# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Piotr Satala Renault Clio S1600 | S1600 | 25:25.42 | | 97.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | fuz Skoda Fabia Super 1600 | S1600 | 26:35.98 | +1:10.56 +1:10.56 | 92.9 +1.71 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRBACEK Michal Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 26:38.94 | +1:13.52 +2.96 | 92.8 +1.78 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NIEMIEC Jerzy Fiat Punto S1600 | S1600 | 27:38.34 | +2:12.91 +59.40 | 89.4 +3.23 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VASICEK Petr Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 28:05.79 | +2:40.37 +27.45 | 88.0 +3.89 |
6. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gruby Fiat Punto S1600 | S1600 | 28:47.47 00:10.00 | +3:22.05 +41.68 | 85.9 +4.90 |
7. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUCHARSKI Lukasz Fiat Punto S1600 | S1600 | 28:52.66 04:00.00 | +3:27.24 +5.19 | 85.6 +5.03 |
8. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CIOSK Wojtek Renault Clio S1600 | S1600 | 28:53.80 01:10.00 | +3:28.38 +1.13 | 85.5 +5.06 |
9. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | jakamaichi Fiat Punto S1600 | S1600 | 29:09.39 03:00.00 | +3:43.97 +15.59 | 84.8 +5.44 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Gergely Koszegi Renault Clio S1600 | S1600 | 29:25.46 04:00.00 | +4:00.04 +16.07 | 84.0 +5.83 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CYWKA Martin Fiat Punto S1600 | S1600 | 29:32.95 05:00.00 | +4:07.53 +7.49 | 83.7 +6.01 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEYCHERT Wojciech Fiat Punto S1600 | S1600 | 29:33.73 05:00.00 | +4:08.31 +0.78 | 83.6 +6.03 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MERKA Michal Fiat Punto S1600 | S1600 | 29:43.26 05:00.00 | +4:17.83 +9.52 | 83.2 +6.26 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAPITAN Sebastian Fiat Punto S1600 | S1600 | 29:47.04 05:00.00 | +4:21.62 +3.78 | 83.0 +6.35 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAYER Jiri Renault Clio Super 1600 | S1600 | 29:51.88 04:00.00 | +4:26.45 +4.84 | 82.8 +6.47 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Kocik MG ZR Super 1600 | S1600 | 30:21.07 03:00.00 | +4:55.64 +29.19 | 81.4 +7.18 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Tiago Silva Renault Clio S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +3.45 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | josema Renault Clio S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | jordaan27 MG ZR Super 1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Jiri Pribyl Ford Fiesta S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CIOSK Marek Renault Clio S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Norberto Fiat Punto S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | Roman Podboj Renault Clio S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYWKA Marcin Fiat Punto S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Alberto Tallone Renault Clio Super 1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KARJALAINEN Pasi Ford Fiesta S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Marcel Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BACZYNSKI Michal Fiat Punto S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
= | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FIA Fiat Punto S1600 | S1600 | 30:24.52 06:00.00 | +4:59.10 +0.00 | 81.3 +7.26 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | isma_fk MG ZR Super 1600 | S1600 | 30:34.52 06:10.00 | +5:09.10 +10.00 | 80.8 +7.50 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | MIHEVC Matjaz MG ZR Super 1600 | S1600 | 30:53.81 05:00.00 | +5:28.39 +19.29 | 80.0 +7.97 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Zippiz MG ZR Super 1600 | S1600 | 34:51.16 05:00.00 | +9:25.74 +3:57.35 | 70.9 +13.73 |