRC | WRC | 28:02.55 | +1:17.70 +45.03 | 107.2 +1.55 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Margo Kruus Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 29:04.54 | +2:19.69 +1:01.99 | 103.4 +2.79 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | TOMAS444WRCLT Subaru Impreza N12 | N4 | 29:06.77 | +2:21.93 +2.23 | 103.3 +2.83 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VASICEK Petr Citroen Xsara 2005 | WRC | 29:19.29 | +2:34.44 +12.52 | 102.5 +3.08 |
7. | +2 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Aura Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 29:48.55 | +3:03.71 +29.26 | 100.8 +3.67 |
8. | -1 | | SimpleG Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 30:43.00 02:00.00 | +3:58.16 +54.45 | 97.9 +4.75 |
9. | -1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Jaanis Sulg Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 30:48.66 | +4:03.82 +5.66 | 97.6 +4.87 |
10. | +1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | KESA Kalvi Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 32:42.90 | +5:58.06 +1:54.24 | 91.9 +7.15 |
11. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ray quick Citroen Xsara | WRC | 32:52.54 04:00.00 | +6:07.70 +9.64 | 91.4 +7.34 |
12. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | garyson Toyota Celica | A8 | 34:54.28 02:30.00 | +8:09.44 +2:01.74 | 86.1 +9.77 |
13. | -1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Kevin Puntso Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 35:02.98 05:40.00 | +8:18.14 +8.69 | 85.8 +9.94 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Elvis Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 35:06.16 04:50.00 | +8:21.32 +3.18 | 85.6 +10.01 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | Peter Lakatos Subaru Impreza 2003 | WRC | 37:18.33 10:00.00 | +10:33.49 +2:12.16 | 80.6 +12.64 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Viljar Vester Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 37:18.92 10:00.00 | +10:34.09 +0.60 | 80.6 +12.66 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PAPIK Subaru Impreza 2003 | WRC | 37:24.71 10:00.00 | +10:39.87 +5.78 | 80.3 +12.77 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Lukas Mitsubishi Lancer Evo7 N4 | N4 | 37:25.21 10:00.00 | +10:40.37 +0.50 | 80.3 +12.78 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Peep Teppo Subaru Impreza N12 | N4 | 37:25.32 10:00.00 | +10:40.48 +0.11 | 80.3 +12.78 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | Toth Laszlo (HU) Fabia WRC 2005 | WRC | 37:26.96 10:00.00 | +10:42.13 +1.65 | 80.3 +12.82 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | djrexy Ford Focus 2004 WRC | WRC | 37:27.27 10:00.00 | +10:42.42 +0.30 | 80.3 +12.82 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | Matej Jereb Renault Clio S1600 | S1600 | 37:27.59 10:00.00 | +10:42.75 +0.32 | 80.2 +12.83 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Biluch Subaru Impreza N12 | N4 | 37:29.36 10:00.00 | +10:44.52 +1.77 | 80.2 +12.86 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Iacobus Citroen Xsara 2005 | WRC | 37:30.10 10:00.00 | +10:45.26 +0.74 | 80.2 +12.88 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Andrzej Leskiw Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 37:31.27 10:00.00 | +10:46.42 +1.17 | 80.1 +12.90 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Rafael Brandao Renault Clio S1600 | S1600 | 37:31.42 08:00.00 | +10:46.59 +0.16 | 80.1 +12.91 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | vaidasltu1 Hyundai Accent | WRC | 37:54.94 10:00.00 | +11:10.10 +23.51 | 79.3 +13.38 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | zaz110 Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 37:57.13 10:00.00 | +11:12.29 +2.19 | 79.2 +13.42 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KULVELIS Zigmars Fiat Punto S1600 | S1600 | 38:03.62 10:00.00 | +11:18.78 +6.49 | 79.0 +13.55 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Daniel PL Citroen Xsara | WRC | 39:00.44 08:00.00 | +12:15.60 +56.82 | 77.1 +14.68 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PODSIADLO Michal Citroen Xsara | WRC | 39:17.31 12:00.00 | +12:32.47 +16.87 | 76.5 +15.02 |
= | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | kavcicsandi Peugeot 206 | WRC | 39:17.31 12:00.00 | +12:32.47 +0.00 | 76.5 +15.02 |
= | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | rax Hyundai Accent EVO 3 | WRC | 39:17.31 12:00.00 | +12:32.47 +0.00 | 76.5 +15.02 |
= | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Aarts Subaru Impreza N11 | N4 | 39:17.31 12:00.00 | +12:32.47 +0.00 | 76.5 +15.02 |