|
Barum rally 2010
S2000 S1600 N4 to je mazec ps. nastudujte taktiku na webu.Kdo dojede do cíle je borec 50 ze 110 to asi nebude...
12.9.2011 20:00 - 18.9.2011 20:00 |
1234567891011121314151617 |
RZ/SS 8 - ss8 Semetín Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a vlhký, dobré podmínky, dopoledne, mírný déšť, zataženo 4.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | BURYSEK Adam Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 02:51.17 | | 94.6   | 2. | | SABOTA Pavel Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 02:51.22 | +0.05 +0.05 | 94.6 +0.01 | 3. | | SOBIERAJ Tomasz Subaru Impreza N14 URT | N4 | 02:53.66 | +2.49 +2.44 | 93.3 +0.55 | 4. | | NEMEC Dave Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 02:54.54 | +3.38 +0.88 | 92.8 +0.75 | 5. | | MARKO Tibor Subaru Impreza N12 | N4 | 02:56.58 | +5.41 +2.04 | 91.7 +1.20 | 6. | | POLANSKY Vaclav Subaru Impreza N11 | N4 | 03:06.88 | +15.71 +10.30 | 86.7 +3.49 | 7. | | LAPINSKAS Remigijus Subaru Impreza N14 | N4 | 03:23.34 | +32.18 +16.47 | 79.7 +7.15 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | SOBIERAJ Tomasz Subaru Impreza N14 URT | N4 | 28:54.65 | | 93.2   | 2. | | | NEMEC Dave Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 28:57.69 | +3.04 +3.04 | 93.0 +0.07 | 3. | | | MARKO Tibor Subaru Impreza N12 | N4 | 29:10.18 | +15.53 +12.49 | 92.4 +0.35 | 4. | | | BURYSEK Adam Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 29:21.41 | +26.76 +11.23 | 91.8 +0.60 | 5. | | | SABOTA Pavel Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 30:01.56 | +1:06.91 +40.15 | 89.7 +1.49 | 6. | | | POLANSKY Vaclav Subaru Impreza N11 | N4 | 30:39.31 | +1:44.66 +37.75 | 87.9 +2.33 | 7. | | | LAPINSKAS Remigijus Subaru Impreza N14 | N4 | 36:24.46 | +7:29.82 +5:45.16 | 74.0 +10.02 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|