|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 06:53.88 | | 67.8   | 2. | | MATEJKA Miroslav VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 07:07.68 | +13.80 +13.80 | 65.7 +1.77 | 3. | | MEINKOEHN Marco VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 07:15.82 | +21.94 +8.14 | 64.4 +2.81 | 4. | | KUROCHKIN Vladislav BMW M3 E30 GrpA | H/A | 08:53.88 02:00.00 | +2:00.00 +1:38.06 | 52.6 +15.38 | = | | tsatsiki VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 08:53.88 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.6 +15.38 | = | | Mateusz Rucinski BMW M3 E30 GrpA | H/A | 08:53.88 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.6 +15.38 | = | | ŚLEFARSKI Maciej BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 08:53.88 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.6 +15.38 | = | | FISERA Honza VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 08:53.88 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.6 +15.38 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +4 | | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 10:21.82 | | 70.1   | 2. | +2 | | MEINKOEHN Marco VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 10:36.79 | +14.97 +14.97 | 68.4 +1.24 | 3. | +3 | | MATEJKA Miroslav VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 10:39.45 | +17.63 +2.66 | 68.1 +1.46 | 4. | -2 | | tsatsiki VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 12:02.36 02:00.00 | +1:40.54 +1:22.91 | 60.3 +8.31 | 5. | -2 | | KUROCHKIN Vladislav BMW M3 E30 GrpA | H/A | 12:11.43 02:00.00 | +1:49.61 +9.07 | 59.6 +9.06 | 6. | +1 | | Mateusz Rucinski BMW M3 E30 GrpA | H/A | 12:28.79 02:10.00 | +2:06.97 +17.36 | 58.2 +10.49 | 7. | +1 | | ŚLEFARSKI Maciej BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 13:38.78 04:00.00 | +3:16.96 +1:09.98 | 53.2 +16.28 | = | +1 | | FISERA Honza VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 13:38.78 04:00.00 | +3:16.96 +0.00 | 53.2 +16.28 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|